Televize Samsung UE46F8000ST a UE46F7000ST a internet

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Kysis 28. 5. 2014 16:19

Dobrý den,
mám jeden problém s televizemi SAMSUNG UE46F8000ST a UE46F7000ST. Obě televize mám připojené k internetu. Jednu TV přes kabel a jednu přes WIFI. Obě TV se mi po asi 2 hodinách sledování zaseknou a buď se samovolně vypnou nebo restartují. Měl jsem zde technika ze Samsungu, který zkoušel vyměnit základní desku na jedné z nich, ale bohužel je to stejné. Když jsem zkusil internet odpojit, tak se mi za 14 dní žádný problém nevyskytl. V samsungu mi řekli, že problém musí být na straně poskytovatele internetu, kde mi zase tvrdí, že vše je v pořádku. Mám router TP link TL-WR841ND.

Pokud by měl někdo podobnou zkušenost nebo by věděl, jak tento problém vyřešit, tak budu jenom rád

Předem děkuji za rady
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod majinkej 28. 5. 2014 18:42

Zdravím, jakého máš poskytovatele internetu a rychlost?
majinkej
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kysis 28. 5. 2014 18:48

Dobrý den, mám sprintel, a rychlost 8MB/s
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod majinkej 28. 5. 2014 18:58

to je divné, já mám ten samý router a naprosto bez problémů, a TV UE46F6400 jedu přes wifi a pohoda. Máš ztažený poslední firmware? udělej reset jestli to pomůže
majinkej
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 28. 5. 2014 18:59

Kysis drobný dotaz na začátek. Kde jsi ty TV koupil? Díky za odpověď.

No, jestliže byla měněna základní deska a nepomohlo, přičemž byl přítomen i technik Samsungu, pak asi těžko laici poradí... navíc na dálku.

Já bych začal standardně.
1. reset do přepravního nastavení
2. aktualizace firmwaru, nejlépe přes flešku
3. reset do přepravního nastavení

Nyní bych zkusil, zda vše funguje/nefunguje.
ANO? Gratulujeme...
Ne? Pokračujeme

Překontroloval bych veškeré spořící režimy u TV, popřípadě na routeru. Ideálně vše podobné deaktivuji.

Zkouším... Funguje ANO? Gratulujeme...
Ne? Pokračujeme

Nastav do TV pevnou IP z rozsahu mimo DHCP, ale v rámci rozsahu LAN. Jednoznačně měj TV připojenou kabelem.

Zkouším... Funguje ANO? Gratulujeme...
Ne? Pokračujeme

Překontroluj nastavení routeru včetně bezpečnostních LOG souborů. Není v nich záznam o ataku na síť? Máš v routeru aktuální software, včetně aktivních ochran, je router zaheslován? Zkus TV vyzkoušet na jiném routeru. Opět doporučím vyměnit typ. S TP-Linkem obecně nemám problémy, tedy nemusíš měnit vyloženě značku, zkus alespoň jiný typ. Půjč si třeba od kamaráda, nebo lépe... převez jednu TV (F8000) ke kamarádovi, který má router odlišný od Tebe a nejlépe i odlišného poskytovatele internetu. Vezmi jiný kabel (vím, že Ti to blbne i přes WLAN).

Zkouším... Funguje ANO? Gratulujeme...
Ne? Ozvi se a napiš jak vše vypadá, zda se cokoliv změnilo, posunulo.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kysis 28. 5. 2014 19:11

Jednu TV jsem kupoval v prosinci, druhou tak měsíc zpátky. Tady nejde o to, že by ze samsungu nevěděl, ale on řekne, že je to poskytovatelem internetu a ten řekne, že se jim nic takového nevyskytuje, že to musí být televizí.
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 28. 5. 2014 19:20

Kysis neodpověděl jsi, kde jsi TV zakoupil - prodejna.

Projdi si můj příspěvek, popř. odzkoušej v něm popsané věci a dej vědět.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kysis 29. 5. 2014 12:35

Ještě doplním, že mi to dělá ikdyž se dívám na HBO GO, tzn kdykoliv je televize připojena k internetu. Před zaseknutím to napíše síťový kabel byl odpojen.
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod megdesign 29. 5. 2014 13:42

Kabel priamy? Krizeny? Half alebo Full duplex kabel? Spravne nastaveny DNS server? Brana?

Log v routri co pise?
Samsung UE50ES6300
Optoma HD39 Darbee
EliteScreen 110" (16:9)
Receiver Yamaha RX-V375
Yamaha BD-S673
Yamaha NS-555 + Yamaha NS-333 + Yamaha NS-C444
Tiviar Alpha +, Enigma 2
megdesign
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kysis 29. 5. 2014 13:52

Tak to vám neřeknu jestli je přímo nebo křížený. A ohledně DNS si taky nejsem jistý.
168 2nd day 23:02:03 DHCP INFO DHCPC DHCP Service unavailable, recv no OFFER
167 2nd day 23:02:01 DHCP INFO DHCPC Send DISCOVER with request ip 0 and unicast flag 1
166 2nd day 23:01:59 DHCP INFO DHCPC Send DISCOVER with request ip 0 and unicast flag 1
165 2nd day 23:01:55 DHCP INFO DHCPC Send DISCOVER with request ip 0 and unicast flag 0
164 2nd day 23:01:53 DHCP INFO DHCPC Send DISCOVER with request ip 0 and unicast flag 0
163 2nd day 23:01:51 DHCP INFO DHCPC Send DISCOVER with request ip 0 and unicast flag 0
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod megdesign 29. 5. 2014 14:00

DHCP Service unavailable, recv no OFFER

podla vypisu to robi router. Vyskusal by som niekde pozicat iny, nastavit a vymenit.
Samsung UE50ES6300
Optoma HD39 Darbee
EliteScreen 110" (16:9)
Receiver Yamaha RX-V375
Yamaha BD-S673
Yamaha NS-555 + Yamaha NS-333 + Yamaha NS-C444
Tiviar Alpha +, Enigma 2
megdesign
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kysis 29. 5. 2014 14:37

Zkusím vypůjčit a dám vědět :)
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 29. 5. 2014 17:01

Kysis prosím, proč neodpovídáš na mnou položené otázky? Pokud Ti příspěvek, který jsem s radou vytvořil, není zcela jasný, tak to klidně napiš. Sepíšu Ti to jinak. Jestli v části věcí vůbec nemáš přehled, tak to napiš, nikdo se Ti zde nebude beztrestně vysmívat. Od toho je fórum, aby se lidé co nevědí - ptali.

Problém v routeru je teoreticky ve hře taky, rada je součástí mého příspěvku. Nicméně - není běžné, aby se TV restartoval když je připojen byť ke špatnému routeru. Teoreticky by tam mohla/měla být ještě další chyba, která to podpoří. Kabel je sice třeba prověřit - psal jsem, jenže Ty uvádíš, že anomálie nastává i ve chvíli připojení přes Wi-Fi, tudíž bez použití jakéhokoliv kabelu.

Jestliže na TP-Linku potřebuješ poradit s nastavením, ozvi se - dám Ti to sem v obrázcích, resp. pokusím se o to. Protože se na některých TV objevil problém a mohl za to DHCP server routerů, napsal jsem Ti, nechť zadáš do TV pevnou IP adresu z rozsahu vnitřní sítě, ale takovou, která je mimo DHCP server (jeho rozsah).

Také jsi nereagoval na dotaz, jestli jsi někdy aktualizoval firmware televizorů. A nereagoval jsi na opakovaný dotaz, kde jsi obě TV zakoupil.

//ještě jeden dotaz. Když Ti poskytovatel dodává internet, máš od něj nějaké zařízení - další router atp? Pokud ano, není na tom zařízení zapnut také DHCP server?
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kysis 29. 5. 2014 17:52

MgX televize jsem zakoupil v prodejně Radim Masár v Mikulově. Reset jsem zkoušel a firmware je taky aktualizovaný. Co se týká spořících režimů u TV, tak jsou všechny vypnuty.

Ohledně toho nastavení mimo DHCP, ale v rámci LAN si navím rady. Ne v tom, že bych nevěděl jak to v TV nastavit, ale v tom jak zjistiz ty rozsahy. Co se týká kabelu, tak to jsme vyřešili, protože to dělá i wifi i kabel.

Log soubory jsem zkopíroval výše. Software je aktuální. Ohledně toho routeru, tak čekám než by poskytovaltel půjčí jiný router.

Prosil bych o radu s nastavením routeru.

Ještě tady dodávám co mi psali ze samsungu:
1. vypnut QOS, WMM, firewall, urcite pouzivat NAT
2. mat otvorene porty 443, 445, 80
3. vypnut spravu uspory energie
4. povolte siet otvorenu – bez hesla
5. na routeri nastavte WPA2-PSK (nepouzivajte WPA2 AES), po nastaveni vzdy urobte reset routera
Nic z tohoto jsem nenastavoval, kromě toho, že mám wifi zabezpečenou WPA2-PSK.

Ještě zkusím popsat co jsem vypozoroval na střeše resp. půdě. Mám anténu (nevím typ), ze které je sveden kabel, který vede do desky Mikrotik RB411. Z této desky vede UTP do switche zyxel. Ze switche vede UTP do 6 datových zásuvek a jeden UTP do routeru TP Link. Z routeru vedou další 3 UTP do datových zásuvek. Osobně jsem přemýšlel nad tím proč je nezapojena zdířka WAN na routeru, protože jsem dřív bydlel v panelovém domě, kde kabel z chodby resp. ze střechy vedl do WAN a další 4 sloty byly na 4 počítače.

Doufám, že jsem to popsal dostatečně, kdyby bylo cokoliv zkusím zjistit případně dopsat. :)
Kysis
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 29. 5. 2014 18:08

Kysis OK. Pro začátek ještě mrkni do svého routeru TP-Link a v sekci DHCP najdi položku DHCP Settings. Tam najdi Address Lease Time a překontroluj, jakou tam máš hodnotu. Standard by měl být 120. Pokud se Ti kolem dvou hodin, mohlo by to být i tímto.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků