Samsung ue46es8000 - problém?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod pepelos 29. 12. 2014 11:57

Čau,

strašně dlouho se dokopávám k tomu, abych sem napsal. Nikde na strýčkovi Google jsem k tomuto tématu nic nenašel, tak snad zde uspěji.

Tuto TV jsem zakoupil před cca rokem a půl za 34.000Kč na Alze. Musím říct, že co se týče obrazu jsem s touto TV spokojený.

Nicméně co se týče postranních funkcí toto říct nemohu. Nejen, že TV již od začátku reaguje na vše pomalu (spouštění aplikací, prohlížeče, přehrávání videí přes USB). Ale neustále se aktualizuje SMART HUB, aniž by proběhla nějaká změna - většinou se aktualizuje, když např. zapnu TV a nepočkám než se připojí k internetu atd. Relativně často se i seká v aplikaci YouTube, kdy zkusím zapnout video a TV se sekne a po pár sekundách vypne a zapne. Allshare play jsem zrušil asi po půl roce používání, poněvadž se během přehrávání x krát vypla.

Jsou tyto problémy normální? Dělám já něco špatně?
Díky
--- Přeji hezký den! ---
pepelos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 29. 12. 2014 12:22

Ahoj, podobné problémy jsem kdysi u Samsungu zaznamenal taky. Neustále se aktualizující a obnovující SMART část. Nevzpomínám si, zda něco pomohlo.

Asi mně více lidí nadá, nicméně doporučil bych obnovu přepravního nastavení. Po ní stáhnout aktuální software z webu výrobce a přes flešku aktualizovat (pokud to model zvládá). Následně, po provedené aktualizaci, odpojit televizor od elektriky - alespoň na dvě-tři minuty. Pak najet do menu... přeskočit instalaci... a obnovit, či aktualizovat SMART část. Následně znovu obnova přepravního nastavení a zcela znovu nainstalovat celý televizor.

1. přes jaký tuner přijímáš televizní vysílání?

2. jakým způsobem máš TV připojenu k netu? Wi-Fi nebo kabel? Zkus druhý, nevyužívaný způsob... preferoval bych síťový kabel - dosti často zlobí míň, než Wi-Fina.

3. když nic nepomůže... z mého pohledu se jedná o vady, které brání korektnímu využívání přístroje v deklarovaném rozsahu, kdy není možné korektně používat veškeré dostupné vlastnosti... volat podporu Samsungu s tím, že potřebuješ technika, ne kecálka na telefonu. Jestliže ho nedostaneš, či neporadí - servis. Televizor, který takto zlobí, patří do opravny, jestliže je neopravitelný, tak vrátit a vybrat jiný - spolehlivější... byť od stejného výrobce. UE46F8000 (loňský model), by toto snad dělat neměl. U několika jsem měl možnost odzkoušet funkčnost a vše probíhalo korektně.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepelos 29. 12. 2014 12:48

TV mám přes anténu klasika, jsem v paneláku.

Internet využívám přes wifi, připojit přes kabel nelze, protože mám router na opačné straně bytu.

Ještě jsem si vzpomněl, když chci zapnout video přes YouTube, lze to pustit pouze přes aplikaci v TV. Když aplikaci zapnutou nemám v TV, aplikace v mobilu či tabletu prehravani YouTube videa nespustí. Švagr má model nižší řady kupovaný půl roku po mě a prý mu to funguje.
pepelos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 29. 12. 2014 12:53

Co software? Zkoušel jsi? Tak jak píšu nahoře?

Půjč si kabel a zapoj telku na odzkoušení k routeru kabelem. Ověř, jestli se část sekání a problémů nevylepší. Ne všechno bude ale takto vyřešeno - z toho, co píšeš.

-- 29. 12. 2014 12:55 --

Pro YouTube je ve většině TV aplikace, přes kterou by se mělo fungovat. V prohlížeči dochází k problémům - nutno odzkoušet.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepelos 29. 12. 2014 12:55

Jdu zkusit ten soft,jak jsi psal.
pepelos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 29. 12. 2014 12:55

Zachovej postup jak je psán... pak se ozvi.

Aktualizoval jsi někdy software v TV??
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepelos 29. 12. 2014 13:08

A tv po aktualizaci natvrdo odpojit? Anebo vypnout a odpojit?

Edit: ano aktualizoval jsem jiz dříve,ale jen firmware pokud myslíš toto :)
pepelos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 29. 12. 2014 13:39

Natvrdo odpojit, jak je aktualizace dokončena.

-- 29. 12. 2014 14:08 --

Jak to dopadlo?
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepelos 29. 12. 2014 14:24

Zatím to vypadá dobře, uvidíme budu to zkoušet. Moc díky za rady... :)
pepelos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 29. 12. 2014 14:24

Jasně, zkoušej, hlavně se pak ozvi. Problém nemusí nastat hned, ale třeba za den, dva. Uvidíš sám.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepelos 8. 1. 2015 19:05

Tak problém nastal, vcera jsem musel vypnout a zapnout tv,pac smarthub nenabehl a ted se stalo to samé, vypl jsem a zapl tv a smarthub se aktualizuje. :(
--- Přeji hezký den! ---
pepelos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 9. 1. 2015 06:05

Dotaz na podporu/servis?
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepelos 9. 1. 2015 15:56

Tak jsem volal, řekli mi, že aktualizace takto občas není brána jako aktualizace, ale jako oprava chyb. Čili když se tak stane a tv smarthub lze po aktualizaci zapnout je to ok. Mrzí mě to, už si takhle drahou TV nikdy nekoupím.
--- Přeji hezký den! ---
pepelos
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 9. 1. 2015 19:31

Ještě pár myšlenek. Ono jde o to,

- do jaké míry Ti podobné záležitosti omezují běžné využití televizoru
- proč podobné aktualizace/neaktualizace takto často neprobíhají i na novějších televizorech stejné značky a třídy

Možná bych se tak snadno nevzdal a informoval se na bezplatné lince časopisu dTest, anebo na ČOI... informoval na možnosti, které máš v tomto konkrétním případě.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků