LG 55LM860v vs. 55LM660s zajímavá situace?!

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Mám TV vrátit a vzít horší bez skvrny, nebo se tato vyplatí se skvrnou?
Vrácením o nic nepřijdu, na obraze to nepoznám, je lepší bez skvrny a záruka. 3 %  100%  [ 3 ]
Tato je o tolik lepší že skvrnu je maličkost. 0 %  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 3

Odeslat příspěvekod Ukrutor 27. 12. 2012 19:01

Ahoj všichni,
vyskytl se u mě velice zajímavý problém.
V sobotu jsem koupil tv 55LM660s, doma rozbalil, pověsil na zeď spustil, nastavil a vše ok. Kupoval jsem ji v Euronics, dělá tam známej a dal mě na ni dobrou cenu. Po registraci výrobku na jejich stránkách kvůli záruce 40 měsíců jsem začal mít divný tušení že něco není úplně ok a včera po prostudování všeho se mě to potvrdilo. V ochodě jsem místo 55LM660s dostal jinou krabici a to s 55LM860v, která je samo podstatně dražší :shock:
Za normálních okolností bych to kvitoval s povděkem. Bohužel jsem včera při sledování hokeje zjistil, že na obrazovce na pravé straně je cca 1cm od kraje v půlce výšky světlá skvrna v průměru cca 1 cm. Na tmavém pozadí není vidět vůbec, na bílé ano, ale při normálním sledování to nevadí, musí se na to člověk zaměřit. Když se na to podívám zblízka, tak je vidět že jeden pixel svítí trvale černě, a kolem něj v té skvrně jsou ty ostatní světlejší něž zbytek obrazovky.
Ptal jsem se anonimě v obchodě ( byla tam jiná směna) co s tím. Samo je hned trklo že mám tu jinou tv, protože už je po ní ve skladu sháňka. Prý ji mám dovézt, a oni mě ji vymění za tu správnou úplně novou. Já už od ní samo nemám krabici a žádný polystyrény, takže vézt ji jen tak sem jim řekl že si netroufám, tak prý ať se stavím o víkendu kdy povolí ten největší blázinec a že se domluvíme.
Moje otázka tedy zní: kašlat na skvrnku a radovat se z lepší tv, nebo radši kvůli záruce vyměnit? mám strach aby se skvrna nějak nerozlízala nebo tak něco.
Je tato tv opravdu o tolik lepší? Využiju rozdíly?
Ty jsou:
-nepřítomnost DVB-T2 ( otázka je za jak dlouho to bude u nás aktuální)
-Magic motion controler nebere hlasové pokyny ( to můžu říct klidně čert to vem)
-pouze 400Hz oproti 800Hz
-režim druhé TV přes síť třeba na mobilu ( to taky čert vem)
-zlepšovač rozlišení plus oproti pouze standart ????
-chybějíci zlepšovač dynamické barvy ???
-v dodávce nejsou dvoje dual play brýle ( to asi taky čert vem)

Váš názor na výše zmíněné rozdíly? Televizi používám pro přehrávání mkv 1080p ( cca 10 GB na film) z multimediálního přehrávače a sledování vysílání přes skylink. Je k ní připojeno i domácí kino s blue-ray. Jsou uvedené rozdíly natolik zásadní abych to poznal na kvalitě obrazu? ( nejsu expert ani odborník) prostě mám rád když je hezkej a ostrej obraz pro moje oko. oproti staré tv LED LG ( asi dva roky stará nevidím rozdíl, nová tv se kupovala kvůli potřebě větší uhlopříčky)
Omlouvám se za román a díky všem za rady a názory.
Ukrutor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Abox 27. 12. 2012 19:13

Nechapu "radovat se z lepší tv" - vsak o ni vi, ze ji omylem vymenili.
Tak bud ji vratis, nebo budes muset asi? doplatit rozdil, ne..?
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ukrutor 27. 12. 2012 19:23

Zapoměl jsem dodat že bokem bez vedoucího mě prodavač řekl že se na to mám vykašlat, že tv už je stejně odepsaná ve ztrátách a užívám si té lepší.
Ukrutor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod merkury 27. 12. 2012 19:40

Určitě jsi dal za to ranec takže nějaká záruka by se hodila alepspoň ty dva roky protože tv se může pokazit a seš nahranej.
merkury
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 27. 12. 2012 20:20

Abox píše:Nechapu "radovat se z lepší tv" - vsak o ni vi, ze ji omylem vymenili.
Tak bud ji vratis, nebo budes muset asi? doplatit rozdil, ne..?
Prečo by mal niečo doplacať alebo vracať? Nie je problem zakaznika, že dostal lepši tv za cenu horšieho. To si musi riešiť predajca sam so sebou, že chyboval. Zakaznik s tym nič nema. Jedine že bude chcieť ten kus vymeniť a v papieroch ma nižši model, tak si to obhajiť vedia a dostane ten "spravny".

Zaruka plati aj keď dostal nespravny model. Navyše pri pripadnom pokazeni tv sa servis u LG rieši cez ich servis kedy ti pride servisak domov (nie cez predajcu). Pokiaľ maš riadne vyplneny zaručak, jeho nezaujima či ti dali v obchode nespravny tv.

LM860 ma lepši panel (100Hz oproti 50 Hz u LM660). To je dosť zasadny parameter.
DVB-T2 ťa zaujimať nemusi. Ostra prevadzka tak skoro nebude. To už budeš mať novy tv. A ak aj bude dvb-t2 v dohľadnej dobe, ešte dlho bude paralelne s tym fungovať aj DVB-T.

Pokiaľ ti ten fľak nevadi pri normalnom sledovani, kašli na vymenu. Len si daj u toho znameho potvrdiť zaručak, aby si mohol pripadnu reklamaciu rešiť priamo s LG.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj1311 28. 12. 2012 14:32

Zaruka plati aj keď dostal nespravny model. Navyše pri pripadnom pokazeni tv sa servis u LG rieši cez ich servis kedy ti pride servisak domov (nie cez predajcu). Pokiaľ maš riadne vyplneny zaručak, jeho nezaujima či ti dali v obchode nespravny tv.

Nechci ti brát iluze, ale pokud platil za levnější, tak bude mít prodejní doklad na tu levnější, tím pádem těžko bude reklamovat jinou tv, než na jakou má doklad o koupi...
dj1311
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 28. 12. 2012 14:48

Potrebuješ tam overeny zaručny list a bloček. Zaručny list, ktory je dôležitejši, dostal spolu s tv, takže je od vyššieho modelu. Ten ma spravny. Otazka je, čo je na bločku (či je tam presne čislo modelu). A aj keby, tak ten sa da ziskať relativne jednoducho.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ukrutor 28. 12. 2012 15:11

Tak jsem se dnes domluvil se servisem LG, ze se na to prijede podivat, stacilo jim pouze overit vyrobni cislo, model a datum nakupu. Na uctence mam samo tu levnejsi tv, na zarucaku co byl v krabici nemam nic, a na zarucaku od vyrobce, ktery se generuje pres jejich www stranky mam vyrobni cislo a model te drazsi.
Tak uvidim jak se na to bude tvarit technik od LG. Jeste se muzu zkusit domluvit se znamym at me potvrdi zarucak z krabice na drazssi model. Vim ze to neni uplne moralne ok, ale zase na druhou stranu ja uz sem si jinyma vyrobkama od prodejce uzil svoje, tak to beru jako takovou malou kompenzaci.
Kdo je bez chyby, at hodi kamenem....
Ukrutor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bylinnycaj 28. 12. 2012 15:23

:-)
No, tak to je fakt zaujimava situacia.Chod si dat zarucak potvrdit do obchodu. Povacsine sa to robi na pokladni.
A potom by som skusil kontaktovat servis.

Osobna skusenost s LG servisom.
Musel som zadat:
1-vyrobne cisloTV
Ukazat:
2- potvrdeny zarucny list
3- blocek od TV.

btw: ty si jednoduchy uzivatel, ktory chce odstranit vadu na novokupenej TV, pretoze si si ju vsimol. A kedze LG poskytuje takyto servis, tak si to hned nahlasil. (na margo nejakych otazok.Nestavaj sa do ulohy odbornika... ;-) )
bylinnycaj
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quest987 30. 12. 2012 14:59

Ukrutor píše:Kupoval jsem ji v Euronics, dělá tam známej a dal mě na ni dobrou cenu.


A tobě nepřijde blbé vůči tvému známému si nechat vědomě něco co ti nepatří? Řekl bych, že je to docela sviňárna od tebe vůči tvému známému.

Druhá věc je ta rozšířená záruka kterou řeší Euronics a ne LG tudíž pokud by se tv pokazila určitě to budeš řešit přes Euronics a oni budou chtit uctenku na ktere je jiny model nez reklamujes asi odejdes s neporizenou.

Bud bych sel a vymenil tv za tu co mas zaplacenou a hlavne aby byla v poradku. Nebo bych si doplatil za ten lepsi model opet za takovy co je zcela v poradku.

Kecy typu to je problem prodejce at si to vyresi jak chce jsou zcela mimo misu. Vsude pracuji jen lide, kteri chybu udelat mohou .
quest987
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 30. 12. 2012 15:13

quest987 píše:A tobě nepřijde blbé vůči tvému známému si nechat vědomě něco co ti nepatří? Řekl bych, že je to docela sviňárna od tebe vůči tvému známému.
Jeho znamy je o tom uzrozumeny. Tak mu to zrejme neprekaža, keď ho neurgoval TV vratiť.
Predlženu zaruku si uplatniť nemusi.

quest987 píše:Kecy typu to je problem prodejce at si to vyresi jak chce jsou zcela mimo misu. Vsude pracuji jen lide, kteri chybu udelat mohou .
Mimo misu nie su, je to fakt. Zakaznik nie je povinny napravovať chyby predajcu. Ten obchodny reťazec na tom aj tak zarobil.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quest987 30. 12. 2012 15:24

Neni to o povinnosti, ale o slusnosti.

Trochu extremni priklad.:

Kdyz ti banka shodou nahod ci omylu posle naucet penize, ktere ti nepatri jsi povinen je vratit. Ikdyz se ktomu muzes stavit tak, ze to neni tvuj problem. A chyba je na strane banky. Pokud penize nevratis je to brano jako nezakone obohaceni.
quest987
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 30. 12. 2012 15:41

Toto je uplne zcestna analogia, ktory s tym nijako nesuvisi. Nezakonne obohatenie je uplne niečo ine.
Ano, môže to byť moralnym problem. No na druhej strane sa môžeme baviť o moralke a slušnosti takychto veľkych reťazcov, ako "slušne" sa oni dokažu spravať k zakaznikom. Euronics nie je vynimka.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod quest987 30. 12. 2012 16:32

Za mne to rozhodne zcestne neni.- ma doma vedome neco co mu nepatri? ma tudiz neni o cem se bavit.
Ja ti nevim Rayne , ale tobe museli nekde hodne ublizit, ze tak mluvis.
quest987
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pandero 30. 12. 2012 17:11

Naprosto souhlasim s uzivatelem quest987. Nehlede na to, ze pro potvrzeni zarucniho listu budou chtit predlozit uctenku, na ktere je jiny model. Takze az nastane problem, ktery bude treba resit pres prodejnu, tak ma smulu. Za me - vratit a nechat si dat spravnou tv, kterou jsi zaplatil, dostal jsi slevu, takze uz takhle mas vyhodu...
Pandero
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 30. 12. 2012 18:30

Zcestne to urcite je. Pri tom priklade co si uviedol ziskas nieco za nic. Tie peniaze si si prisvojil. V tom jeho pripade nic neukradol, za tovar riadne zaplatil. Analogia je preto uplne mimo.
Neviem z coho si usudil ze mi bolo nejakym sposobom ublizene.

Zarucak mu opeciatkuju aj pri pokladni, resp. ma tam znameho. Takze s tym problem asi mat nebude. Navyse uz tu spominal, ze ten tv je odpisany, takze je to asi riesit bezpredmetne.
Naposledy upravil Ryan Giggs dne 30. 12. 2012 18:33, celkově upraveno 1
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abox 30. 12. 2012 18:33

Tak jinak - zaplatim u pokladny, a pokladni mi treba vyda zpet o hodne vic. Proste se sekne. Co ted..?
Vim, na pozdejsi reklamace nebude bran zretel.
Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TenProdavac 30. 12. 2012 20:41

Zdravím Vás, pane D*****....
Abych Vám i všem diskutujícím poskytl realný pohled na věc, tak se věci mají takhle:
- Názor toho vyčuranýho slováka, že řetězec se na tom aji tak nabalil je naprosto mylnej, protože tím, že jsem Vám dal na TV (LM660s) zaměstnaneckou cenu ji máte pouze za nákupní cenu.... Tím pádem z toho Euronics nemá ani halíř.
- Nevím, kterej kolega Vám řekl, že je odepsaná, ale tuto televizi vedeme v manku (pro představu je to částka 49.797,-) a odepsat se nedá, pokud nemáme na skladě fyzicky model, který chceme odepsat (což je LM860)
- Toto manko se dá snížit za předpokladu, že vezmu v potaz přebytek té, kterou máte na účtence... To potom sníží manko na nějakých 14.230,- Nic to ale nezmění na tom, že mám podepsanou hmotnou odpovědnost a že těch 14 tis. budu muset zaplatit ze svýho
- K záruce dodám to, že pokud nemáte účtenku se správným modelem, nelze uplatnit ani zákonná dvouletá záruka a to ani v případě reklamace přes LG servis. Šlo by to, pokud by Vám někdo potvrdil záruční list, místo účtenky (což ani v nevědomosti záměny neuděláme bez předložení účtenky).... 40M záruka Euronics se v tomhle případě uplatnit nedá vůbec (ale ta zase takovej zázrak není, takže nad tím bych mávnul rukou)
- K rozdílům mezi LM860 a LM660 řeknu jen to, co jsem Vám řekl při prodeji. Teoretických rozdílů je milion, praktický žádný. Takže i kdyby na tom nezáviselo mých 14 tisíc, tak Vám poradím mít nižší model se zárukou, než vyšší bez záruky a to ani nemluvím o skvrně :-)

Uživateli Ryan Giggs vzkážu jen to, aby na můj příspěvek nereagoval.... S někým, jako Vy se nehodlám bavit
S pozdravem,
Ten prodavač
TenProdavac
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ukrutor 31. 12. 2012 09:42

Tím že byla mylná informace o odepsáni tv v obchodě a prodavač by měl trable se vše vyřešilo a tv se vrací. Prosím o lock tématu.
Ukrutor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod demonicus 31. 12. 2012 17:18

Nemám s tím nic společného, ale jsem rád, že se to nakonec vyřešilo cestou "slušného člověka" :)
G165
demonicus
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 1. 1. 2013 18:06

Ešte že aj "pan" predajca je "slušny človek". A ešte ža aj ty nie si pokrytec...
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fuck8r 2. 1. 2013 10:48

tady bylo jen dilema horší TV s plnou zárukou / lepší TV asi bez záruky.. kdyby měl jistotu záruky u lepší tak jí nedá z ruky a toto vlákno by ani nevzniklo to je snad každému jasný ^^

jinak pokud se mám vyjádřit k rozdílu v kvalitě TV - obě jsou to předražený s*ačky :D (s parádním 3D efektem! O:-) )
A7R4 + 20/40/135 art a FE85.
Fuck8r
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radon 2. 1. 2013 11:38

snaha maximálně chránít koncového spotřebitele je jedna věc, zvykat a učit občany že vychcanost se vyplácí je věc druhá a z dlouhodobého hlediska se nám to nepěkně vrátí. Mezi našimi partnery se bohužel také našli takoví, pro které chyba v generování ceníku a několikaminutová nabídka notebooků za 1Kč znamenala skvělý kauf a i když jste jim za několik minut s omluvou zavolali, zboží už nevrátili :-)
Můžeme si obelhávat svědomí kecama, že to ty velké firmy nepoloží a že to jsou stejně nenažraní kapitalisti, kteří nás okrádají na přemrštěných cenách, ale ve skutečnosti to dopadne vždy viz výše: tzn. kapitalista (majitel řetězce žijící někde v Tramtárii) to opravdu nepozná, jen to bude stát místo / peníze / pozici nějakého řadového českého zaměstnance. Což už je ovšem většině otrlé české populace šumafuk.
No nic, hezký nový rok ...
Logitech Duet, DAC1, K701, Vincent SP-996, Monitor Audio RS1, Wharfedale SW150
radon
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dj1311 3. 1. 2013 02:55

Souhlas s Radonem.
Jako majitel obchodu se také setkávám s chybami lidského faktoru. Např. když mi velkoobchod dodá víc zboží než je na faktuře, ale vždy mě zahřeje když se "přiznám" (prostě tím udělám radost sám sobě) No to Ryan asi nikdy nepozná (nic ve zlém) :)
Škoda, že k nápravě došlo jen díky vadné lepší tv. Na druhou stránku nebýt poškozená, tak většina z diskutujících by měla problém sundat tv ze stěny, znovu zabalit a na své náklady dovézt tv do Euronicsu a odvézt horší typ :D
dj1311
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 3. 1. 2013 08:39

Nejak vas tu srandistov pribuda. Nie si schopny si ani precitat celu diskusiu, ale aj tak reagujes. Samozrejme nezmyslom.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Semtex 3. 1. 2013 14:23

Tak hlavně aby jsi Ty neměl poslední slovo, že? Nicméně celou diskuzi jsem četl a už opravdu nevím, co si o některých Tvých názorech myslet.. :hm Je fakt, že jsou celkem k zblití..
Mr.Semtex
HD SATan
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků