Vadný body na LCDčku

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod martas000 19. 5. 2010 15:39

Cus všichni :-) ,
koupil jsem přes net novou telku LCD Panasonic a po rozbalení jsem oběvil dva černý body přibližně 10cm od pravýho rohu a 15cm od horního rámu. Je ovšem zajímavé, že při cerveném poizadí body vidět nejsou,takže to spíš budou vadný subpixely.
V manuálu je napsáno, že se čas od času může oběvit nějakej ten bodík, ale nevím jestli to mám řešit nebo ne.
A taky by mě zajímalo ( je to spíš taková hoooooodně :-D laická otázka ). Všim sem si, že na kousku panelu byy trochu vidět malinko otisky. Asi jak to vybalovali, aby vytáhli a potvrdili záručák. Já jsem myslel, že se na ten panel nesmí vůbec šahat nebo je to hloupost ? Jeden kámoš mi to totiž říkal, ale nevím, jestli tomu mám věřit . Co je teda pravda ??
Díkes
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MONYS 19. 5. 2010 16:01

Tak na tv by správně vadné pix. neměly být, měl jsi to okamžitě reklamovat prodejci mám dojem do24 hod. nebo mech. závadu způsobenou převozem okamžitě při převzetí .Pokud jsi termín prošvihl zkus kontaktovat servis co ti na ty vadné pix. řeknou .
MONYS
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 19. 5. 2010 17:10

Monys, proč cituješ hned předchozí příspěvek, navíc celý? Ono nestačí jen jednoduše odpovědět? Tos za celý ty 2 roky od registrace neměl čas přečíst si pravidla? Příště Koš - a bez varování!
Ekkar


To martas000 - na reklamaci jakékoliv závady máš ZE ZÁKONA 24 měsíců, těch 14 dní se vztahuje u e-shopů na možnost úplného odstoupení od smlouvy bez možnosti pro e-shop vyvodit za to vůči zákazníkovi nějakou sankci. Jinak by bylo dobré kontaktovat zákaznickou linku Panasonic, myslím, že výrobci mají v podmínkách cosi o tom, kolik pixelů a kde umístěných se ještě nepovažuje za reklamovatelnou vadu - nejdřív bych se jich optal na tento údaj a až následně bych jim řekl o konkrétním místě a velikosti těch vad u Tebe - jednoduše proto, aby Ti to nemohli zatlouct.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod martas000 19. 5. 2010 17:23

Mě jde spíš o to, jestli má cenu tu TV nechat vyměnit ? Je zbytečný tu telku nechat vyměnit a pak zjistit, že tam je třeba těch bodů víc. Já si totiž myslím, že by mi ji vyměnili za novej kus. Schválně tam zkusím zavolat.

-- 19. 5. 2010 17:31 --

Tak jsem obchod kontaktoval, bohužel TV nevymění. Jedinný řešení který mi ta ženská nabízela byla reklamace u výrobce. Jinak jedině odstoupit od smlouvy.
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 19. 5. 2010 17:46

Trvej na reklamaci - sice za její vyřízení odpovídá prodejce, ale oni musejí pouze posoudit, jestli je raklamace natolik závažná, že i jim ji jednoznačně uzná výrobce/dovozce na výměnu kus za kus (v tom případě na nic nečekáš a máš nový kus prakticky ihned, nejpozději do doby, než dovezou náhradní), anebo jestli jim výrobce uhradí pouze záruční servis - tedy opravu. Ale nejdřív volej na linku Panasonicu - kontakt najdeš na stránce http://www.panasonic.cz/html/cs_CZ/Serv ... er_2839089 .
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod martas000 19. 5. 2010 17:52

Jenomže na reklamaci mají 30 dní a já nebudu reklamovat ani ne den starou věc a ještě na to čekat. To se mi moc nechce. Navíc byly velice nepříjemní. Je možné, že když tam jsou dva, tak se to časem rozšíří nebo ne ?
Nebo dají se ty vadné body nějakým programem rozcvičit ? Někde jsem čet, že můžou být i jenom "zaseklý"
Naposledy upravil martas000 dne 19. 5. 2010 18:01, celkově upraveno 1
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod armaman 19. 5. 2010 17:58

No neviem tema vadnych pixel sa tu preberala dakedy davno do zblbnutia ak si to das do vyhladavania tu na avmanii tak urcite cosi najdes. A ak ma pamat neklame tak tie "dva" pixel su urcite dost malo na dovod k reklamacii.
armaman
Poslední varování

