Vadný body na LCDčku

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod thePrayer 20. 5. 2010 09:41

Objednej novou a mezitim pošli tamtu zpátky, budeš mít novou za den a pak ti jen přijdou love
thePrayer
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MONYS 20. 5. 2010 19:52

To EKKAR:Omlouvám se, snad se toho tolik nestalo myslím .
MONYS
Junior

Odeslat příspěvekod altec 20. 5. 2010 20:32

nazdar viem ze to nebude moc napomocne k danej veci, ale len sa tu ukazalo ze nakupovanie cez net neni az tak uzasne ako sa zda.. sice je tovar lacnejsi ALE napriklad uz len tento pripad vadnych pixelov-v kamennom obchode by ti to v ten den vymenili a uz davno by si zabudol ze si nejaky problem vobec mal.. teraz to musis riesit vsetko sam.. nikoho som nechcel nahnevat ani nic len ma to napadlo tak ze to napisem. viem ze som nepomohol :'( (vyrobca na danu vadu dava navrh na dobropis, alebo meni cely lcd panel)
altec
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martas000 22. 5. 2010 08:33

Tak jsem se s obchodem domluvil na výměně za nový kus a už jsem obědnal kurýra na pondělí. Bohužel, celou výměnu si musíme hradit sami. Jsem na to zvědavej. Zažádal jsem o nerozbalený kus, taqk doufám, že mi ho tak pošlou. Prý nemusím přibalovat ani průvodní dopis, prý si to bude pamatovat. Jenže když mi po několikerém zopakování, že chci nerozbalený kus přímo od výrobce, řekla, že si mám doma nechat příslušenství a ona si ho vezme z té nové TV, pro jistotu tam nějaký průvodní dopis napíšu. Doholdy jsme se, že jí nafotím příslušenství, jestli ho můžu dát k TV, tak mi nakonec odepsala, že příslušenství mám přibalit s sebou, že to vezmou vše.
Tak jsem na to fakt zvědavej. Držte mi palce :-) .
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod altec 22. 5. 2010 11:08

nechapem preco by si si mal hradit prepravu ty... nemozes za to ze je to vadny vyrobok.. a mas narok na vymenu bez toho aby si ty nieco doplacal. (ocividne pri nakupe cez net platia specialne podmienky...)
altec
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 22. 5. 2010 11:14

S tou dopravou je to následovně - při reklamaci dopravu zpátky k prodejci hradí zákazník, ALE MÁ NÁROK NA ÚHRADU NÁKLADŮ V PŘÍPADĚ OPRÁVNĚNÉ REKLAMACE - takže by ji prodejce měl proplatit zpětně.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod PAVEL.2 22. 5. 2010 11:48

Tak je to v zákoně, ale přiměřené náklady ne ,že pojedu TAXIkem atd.
PAVEL.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod martas000 22. 5. 2010 12:32

Jenže o no se nejedná o reklamaci, to by to museli nejdřžíve poslat výrobci na posouzení. Oni mi tu TV vymění za novou okamžitě.
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 22. 5. 2010 12:48

Martas - VŽDYCKY je to reklamace. Jak ji vyřeší, je na prodejci - jestli se obrátí na výrobce, na servis nebo jestli vyřešení vezme na sebe a zákazníkovi pošle nový kus - to je zákonu jedno. Ty jako zákazník máš nárok na náhradu přiměřených výdajů - to znamená na proplacení dopravného za vrácený kus výrobku poštou nebo obdobným kurýrním způsobem k prodejci - a ten nový Ti musejí poslat bez další platby - pochop, ONI ODPOVÍDAJÍ ZA VÝROBEK KTERÝ TI POSLALI, takže na jejich vrub jdou i náklady za reklamační dopravu...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod martas000 22. 5. 2010 12:58

Jenže co když se budou ohánět tím, že jsme to jakoby nechali vyměnit ve 14-ti denní lhůtě ? To ona říkala, že když by se to nejdříve poslalo do servisu na posouzení, že by nám pokud by to byla oprávněná reklamace proplatili náklady. Ale takhle, že je to prý, že to jakoby vracíme ve 14-ti denní lhůtě.
Máme tedy vůbec nějakou šanci na proplacení nákladů ?
Díky.
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod armaman 22. 5. 2010 13:20

martas000
Jedna rada ako z tejto § klucky vykorculovat v tvoj prospech je spytat sa na ČOI nakolko si myslim ,ze ak je to ako ty tvrdis vratenie tovaru tak to nie je reklamacia ako tvrdi ekkar. Je to vlastne vratenie vyrobku pre nazvyme to "tvoju nespokojnost a zaroven vyrobok nesplnil tvoje ocakavanie" no otazne je ako je to v pripade eshop. Neviem si totiz to predstavit ,ze ak si kupim vyrobok v kamennom obchode a odstupim od zmluvy do 14 dni co je mozne tak predajca bude znasat naklady na dopravu. Ine to je ak by to bolo po 14 dnoch vtedy to uz reklamacia je. A pokial som dobre pochopil predajcu ja tak je mozne reklamovat vyrobok aj do 14 dni no v tom pripade uz nastupujes reklamacnu torturu a nemusi sa to skoncit uspesne. Takto to bude stat teba "len" tu dopravu a ten "bastard" predajca to dakomu ponukne ako "novy" kus co sa nepochybne stalo aj v tvojom pripade.
armaman
Poslední varování

Odeslat příspěvekod EKKAR 22. 5. 2010 13:26

Pokud Ti posílají jinou stejného typu, není to odstoupení od smlouvy, ale reklamace - oni jen plní v plném rozsahu smluvní vztah mezi Tebou a nima, který vznikl první objednávkou - protože při první dodávce smlouvu v plném rozsahu nedodrželi (poslali nevyhovující zboží = už jednou prodané a vrácené). Nenech si vnutit něco, co nechceš - to jsou 2 úplně rozdílné právní kroky. Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy je jedna věc, vrácení zboží pouze za účelem odstranění nedostatků = reklamace je druhá - i když se jedná o reklamaci vyřešenou výměnou zboží kus za kus. A o reklamaci se může jednat klidně ještě ten samý den, cos zboží koupil - pokud vysloveně nechceš odstoupit od koupě a vrátit peníze, na což máš ze zákona u kamenného obchodu 3 pracovní dny a u e-shopů 14 dnů, jakékoliv vrácení zboží k prodejci s tím, že po opravě si ho ponecháš JE REKLAMACÍ. Optej se konečně na ČOI, tam ti to potvrdí - jsou tady od toho. A jestli Ti bude prodejce tvrdit něco jiného, opravdu se neupejpej jak panna před prvním šoustem a tu ČOIku na ně pošli - nic jiného než pojeb si nezaslouží. Jo - a konečně už bys taky mohl zveřejnit, který že to e-shop se svými zákazníky takhle nepěkně vyj.ebává - nebo už to tady někde visí a já jsem jen slepej a nevidím to?
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod martas000 22. 5. 2010 14:32

Jenomže to, že mi poslali kus, který již někdo měl, jim nedokážu ( max tím, že neměl na sobě polepy ). Když jsem jim říkal, že jsem přesvědčen, že mi neposlali nový kus, paní mi řekla, že zde mají nějaký papír, kde je napsáno, že ten den, co jim přišla TV od výrobce, šla hned ke mě domů.
Jedná se o 123shop.cz , podle Heureky velice kladně hodnocen .
Tak jsem si myslel, že se nemůže jednat o klasické odstoupení od smlouvy, když chci TV vyměnit za stejný typ, myslel jsem také, že o toto by se jednalo, pokud bych chtěl jinou značku ( sérii ) nebo vrátit peníze, ale ta paní z reklamačního oddělení se začala ohánět zákony. Tak nevím.
martas000
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 22. 5. 2010 14:49

Standartní postup - zastrašit zákazníka. Aby čušel a moc si nevyskakoval. Neváhej a zavolej - ne do klubu lepým prsaticím, ale na ČOI.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod lumix22 22. 5. 2010 15:54

martas000: Zavolej každopádně na tu ČOI a prober s nimi ten problém, případně za nimi zajed osobně. Další možností je napsat nebo zavolat na Panasonic do Prahy, co by se s tím dalo dělat. Trochu nevýhoda je, že jsi tu TV nekoupil v kamenném obchodě, tam by stačilo přijít s pracovníkem ČOIky a prodejci daného shopu jsou nahraní. Já osobně bych postupoval, tak jak to psal výše EKKAR.

EKKAR: Můžu, tě poprosit o jednu věc? Mohla by ta vzniknout v sekci TV přijímače a projektory stálá podsekce, zabývající se hodnocení jednotlivých obchodů, diskuze o jednolivých problech s TV a projektory, reklamace, odstoupení od smlouvy atd. Byl bych moc rád pokud by to vzniklo, dost lidem, by to mohlo pomoct. ;-)
lumix22
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků