od VBooxxoo 22. 5. 2014 18:28
Router má čas aktuální a správný. Podrobnosti v dalším postu za chvíli.
Mimoto jsem mluvil s techniky na UPC, kteří mi potvrdili to co jsem si myslel: podpora Samsungu kecá a chce to jen přehodit na někoho jiného.
Jinak ale potěším ty, co se ptali na nahrávání. Zkoušel jsem u FW 1120.0 dvě situace:
1. Bylo puštěné ručně nahrávání programu a do tohoto stavu jsem si pustil pořad nahraný na disku z televize - funguje, nahrává i přehrává současně.
2. Nastavil jsem časové nahrávání za cca 3 minuty a pustil si nahraný pořad z disku - pořad běžel, do toho to napsalo že nahrává, pak že se nahrálo (tak jak mělo) - takže i toto funguje.
-- 22. 5. 2014 20:01 --
Další část komunikace pro Samsung podporu (obsahuje i provedené kroky):
Zdravím,
na Váš popud jsem prověřoval stav ohledně IP adresy. Technici UPC mi řekli, že je to nesmysl. Oni v rámci DHCP, kterým klienty obsluhují, žádný údaj o časovém pásmu nezasílají.
A i kdyby náhodou zasílali, tento údaj doputuje maximálně do routeru, který dále do sítě NATuje. Mimoto DHCP server v LAN síti mi neběží na routeru, odkud by mohl přejímat údaje od UPC, ale na Windows Serveru umístěným v domácí LAN síti.
Zkusil jsem i následující věci ohledně mé domácí LAN sítě a připojení TV:
1. nastavit televizi pevnou IP adresu, nikoli branou z DHCP - výsledek: zůstává posun času o 2 hodiny.
2. stejné jako bod 1 s tím, že jsem vypnul server DHCP v síti - výsledek: zůstává posun času o 2 hodiny.
3. Na svém DHCP serveru v domácí síti, který mi běží na Windows Serveru 2008 R2 jsem jako volitelný parametr zkoušel nastavovat časový posun na různé hodnoty, od -3 po +3 hodiny. Výsledek - zůstává posun času o 2 hodiny.
4. Odpojil jsem TV od LAN sítě, nastavil si na mobilu sdílení intenetu přes WiFi, TV připojil přes WiFi k telefonu jako k AP - tedy úplně jiné připojení, jiná brána, jiný router, jiný operátor (místo UPC O2) - výsledek: zůstává posun času o 2 hodiny.
Navíc jsem zkoušel měnit přímo v nastavení televize čas, z automatického na ruční nastavení, různě měnil časová pásma - výsledek: zůstává posun času, maximálně čas v TV je kompletně rozhozen.
Při všech těchto nastaveních tedy nadále pro mou TV Samsung UE46F6740 platí: Pokud je v TV nainstalována aplikace HbbTV for Czech, Datová služba je zapnuta, pak programy v nabídce Moje programy ve Smart hubu vykazují posun o 2 hodiny (aktuálně při letním času) a tím nepoužitelnost této funkce.
Žádám tedy tímto o návrhy dalšího řešení co s tím, protože v této situaci televizor obsahuje vadu.
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25