Odeslat příspěvekod martas000 19. 5. 2010 18:08

Ještě bych se chtěl zaptat jestli nemají být na rámu TV takové ty lepivé pásky ty průhledné které chrání rám TV a musí se sloupnout. Ty totiž na TV nebyly. A ještě co tohle teda : A taky by mě zajímalo ( je to spíš taková hoooooodně :-D laická otázka ). Všim sem si, že na kousku panelu byy trochu vidět malinko otisky. Asi jak to vybalovali, aby vytáhli a potvrdili záručák. Já jsem myslel, že se na ten panel nesmí vůbec šahat nebo je to hloupost ? Jeden kámoš mi to totiž říkal, ale nevím, jestli tomu mám věřit . Co je teda pravda ??
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 19. 5. 2010 18:13

martas000 píše:Jenomže na reklamaci mají 30 dní a já nebudu reklamovat ani ne den starou věc a ještě na to čekat. To se mi moc nechce. Navíc byly velice nepříjemní. Je možné, že když tam jsou dva, tak se to časem rozšíří nebo ne ?
Nebo dají se ty vadné body nějakým programem rozcvičit ?


Pokud to máš jeden den, tak Ti furt 13 dalších zbývá ne odstoupení od smlouvy a bez sankcí ze strany prodejce. Kontaktuj nejdřív tu zákaznickou linku Panasonicu - a taky ČOI, myslím, že mají zastoupení v každém kraji, zkus na netu vyhledat nejbližší a zavolat tam - zítra, dnes už je pozdě.

Jinak že jsou u prodejce "nepříjemní", to je dneska obvyklá hra na "zasr*nej zákoši, co zas votravuješ, drž hubu a plať!" - nedat se, poslat mailem stížnost na chování lidí ze zákaznické linky na centrálu nebo přímo vedení, napsat o jejich jednání na Sdružení pro ochranu zákazníků atp - ono je to přejde, až nakoupí pokutu. Já pokud řeším takovouhle lapálii a někdo si na mne začne otevírat hubu, vytáhnu mp3, ukážu ho a řeknu "tak víte co? řekněte mi to tady hezky ještě jednou do záznamu - ať se nemusíme dohadovat u soudu, co kdo řek a neřek!" nebo do telefonu vyrobím "cvaknutí" a řeknu "zopakujte mi to, ještě jednou, rád bych si to nahrál" - a když zavěsí, udělám jim takový tóčo, že si nesednou ještě měsíc potom - mailem, písemně, telefonem...

Uvědomme si jednou pro vždy: jsme ZÁKAZNÍCI, MY PLATÍME - a MÁME PRÁVA. Nejde-li o zneužívání nebo spekulaci, platí i pro nás presumpce neviny - tedy že si zákazník nevymýšlí, ale hledá pomoc a radu - a tu mu jak prodejce, tak výrobce/dovozce ze zákona jsou povinni poskytnout.
Takže pokud na zákaznické lince Panasonicu řeknou, že dva pixely do 5cm od okraje navíc každý v jiném rohu obrazu nejsou důvodem k reklamaci a potvrdí to i odpovídající odborník z ČOI, nárok na výměnu nebo opravu mít nebudeš - ale do té doby postupuj tak, že to nejdříve dáš informativně posoudit někomu kompetentnějšímu, než je nějaký telefonní oprátor/ka na lince obchodníka.

O těch páscích a o otiscích se informuj taky na zákaznické lince Panasonic - je totiž úplně klidně možné, že Ti z e-shopu poslali kus, který už jim někdo vrátil a oni jen vyměnili záručák - už jsem se s tím setkal!!!
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod armaman 19. 5. 2010 18:20

Aj keby tam tie folie boli tak to vpliv na pixel nema. tak urcite by sa nemalo zamerne na panel tlacit no dakedy sa aj pri sebelepsej voli tomu nevyhnes jednoducho sa to stane. Neviem ako to je u Panasonic ale u Samsung lcd som folie mal a takisto bol lcd v takej tej mäkkej pene. A ten zarucak by nemal byt dovodom na vytahovanie lcd z krabice ani v pripade lcd a ani plazmy sa mi to nestalo. jediny dovod bol v mojom pripade len na vyzualnu kontrolu navyse zarucak na plazme som mal vo folii prilepeny z boku krabice takze prekticky nebol dovod na otvorenie krabice ako takejvobec no i tak bola len krabica otvorena myslim ,ze predajca sa len na moju ziadost presvedcit ci je pribaleny ovladac a baterie :) blbost ale vyhovel mi.
armaman
Poslední varování

Odeslat příspěvekod PAVEL.2 19. 5. 2010 18:32

Přesně tak , máš to z netu tak máš nárok na vrácení bez udání důvodu do 14dnů a pokud je to navíc vadný není co řešit , známej koupil kdysi LCD sencor v kam.obchodě a doma zjistil , že svítí jeden bod uprostřed , druhý den mu ji v pohodě vyměnily za novou , problém je pokud by se rozsvítil po 1/2roce i tak by byla jedna malá šance.
PAVEL.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod martas000 19. 5. 2010 18:58

Ale tady jde hlavně o to, že oni i na to vrácení peněz mají 30 dnů.
Tu TV otevíraly, protože měla záruční list u panelu.
Můžu po nich třeba nějak nárokovat výměnu za nerobalený kus na jejich náklady z důvodu toho, že zjevně nebyl dodán nový kus TV ?
Ještě jsem jim kvůli tomu psal mail než jsem to od nich obědnal jestli se může stát že pošlou už vrácenný kus , tady :

Dobrý den,

vrácené zboží bez avizace neposíláme, pokud takové máme, informujeme
zákazníka o tom, že bylo zboží již jednou posláno, ale vráceno a domluvíme
se na slevě, většinou na rozbalenou krabici apod.
Ale již užívané zboží rozhodně jako nové neoprodáváme, nebylo by to vhodné,
zákazník by to i tak poznal a neměl k nám již důvěru. Proto pokud taková TV
skladem je, tak má i v názvu uvedeno že se jedná o DEMO kus, nebo něco
podobného, např.: http://www.videoplaneta.cz/d/philips-32pfl5604h-3/ - toto
je TV, která byla zákazníkovi předvedena na prodejně, ale nakonec si jí
nekoupil. Krabice byla otevřena, příslušenství vybaleno, TV použita cca
10min. ale i tak na ní dáváme slevu.

Takže bych neměl obavy.

Co se týče dopravy, ano, lze objednávky z různých planet spojit, doprava
zdarma je nad 50 tis.Kč, a cena dopravy u těžkých věcí 299,-Kč.

Přeji hezký den.

S pozdravem
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 19. 5. 2010 19:14

Panalu sa dotykať môžeš, nič sa mu nestane (ako inak by si utieral prach), len samozrejme nie hrubou silou.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod thePrayer 19. 5. 2010 22:42

Ekkar to je dost možný. kdysi jsem kupovat wifi rojtr, a nebyl u něj utp kabel a CD s drivery bylo "ošvíkaný" čili někdo po roce reklamoval a mne to pak prodali. Takovej bengál co jsem jim tam udělal tam asi dlouho neměli. Hned mi to vyměnili za balení, co bylo v pořádku.

Martas tak záručák neni důvod, slupovat ochranou fólii z tv
thePrayer
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 19. 5. 2010 23:25

Jedno je jisté, i kdyby ta televize byla fungl nová (což teda nevypadá) a ty ses rozhodl si ji nechat, ty dva vadné body budou už navěky přitahovat tvoji pozornost a nenajdeš klidu.
Je pravděpodobné, že někdo jako ty tu telku vybalil, zapnul a zjistil, že tam jsou vadné pixely, tak to zabalil a poslal zpátky s tím, že odstupuje od smlouvy, neboť TV nesplňuje jeho představy. O vadných pixelech ani slovo.
V obchodě to posoudili, jako nepoužité zboží s kompletním obsahem balení a s klidným srdcem prodali dál (tobě).

Pokud jde o vadné body, je nejlepší je vůbec nehledat. I když tam jsou. Z normální sledovací vzálenosti nejsou vidět (pokud to nejsou svítící body).
Panasonic ti to na 99% nevyreklamuje, 100% záruku na 0 vadných pixelů mají někteří výrobci (Samsung, Philips, Asus), ale jen u PC monitorů.

Nezávidím ti to, ale buď se smíříš s vadnými pixely, nebo to vrátíš a budeš holt čekat měsíc na peníze.
Přeju pevné nervy.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků