Stránka 1 z 1

Samsung INTERNET@TV - problém

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 1. 2011 22:12
od ozzysko
Ahoj, dneska jsem úplně vpohodě nastavil pomocí wifi modulu Internet v UE40C6500, všechno chodilo, jak hodinky. Po jednom vypnutí routeru ale vše skončilo. Nevím teda, jestli to vypnutí routeru na to mělo vliv nebo ne, protože Internet jsem zkusil až cca 30 minut po tom, ale najednou mi při spouštění aplikace internet@tv skočila hláška že signál je rušen atd...
Nyní se k domácí síti vůbec nemůžu dostat... Už jsem četl jinde diskusi, kde to dělalo problém spoustě lidem, kteří mají připojení u O2 a ta má problémy s korejcema, odkud udajně widgety Samsung stahuje a O2 to blokuje (?)(nevim-nerozumim-nechápu). Podle mě bych se měl dostat alespon do domácí sítě... Já mám místního poskytovatele internetu a ten tvrdí, že na mém wifi routeru je vše OK. Měl někdo podobný problém?

Re: Samsung INTERNET@TV - problém

Odeslat příspěvekNapsal: 13. 1. 2011 08:08
od ozzysko
Tak problém vyřešen... Wifi adaptér je potřeba připojit pomocí prodlužky, aby nebyl rušen signál televizí.

Čeho jsem si ale všiml na Youtube je, že tam nelze najít videa, která jdou běžně najít pod stejným vyhledávacím heslem na běžném počítači. To mě celkem zklamalo... Nevím proč tam nevidím videoklipy, které běžně na PC vidím... :o(