,,Skvělá,, plazma Panasonic tx-50st60e

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod MgX 18. 12. 2013 22:35

Zkusil bych komunikovat toto směrem k servisu s požadavkem na - pokud možno rychlé řešení. Třeba i vzhledem k dětem a rodině.

Co zavolat přímo do toho servisu a popsat stav? Navíc jim oznámit číslo reklamace na stránkách Panasonicu (předpokládám, že tam něco takového je). Kvůli urychlení. Zítra je čtvrtek, pak jsou ještě dva pracovní dny do Vánoc. Kdyby se jednalo o díl, který mají běžně skladem ... :hm

Náhradní TV by asi zapůjčit nemohli, co? Když se jedná o zcela nový kus ...
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iceangel4 18. 12. 2013 22:40

KOSŤA KOSTIČ píše:Panasonik? to si ještě někdo kupuje?

neviem o com vypravas lebo panasonic ma najlepsie plazmy tak len aby si vedel
iceangel4
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KOSŤA KOSTIČ 19. 12. 2013 03:43

Já jen že ty srágory vídám i zevnitř. Ale postup je jednoduchý. Dát do servisu v rámci reklamace, pokud servis řekne, že to je špatnou dopravou, tak ať to dají písemně a hurá s tím na dopravní společnost.
Jsem gastrosexuál, takže mi každá může akorát tak uvařit...
Je lepší mrtvej frajer, než živej sráč?
KOSŤA KOSTIČ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stiletos 19. 12. 2013 04:00

To že jako vevnitř jsou natom jiný značky jako líp jo. ;-]
Stiletos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KOSŤA KOSTIČ 19. 12. 2013 04:14

Líp jsou vidět místa, kde se šetří. Ale to sem nepatří...
Jsem gastrosexuál, takže mi každá může akorát tak uvařit...
Je lepší mrtvej frajer, než živej sráč?
KOSŤA KOSTIČ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod istanbul2000 19. 12. 2013 06:49

Ano souhlasim - panasonic sel s kvalitou tv hodne dolu - drive kvalitni tv jsou dnes prumerne a zapadaji do stejne rady korejcu - kvalita proste bida.
istanbul2000
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Stiletos 19. 12. 2013 09:17

Naopak patří, ať každej ví kde se na tv šetří zajímalo by to určitě vícero lidí,když se dá koupit třeba 127 za 11000. ;-]
Stiletos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dunde.e 19. 12. 2013 10:10

Co je pravdy na tom, že plazma se nesmí dávat naplocho ani při přepravě? Dopadne to takhle?

Jinak s alzou mám "dobré" zkušenosti co se týče vracení peněz. Nakoupil jsem u nich asi 6krát (objednáno přes internet, vyzvednuto na pobočce) a jednou sem jim vrátil mobil který neměl v Brně signál- bez řečí mi daly peníze. A nedávno jsem jim vrátil TV Samsung UE40F6200, která se sama restartovala po 4minutách (nebyli mi schopni poradit) a navíc pro mne byla nevhodná, trhaný obraz. Také jsem ji vrátil a dali mi peníze. Vždy celou částku.

Mám pocit (nevím jestli to bude až s účinností nového bčanského zákoníku a jak to přesně je), ale že závady vzniklá do 6měsíců od koupě se považuje za skrytou výrobní vadu (tvrdit, že panel TV nedostatkem trpěl již v okamžik převzetí), a že to nebyla skrytá výrobní vada musí prokazovat prodejce a né tím, že řekne že to tak není, ale že doloží odborný posudek....v případě skryté výrobní vady bys měl mít právo na nové zboží. Kdyžtak si to zkus zjistit, ale mám pocit že to tak nějak je.

edit: akorát ta 30denní lhůta na vyřízení tu může být také, záleží na ochotě alzy.
"ještě si říkám, zda by alza nepřistoupila na výměnu zboží, tedy že bys jim dovezl "špatnou" a odvezl "novou" objednanou....
dunde.e
Junior

Odeslat příspěvekod MacPhenom 19. 12. 2013 10:30

Vy mě strašíte.. v lednu si ji plánuju koupit, kolega ji má asi dva měsíce a zatím spokojenost Převáželi jsme ji sami správně na stojato (v alze nás na to ještě upozorňovali).
MacPhenom
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod karminkotak 19. 12. 2013 10:42

tak plazmy vždy voziť len "na stojato"... to mám na pamäti ešte od čias, keď sa u nás začali prvé plazmy viac predávať (2003), vtedy nám to servisáci tlačili do hláv, asi to platí stále...
karminkotak
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod HONZIK63 19. 12. 2013 10:59

Jak chcete kontrolovat celý řetězec dopravy od výrobce k sobě ? Kolikráte je ta plazma vykládána ,překládána a manipulována? To je snad zástupný problém .
Výrobce by snad měl s tímto počítat. Připadá mi to ,že že se tady nastavila uměle cesta : ,,PŘEPRAVA,, Ta plazma fungovala 16 dní.
V devadesátých letech jsem koupil vlajkovou loď v televizích Blaupunkt .
Měl dálkačem ovladatelný elektromotorový pohon a naklápěl se k divákovi aby eliminoval odraz na superploché obrazovce. Při každém druhém otočení mu vypadla ze slotu karta ,,Fjučr,, boxu. Zanedlouho oznámil Blaupunkt ukončení výroby televizí,kamer a nechal si jenom rádia. Zlatá ,,PCL 74,, ty jsem měl v šuplíku a vyměnil si sám.
HONZIK63
Junior

Odeslat příspěvekod HONZIK63 19. 12. 2013 12:48

Takže názor servisního technika : ,, Vada zobrazovače ,tedy je nutná výměna celé obrazovky . Údajně se servisní set musí objednat z Hamburku a letos to zřejmě ani nebude.
Alza na lince reklamací výměnu nemůže slíbit až po zhodnocení vady jejím technikem. Tedy zabalit a poslat někam do ....
S pracovními dny je to jako s notama na buben. Takže jsem v koncích. Ať žijou internetové nákupy . Ach jo.
HONZIK63
Junior

Odeslat příspěvekod dunde.e 19. 12. 2013 13:53

mrkni třeba zde, mohlo by to urychlit celou situaci.
http://www.jaktak.cz/jak-reklamovat-zbozi-v-prvnich-6-mesicich-od-nakupu.html

objednal bych si na alze novou televizi, zajel na pobočku, obeznámil je s mou závadou, a protože se jedná o reklamaci v rámci 6měsíční lhůty tak požaduji novou TV, kterou nyní zde mají na pobočce. Pokud budou chtít být vstřícní, pak mají možnost vyhovět. Jestli vstříctnost z jejich strany nebude, pak si udělají negativní reklamu dalším zbytečným prodlužováním. Samozřejmně není to tak jednoznačné, ale jak píšu Alza mi zatím vrátila vždy peníze rovnou na přepážce, pokud jsem za nimi přišel, že zboží vracím, je pravda, že to bylo vždy cca do 5dnů od nákupu.

Jinak, když jsem si kupoval svou TV Philips 42PFL6678K, tak mi prodavač říkal, ať si dám bacha na poškození displaye (mimochodem nepoužívat líh, "rozmaže se" !!!), případná výměna panelu je prý nerentabilní...takže ta nová TV možná bude pro obě strany nejjednodušší ....takže proč to zbytečně protahovat?

edit: požadujte zapsat způsob vyřízení reklamce vrácení peněz nebo výměna za nové zboží (máte právo si při reklamaci do 6měsíců zvolit a oba způsoby lze vyřídit rychle)....jinak se bude opravovat, což může trvat 30dnů.
dunde.e
Junior

Odeslat příspěvekod HONZIK63 19. 12. 2013 14:35

dunde.e: Děkuji za radu. Jenže ona to má Alza ošetřeno asi takto. Jsem od Ostravy ,tedy do Prahy odkud bylo expedováno je to krapet z ruky.Ano V Ostravě mají výdejní místo ,ale doslovně píší,že si tam můžeš vyzvednout pouze objednané zboží a nic jiného neřešit. Mají tam dnes do 20.00 ano mohu se tam stavit jejich tel. číslo je pražské.
Na stránkách Alzy je Panasonic 50ST/60 již nedostupný a v Ostravě budou mít jen objednané zboží,tedy nic k dipozice nebude.
HONZIK63
Junior

Odeslat příspěvekod Nick Slaughter 19. 12. 2013 14:55

Co se týká přepravy "na stojato". Byl jsem si v kamenném obchodě vyzvednout 55ST60. Zjistil sem si velikost krabice, proměřil kufr auta (Escort kombi).
Samozřejmě to na výšku tak tak nevyšlo :-).takže sem ji nakonec vezl nakloněnou cca 20-30° na zadní stranu televize (na krabici není označeno, ale přes otvory lze zjistit přední a zadní strana).
Krabici mají trochu nešťastně velkou a při naklonění bylo znát jak se to tam "převaluje".
Nicméně telku sem dovezl, vybalil...střed obrazovky je vyztužen polystyrénem o cca 2/3 obrazovky na výšku. VŠE OK, ač mě jak při nakládání tak při přepravě párkrát polilo horko (také sem četl všude možně na fórech "jak přepravovat".

Na závěr myslím že to není zase taková tragédie jak se tady popisuje (určité riziko samozřejmě je). Řekl bych že od výroby to projde v krabici X přepravci až do obchodu/skladu a po každé přepravě nelze televizi kontrolovat z hlediska mech. poškození. Jinými slovy, určitě s tím všichni nejednají v rukavičkách a ta telka musí něco vydržet-výrobce musí zajistit takový obal, aby to něco vydrželo.

Takže není třeba to brát jako dogma, že jakmile to není na stojato, televize je v pr****, jinak to nejde přepravit. jde, jen to chce větší dávku opatrnosti.....

-- 19. 12. 2013 14:12 --

Ještě bych rád položil dotaz, malinko OT.

Když koukám na televizi večer (fullHD z MMC) a v místnosti je úplná tma, černé scény nejsou "úplně černé". Podle recenzí a měření podle sondy by černá měla být cca 0,02 cd/m2. Což je údajně tak málo, že to okem není poznat od "absolutní tmy/rámu televizoru".
U mě to znatelné je, televize má naběháno cca 100 hodin.

Zajímalo by mě, jestli je to nastavením (mám v plánu si nechat udělat kalibraci) a nebo jestli se opravdu již jedná o cca 0,02 cd/m2, případně jestli to může být kusem, což si osobně nemyslím, případně zahořením (???).

Jinak je černá jako taková luxusní co se týká homogenity (přecházel sem z LCD philips 8000 řady) i úrovně, jen sem čekal absolutní černou.

Má někdo zkušenost? Díky za odpověď, vysvětlení.
Wharfedale 10.7, 10CS, 10.1, Velodyne SPL-800r, Denon AVR-1713, Panasonic TX-P55ST60
Nick Slaughter
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků