Televize Samsung UE46F8000ST a UE46F7000ST a internet

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Kysis 28. 5. 2014 16:19

Dobrý den,
mám jeden problém s televizemi SAMSUNG UE46F8000ST a UE46F7000ST. Obě televize mám připojené k internetu. Jednu TV přes kabel a jednu přes WIFI. Obě TV se mi po asi 2 hodinách sledování zaseknou a buď se samovolně vypnou nebo restartují. Měl jsem zde technika ze Samsungu, který zkoušel vyměnit základní desku na jedné z nich, ale bohužel je to stejné. Když jsem zkusil internet odpojit, tak se mi za 14 dní žádný problém nevyskytl. V samsungu mi řekli, že problém musí být na straně poskytovatele internetu, kde mi zase tvrdí, že vše je v pořádku. Mám router TP link TL-WR841ND.

Pokud by měl někdo podobnou zkušenost nebo by věděl, jak tento problém vyřešit, tak budu jenom rád

Předem děkuji za rady
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod majinkej 28. 5. 2014 18:42

Zdravím, jakého máš poskytovatele internetu a rychlost?
majinkej
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kysis 28. 5. 2014 18:48

Dobrý den, mám sprintel, a rychlost 8MB/s
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod majinkej 28. 5. 2014 18:58

to je divné, já mám ten samý router a naprosto bez problémů, a TV UE46F6400 jedu přes wifi a pohoda. Máš ztažený poslední firmware? udělej reset jestli to pomůže
majinkej
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 28. 5. 2014 18:59

Kysis drobný dotaz na začátek. Kde jsi ty TV koupil? Díky za odpověď.

No, jestliže byla měněna základní deska a nepomohlo, přičemž byl přítomen i technik Samsungu, pak asi těžko laici poradí... navíc na dálku.

Já bych začal standardně.
1. reset do přepravního nastavení
2. aktualizace firmwaru, nejlépe přes flešku
3. reset do přepravního nastavení

Nyní bych zkusil, zda vše funguje/nefunguje.
ANO? Gratulujeme...
Ne? Pokračujeme

Překontroloval bych veškeré spořící režimy u TV, popřípadě na routeru. Ideálně vše podobné deaktivuji.