funkce MOJE PROGRAMY u TV samsung

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 19. 5. 2014 14:37

Dnes vyšel nový FW 1120.0. Ke stažení na webu.

Bohužel časový posun na obrazovce moje programy nadále s rozdílem dvou hodin, takže v tomto směru žádná změna a nadále nepoužitelné.
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 19. 5. 2014 20:42

Zkoušel jsi reset?
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MMAREKmmarek 19. 5. 2014 21:57

Po updatu nejdou přehrávat videa s titulkama...Link je nedokáže načíst. Může to někdo potvrdit? 8-S
Samsung UE40F6800
MMAREKmmarek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod majinkej 19. 5. 2014 23:36

Zdravím, k novému firmware, obraz se mi zdá více kontrastní, více barevný, pleťovky sou takový do červena nepřirozené, ale zdá se mi lepší zvuk takový hlasitější.
majinkej
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 20. 5. 2014 06:53

MgX píše:Zkoušel jsi reset?


Zkoušel, nepomohlo.
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 20. 5. 2014 22:08

Tak jsem ještě jednou udělal reset Smart hubu, k tomu komplet vymazání historie, no a vypadá to, že časový posun zmizel a je to v pořádku. Aspoň teda to drželo celý večer, cca 5 hodin. Uvidím jak se to bude chovat zítra (a třeba naskočí i datové přenosy pro Hbb :-) ).

EDIT: Tak jsem to ráno spustil, a zas 2 h rozdílu. Přes noc naskočila datová služba pro Hbb. Pomalu si začínám myslet, že ten rozdíl je způsoben právě tou datovou službou, protože Hbb jsem instaloval až po hokeji po 10 večer, do té doby to bylo OK. :roll:
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Odeslat příspěvekod zorin 21. 5. 2014 10:48

Souhlasim, uz jsem to taky vypozoroval, pokud mas HbbTV aktivni tak se posune cas.
Cili bud Moje programy nebo HbbTV, oboji bohuzel nefunguje tak jak ma.
Uz jsem to hlasil, ale porad nic. Tak pokud to nahlasis/nahlasite take, snad konecne pochopi ze je to problem a neco s tim udelaji.
Zorin
zorin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 22. 5. 2014 07:36

Tak včera jsem to odpoledne odzkoušel (nebyl hokej, tak byl čas :-) ) a došel jsem k tomu, že pokud je zapnuta DATOVÁ SLUŽBA, tak nastává posun časů u programů. Krásně je to vidět v časové ose. Stačí ale DS v menu vypnout, a po vypnutí a zapnutí TV je vše v pořádku, časový posun zmizí. Po zapnutí DS pak opět posun. Zkoušeno po dobu celého odpoledne a večera cca 15x, takže to už pokládám za holý fakt :-(
Nainstalovaný Hbb hub na to nemá vliv, není třeba ho odinstalovávat, stačí vypnout DS.
Teď je otázka, jestli je to chybou autora českého Hbb hubu, anebo chyba Smart rozhraní TV Samsung.

Kde hlásíte chyby do Samsungu? Můžete postnout odkaz?
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Odeslat příspěvekod zorin 22. 5. 2014 10:54

Treba tady
http://www.samsung.com/cz/support/model/UE55F6740SBXXH
jit na zalozku Přehled a vybrat e-mail.
Jinak dobrý test asi jim tam taky napisu, znova. :-)

Nezkousel jsi s tim novym FW to soucasny prehravani a nahravani programu? Jestli to nahodou neopravili?

Zorin
zorin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 22. 5. 2014 11:42

Tak, mail na Samsung poslán.

Nahrávání jsem zatím nezkoušel, snad se k tomu dostanu přes víkend.
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 22. 5. 2014 16:59

Odpověď od Samsungu:

Dobrý den,

děkujeme Vám, že jste se obrátil na zákaznickou linku společnosti Samsung.

Podle Vašeho popisu se situace jeví tak, že IP adresa, kterou Vám přiděluje
poskytovatel internetového připojení má nastaveno jiné časové pásmo, než
je naše GMT +2:00.

Prosím tedy o prověření, zda tomu tak je.

Máte–li jakýkoliv další dotaz, neváhejte se na nás opět obrátit, případně využít služby naší bezplatné zákaznické infolinky 800 726 786.

Přeji hezký den

******************************************

Du zjišťovat - telefonovat a hrát si.
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 22. 5. 2014 17:59

Jen tak ze srandy, jaký čas máš nastaven v routeru?
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 22. 5. 2014 18:28

Router má čas aktuální a správný. Podrobnosti v dalším postu za chvíli.

Mimoto jsem mluvil s techniky na UPC, kteří mi potvrdili to co jsem si myslel: podpora Samsungu kecá a chce to jen přehodit na někoho jiného.

Jinak ale potěším ty, co se ptali na nahrávání. Zkoušel jsem u FW 1120.0 dvě situace:
1. Bylo puštěné ručně nahrávání programu a do tohoto stavu jsem si pustil pořad nahraný na disku z televize - funguje, nahrává i přehrává současně.
2. Nastavil jsem časové nahrávání za cca 3 minuty a pustil si nahraný pořad z disku - pořad běžel, do toho to napsalo že nahrává, pak že se nahrálo (tak jak mělo) - takže i toto funguje.

-- 22. 5. 2014 20:01 --

Další část komunikace pro Samsung podporu (obsahuje i provedené kroky):

Zdravím,
na Váš popud jsem prověřoval stav ohledně IP adresy. Technici UPC mi řekli, že je to nesmysl. Oni v rámci DHCP, kterým klienty obsluhují, žádný údaj o časovém pásmu nezasílají.
A i kdyby náhodou zasílali, tento údaj doputuje maximálně do routeru, který dále do sítě NATuje. Mimoto DHCP server v LAN síti mi neběží na routeru, odkud by mohl přejímat údaje od UPC, ale na Windows Serveru umístěným v domácí LAN síti.

Zkusil jsem i následující věci ohledně mé domácí LAN sítě a připojení TV:
1. nastavit televizi pevnou IP adresu, nikoli branou z DHCP - výsledek: zůstává posun času o 2 hodiny.
2. stejné jako bod 1 s tím, že jsem vypnul server DHCP v síti - výsledek: zůstává posun času o 2 hodiny.
3. Na svém DHCP serveru v domácí síti, který mi běží na Windows Serveru 2008 R2 jsem jako volitelný parametr zkoušel nastavovat časový posun na různé hodnoty, od -3 po +3 hodiny. Výsledek - zůstává posun času o 2 hodiny.
4. Odpojil jsem TV od LAN sítě, nastavil si na mobilu sdílení intenetu přes WiFi, TV připojil přes WiFi k telefonu jako k AP - tedy úplně jiné připojení, jiná brána, jiný router, jiný operátor (místo UPC O2) - výsledek: zůstává posun času o 2 hodiny.

Navíc jsem zkoušel měnit přímo v nastavení televize čas, z automatického na ruční nastavení, různě měnil časová pásma - výsledek: zůstává posun času, maximálně čas v TV je kompletně rozhozen.

Při všech těchto nastaveních tedy nadále pro mou TV Samsung UE46F6740 platí: Pokud je v TV nainstalována aplikace HbbTV for Czech, Datová služba je zapnuta, pak programy v nabídce Moje programy ve Smart hubu vykazují posun o 2 hodiny (aktuálně při letním času) a tím nepoužitelnost této funkce.

Žádám tedy tímto o návrhy dalšího řešení co s tím, protože v této situaci televizor obsahuje vadu.
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 22. 5. 2014 21:29

Výborně jsi vše sepsal. Určitě se ozvi, co se děje dál. Díky
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VBooxxoo 22. 5. 2014 22:05

Jasně, když už sem se do toho pustil, tak to nějak dotáhnu :-D A klidně i tak, že přeskočim ty "ochotný" slováky na telefonu a poženu to vejš. ***** si ze mě dělat nebudou :twisted:

PS: Při prvnim telefonátu bylo Slovačisko daké volajaké otrávené jako co že ho s tímhle otravuju, při druhém telefonátu už ani nebrali telefon >:-(
Samsung UE46F6740, CI modul s kartou od UPC, Internet UPC 250/25
VBooxxoo
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků