Samsung UE55MU6172 - zkušenosti s podsvícením panelu?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod ice.bc 8. 11. 2017 14:37

Ahoj,
tak jsem nakonec (dle doporučení) vybral novu 55" LED TV od Samsungu UE55MU6172.
Bohužel od začátku mám „problém" s podsvícením spodní části, kdy jsou na tmavém pozadí světlá místa/flíčky. Převážné viditelné hlavně večer. Já mám za to, že to úplně normální není, Samsung to vidí jinak.
Vím, že LED TV v této cenové hladině (i tak to ale není málo) nejsou nic extra, ale tohle jsem neviděl ani u TV v polovičních cenách.
Rád bych tedy poprosil znalé, zda je to opravdu vlastnost těchto Samsung TV. Nechce se mi věřit, že to je takový průs.r. :roll:

TVA1.jpg

TVA.jpg
Philips:Fizz,Alcat:OneT,Sagem:MC922,Ericss:T39,T65,Motor.:A008,V180,RazrV3,SlvrL7,Panas:GD67
Siemens:A52,CF62,SL45,Sony:CMDJ5,SE:T100,J210,T230,T610W810i,Satio,Zylo,Samsung:A800,E100,Vodaf:246
N:5110,3210,3330,6510,5210,8210,6310i,6120Cl,6300,6230i,N79,N8
ice.bc
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jito 8. 11. 2017 14:54

Pěkný,pěkný....ten spodní "černý" pruh tam není.
Reklamace a chtěj výměnu panelu.Oni ti budou tvrdit,že to je vlastnost.Ty ale musíš pořád prudit.
Kdyby jsi ještě měl 14i denní lhůtu,tak vrátit.
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ice.bc 8. 11. 2017 15:17

Problém je, že uvedené foto jsou již po reklamaci-výměně panelu. Původní stav byl na tom naopak o něco lépe...TV zakoupena v kamenné prodejně (bohužel, jinak už bych se jí zbavil).
Philips:Fizz,Alcat:OneT,Sagem:MC922,Ericss:T39,T65,Motor.:A008,V180,RazrV3,SlvrL7,Panas:GD67
Siemens:A52,CF62,SL45,Sony:CMDJ5,SE:T100,J210,T230,T610W810i,Satio,Zylo,Samsung:A800,E100,Vodaf:246
N:5110,3210,3330,6510,5210,8210,6310i,6120Cl,6300,6230i,N79,N8
ice.bc
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dropadred 8. 11. 2017 15:21

Áno, toto sa môže stať, niektoré panely majú vadu. Ja keď som pôvodne pozeral TV na Amazone, tak tiež sa tam objavili nejaké 2 zmienky, že ľudia mali vadný panel.

Reklamovať, výmena panelu nutná.

Inak, smiem sa opýtať, aký bol problém, že si reklamoval?
Audio-GD R2R-11 > MrSpeakers Alpha Dog, Sendy Audio Aiva; Dragonfly Red > Oriveti Basic
dropadred
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod majinkej 8. 11. 2017 15:50

Zdravím, tohle se mě stalo po 2,5 roce, pak odešli tři Led pásky u samsungu UE55H6200, Led pásky nemají, u samsungu sem to vyděl vícekrát, proto jsem vzal Sony a mám klid.
majinkej
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ice.bc 8. 11. 2017 16:23

dropadred: reklamoval jsem kvůli stejné vadě. Nicméně před reklamací jsem měl těch fleků méně, než po reklamaci :-|

majinkej: Já už původně bral Panasonic, pak sem byl „ukecán" do tohoto modelu. Velmi špatné rozhodnutí..
Philips:Fizz,Alcat:OneT,Sagem:MC922,Ericss:T39,T65,Motor.:A008,V180,RazrV3,SlvrL7,Panas:GD67
Siemens:A52,CF62,SL45,Sony:CMDJ5,SE:T100,J210,T230,T610W810i,Satio,Zylo,Samsung:A800,E100,Vodaf:246
N:5110,3210,3330,6510,5210,8210,6310i,6120Cl,6300,6230i,N79,N8
ice.bc
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jito 8. 11. 2017 17:22

Pokud to je stav po reklamaci,tak znova.....
Jinak se toho problému nezbavíš.Bohužel nebudeš mít jistotu v tom,že další panel bude lepší.
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod majinkej 8. 11. 2017 17:23

ice.bc: kolik po tobě chtěli za nový panel? Po mě chtěli 15.160 Kč.
majinkej
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ice.bc 8. 11. 2017 17:49

Jito: I to už jsem podstoupil:-) V podstatě jsem první reklamaci kvůli ještě hrošímu výsledku znovu reklamoval. To už se nový panel samozřejmě nedával. Dle servisního technika jde o problém v podsvícení mezi panelem a plastovým rámem (pokud jsem to dobře pochopil) a že to bude stále +- podobné. Zkusil si tedy s TV opět pohrát a stav se změnil, fleků méně, ale navíc se jeden přesunul na bok (aktuální stav jsem bohužel ještě nestihl nafotit). Tak, jako tak, TV je stále flekatá. A není to znát jen u černého prázdného pruhu, ale samozřejmě i na tmavém obrazu na celé ploše. Prostě jsem *****...

Dost bych ocenil, kdyby někdo vlastnil stejný model, zda má totožný stav. Samsung mi totiž už pomalu naznačuje, že to dnešní TV mohou vykazovat a do jaké míry záleží na posouzení servisu.
Proto se začínám ptát i zde. Nechci se nechat jen tak odbýt tím, že je vlastně vše v pořádku.

majinkej: nic jsem naplatil. TV byla nová, takže panel v záruce..
Philips:Fizz,Alcat:OneT,Sagem:MC922,Ericss:T39,T65,Motor.:A008,V180,RazrV3,SlvrL7,Panas:GD67
Siemens:A52,CF62,SL45,Sony:CMDJ5,SE:T100,J210,T230,T610W810i,Satio,Zylo,Samsung:A800,E100,Vodaf:246
N:5110,3210,3330,6510,5210,8210,6310i,6120Cl,6300,6230i,N79,N8
ice.bc
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dropadred 8. 11. 2017 18:28

Ale to je hlúposť, takto to má vyzerať
http://www.rtings.com/tv/reviews/samsun ... arison_737
toto je extrémna vada.
Ak to je neodstrániteľné, tak ti majú dať nový kus alebo vrátiť peniaze.

Čo to je za obchod, s ktorým to riešiš? Či to riešiš s aut. servisom?
Audio-GD R2R-11 > MrSpeakers Alpha Dog, Sendy Audio Aiva; Dragonfly Red > Oriveti Basic
dropadred
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jito 8. 11. 2017 19:02

Opětovnou reklamaci doporučuji proto,pokud je 3krát reklamována neodstranitelná závada,tak máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Doufám,že to stále platí....
https://www.dtest.cz/nejcastejsi-proble ... i-zbozi/21
https://www.dtest.cz/clanek-4099/plati- ... rat-a-dost
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 8. 11. 2017 20:37

Jak je zde uvedeno. Jestli máš problém s telkou, reklamuj a pořád dokola. Následně musí vrátit peníze. Jestli vyrobili šunt, jejich problém. Ty chceš jednolité podsvícení, ne fleky - hotovo. Ať si to zařídí, jak chtějí. Anebo Ti mohou telku vyměnit (zadarmo) za vyšší typ, který touto vadou trpět nebude. A to je VA panel. No, i VA a Samsung má své problémy... nejen IPS.

Když budeš na pokraji zoufalství, zkus oslovit dTest, anebo rovnou ČOI.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ice.bc 9. 11. 2017 14:45

Díky za reakce. Na pokraji zoufalství ještě naštěstí nejsem, ale radost z nové TV samozřejmě žádná neproběhla.
Právě jsem koukal na hodnocení této TV na Heurece a někdo tam také zmiňuje nerovnoměrné podsvícení ve spodní části. Tak možná někomu fleky nevadí :-]

dropadred: ještě ze zajímavosti, na Amazonu jsi sledoval stejný model?
Philips:Fizz,Alcat:OneT,Sagem:MC922,Ericss:T39,T65,Motor.:A008,V180,RazrV3,SlvrL7,Panas:GD67
Siemens:A52,CF62,SL45,Sony:CMDJ5,SE:T100,J210,T230,T610W810i,Satio,Zylo,Samsung:A800,E100,Vodaf:246
N:5110,3210,3330,6510,5210,8210,6310i,6120Cl,6300,6230i,N79,N8
ice.bc
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 9. 11. 2017 15:06

Nerovnomernost je vlastnost podsvietenia. Uz z principu. To jednoducho nie je u LCD technologicky a fyzikalne mozne vyrobit take, ktore by bolo dokonale. Taky TV nenajdes. Trpi tym kazdy model/kus LCD televizora. Samozrejme vsetko ma svoje hranice a ak je to v takom stave ze to pri beznom sledovani prekaza, tak to treba riesit.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dropadred 10. 11. 2017 17:16

ice.bc píše:dropadred: ještě ze zajímavosti, na Amazonu jsi sledoval stejný model?

Nie nie, to bolo pre 40" model ale to sa môže stať u ktoréhokoľvek.
Audio-GD R2R-11 > MrSpeakers Alpha Dog, Sendy Audio Aiva; Dragonfly Red > Oriveti Basic
dropadred
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maathes 13. 11. 2017 22:52

Ahoj, mam úplně stejný model akorát 65" a mam ji týden a nic takového tam nemam ani neměl. S nastavením obrazu jsem si hral asi dvě hodiny a je to bomba, ale flíčky a pruhy nic takového se nekoná.
Maathes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Josef. 31. 3. 2018 13:58

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé.

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((

-- 31. 3. 2018 14:00 --

Zdravím je na Vás nějaký kontakt měl bych dotaz...tv dělá mě to samé plus existuje důvod ke zrušení kupní smlouvy.soudruzi udělali chybu a neví ci s tim-((
Josef.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Maathes 31. 3. 2018 19:05

tak jí vrať když neví co stím.
Maathes
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 18:12

20181122_0736052.jpg
Zdravím všechny/ nechci zakládat nové téma tento můj problém je totožný.
Koupil jsem 20.10.2018 TV PANASONIC TX-58EX703E /panel VA podsvícení EDGE/po třech dnech provozu jsem zjistil že v tmavých scénách jsou na panelu čtyři velké fleky v průměru asi 30 cm zasahující od rohů do středu obrazovky zkoušel jsem různé nastavení obrazu ale problém přetrvává hodně je to vidět při zatemněné místnosti.
Kontaktoval jsem prodejce a ten mi TV vyměnil ale k mému překvapení byl problém totožný následně jsem kontaktoval servis PANASONIC ten mi poslal opraváře který konstatoval že televize je v pořádku že se s tím nedá nic dělat a že v této cenové kategorii je to běžné /23 000 Kč !!
že si mám koupit OLED a budu spokojený to byl pro mě šok !!
Kontaktoval jsem znovu PANASONIC a ten mi poslal paradoxně stejného opraváře začarovaný kruh stejná reakce stejné žvásty !!
Přidávám obrázky k posouzení :
Přílohy
IMG_18062.jpg
Naposledy upravil pepa 2 dne 4. 12. 2018 19:31, celkově upraveno 1
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 18:29

S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 19:32

Díky mode..
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 20:07

TV vrať. Jestli jsou ty černé pruhy takto přehlušeny podsvícením, tak to je mimořádně rušivé a nad rámec běžných jevů, které se v LCD technologii vyskytují.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 4. 12. 2018 21:28

Bohužel nemám možnost vrátit TV jelikož prodejce se mnou pěkně vy..bal !!
reklamace TV proběhla poněkud podivně/prodejce mi televizi vyměnil ale výměna trvala dlouhých 23 dní !!!problém přetrvával tak jsem chtěl vrátit tu druhou TV ale smůla/ překročil jsem podle prodávajícího lhůtu 14 dní k vrácení zboží/to je masakr !!!
nevím co s tím servis dává hlavu do písku/prodejce nereaguje/výrobce mě odkazuje na servis
je to neuvěřitelné !!!
Myslel jsem že když koupím "PANASONIC UHD4K TV" bude vše OK ale všechno je jinak..
Je mi 61 roků a myslel jsem že ve stáří a v důchodu si užiju ale akorád jsem si přidělal starosti
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DRSG 4. 12. 2018 21:54

To je to slavné edge, no!
Mě štve nejvíc, že člověk přijde do obchodu a musí pátrat s mobilem v ruce na displayspec. a podobných, aby se dověděl, zda je model ips/va, 50/100 Hz a zda má edge/direct/fald, což jsou dle mého názoru s rozlišením a úhlopříčkou základní parametry. A ne kolik to má usb a jakých a Hz uváděné výrobcem...
DRSG
Junior

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 4. 12. 2018 22:20

DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 4. 12. 2018 22:20

DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 4. 12. 2018 22:44

pepa 2 píše:Bohužel nemám možnost vrátit TV jelikož prodejce se mnou pěkně vy..bal !!
reklamace TV proběhla poněkud podivně/prodejce mi televizi vyměnil ale výměna trvala dlouhých 23 dní !!!problém přetrvával tak jsem chtěl vrátit tu druhou TV ale smůla/ překročil jsem podle prodávajícího lhůtu 14 dní k vrácení zboží/to je masakr !!!
nevím co s tím servis dává hlavu do písku/prodejce nereaguje/výrobce mě odkazuje na servis
je to neuvěřitelné !!!
Myslel jsem že když koupím "PANASONIC UHD4K TV" bude vše OK ale všechno je jinak..
Je mi 61 roků a myslel jsem že ve stáří a v důchodu si užiju ale akorád jsem si přidělal starosti

Nesmíš se dobrovolně vzdát. Trvej na potřebě TV opravit, protože závada i po výměně panelu pokračuje. Hotovo. Navrhni vrácení věci, případně její výměnu za jiný typ.

Pohrozit můžeš ČOI a zveřejněním... když nic nepomůže. ČOI a linku dTestu lze oslovit s dotazem.

Pokud vše vypadá zhruba jako na fotkách, tak se NEJEDNÁ o vlastnost, ale o vadu.

// a ty fotky, které jsi sem vložil, pošli i přímo na technickou podporu Panasonicu s doprovodným textem. Můžeš tam klidně napsat, že takto vypadá šunt, ne kvalitně odvedená práce. Znovu opakuji... pokud reál je stejný, jako foto.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 09:06

Pánové moc děkuji za vaše reakce a návrhy moc si toho vážím.
PANASONIC už jsem kontaktoval znovu a poslal jsem jim i obrázky aby se podívali co jim vychází z fabriky za "ŠUNT" bez jakékoliv výstupní kontroly je to určitě vadná série jak zmínil Ryan protože už je to druhý kus s totožnou závadou.
Nyní čekám na reakci výrobce-nechápu jak může výrobce pustit do prodeje takový zmetek.
Až bude něco nového určitě se ozvu a ještě jednou děkuji za vaše reakce vlili jste mi novou krev do mých starých žil...
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod koliar 5. 12. 2018 10:54

Neuveritelne ake "LCD TV" sa dnes daju kupit za drahe prachy. A vsetci sa tvaria, ze to je v pohode, to je loteria na panel apod.
Ludia, VZDY sa chodte sami presvedcit do predajne co chcete, odskusat konkretny model TV a ked je OK hned ho zobrat. Ak je vystavny tak nech donesu novy zo skladu odskusat a ked je OK tak naspat zabalit a kupit.
Clovek potom doma ked zisti co vlastne kupil tak ma oci pre plac. Kolki by v tej chvili "pritlacili" na rozpocet a kupili ...
Ten servisak z Panasonic velmi dobre vie, preco ti odpovedal tak ako ti odpovedal.
Zial
koliar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormborec 5. 12. 2018 11:06

Každý neodveze nějakou 65" TV.
LG 32LH5000 (2009) 120Hz, IPS EEFL
Samsung 40NU7192 (2018) 60Hz, VA LED
stormborec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod koliar 5. 12. 2018 11:16

55" absolutne bez problemov. Prvy prispevok je o 55".
Do kombiku v poho aj 65"
koliar
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stormborec 5. 12. 2018 11:50

Pak to ale nemůžeš vrátit zas do 14 dnů. Už by to chtělo nahradit to LCD OLEDem
LG 32LH5000 (2009) 120Hz, IPS EEFL
Samsung 40NU7192 (2018) 60Hz, VA LED
stormborec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 13:38

Koupil jsem přes internet /samozřejmě jsem si přečetl veškeré informace a recenze ale bohužel to nestačilo-moje chyba nebo smůla.
PANASONIC už to řeší a má k dispozici i obrázky tak uvidím jak to dopadne každopádně se ozvu až budu vědět více..děkuji
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 5. 12. 2018 14:11

Nacitane informacie a recenzie su ti v pripade rovnomernosti podsvietenia nanic, kedz kvalita podsvietenia sa nelisi model od modelu, ale kus od kusu aj v ramci jedneho modelu.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 15:54

V době kdy jsem si chtěl koupit pod "stromeček" novou televizi jelikož mi odešla plazma TV SAMSUNG/jsem věděl houby o nějakých problémech s podsvícením LED LCD TV.
Vsadil jsem tedy na značku a to mě ani ve snu nenapadlo že by zrovna PANASONIC pustil do prodeje takový zmetek samozřejmě že jsem lítal po obchodech a sledoval jak se každá ze značek projevuje ale znáte to v obchodu je plno světla a když chcete od obsluhy/ která mimochodem o tom nic neví/ něco na víc je jejich reakce no všelijaká všude běží demo UHD 4K a zákazník je zmatený no vybíral jsem vybíral až jsem přebral..
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 5. 12. 2018 16:07

To je proste smola no. Vybral by si iny a mohlo to kludne dopadnut rovnako.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 17:03

Souhlasím...
V dnešní záplavě elektroniky musí být člověk obezřetný a nejedná se jen o TV..
Mě ale trápí ještě jedna věc jak si může dovolit prodávající který se prezentuje jako internetový obchod dovolit to co jsem psal výše v druhém příspěvku že mi /údajně po konzultaci s výrobcem/ a na základě mé reklamace poslal totožný typ televizoru ale pánové držte se výměna trvala neuvěřitelných 23 dní !!
Po asi desáté urgence mi TV doručili a já natěšený že bude vše OK že to byla náhoda jsem TV zapojil a vše se zdálo být normální podsvísení bylo vcelku dobré až na nějaké menší odchylky ale po třech dnech kdy si panel tzv.sednul jsem byl v šoku obě TV jako by byla dvojčata tak jsem nelenil a kontaktoval prodejce že závada je totožná a že chci odstoupit od smlouvy a světe div se prodejce arogantně reagoval s tím že nemám nárok a že 14 denní lhůta vypršela-další ŠOK !!!
V nynější době řeším problém už jen s výrobcem a doufám že vše dobře dopadne...
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 5. 12. 2018 17:19

Zo zakona maju na vybavenie reklamacie 30 dni. 23 je v limite.
A odstupiť od zmluvy maš narok až keď sa rovnaka zavada objavi 3. krat. Nemam dôvod sa ich zastavať, ale v tomto nijako nepochybili.
Samozrejme ustretovejši môžeu byť vždy, to je ale druha vec.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 18:00

No nevím ale určitá pochybnost tu zřejmě je protože kdybych chtěl reklamovat i tu druhou závadu což bych mohl tak prodejce se brání tím že to není závada což mu údajně potvrdil technik na TV který mu vypracoval protokol/zřejmě jeho známý/který kontroloval ten první televizor který jsem vrátil a že je vše OK !!
Takže abych to zkrátil- v této chvíli jsem odkázaný na PANASONIC jak se k této záležitosti postaví momentálně nemám v ruce žádné TRUMFY....
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DRSG 5. 12. 2018 21:07

Ryan Giggs píše:
DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.

Já se nechci hádat, ale toto je primárně problém u edge. Po takové zkušenosti bych už edge určitě nechtěl...
DRSG
Junior

Odeslat příspěvekod pepa 2 5. 12. 2018 22:16

Určitě ano odfláknutá série ale u PANASONICU ??? to bych nečekal !!!
Myslím že na západě od nás by si PANASONIC nedovolil prodávat takový odfláknutý výrobek.
Mám příbuzného v něnecku a když to viděl tak se zhrozil!! On sám má panáka ale tyto problémy se u něho nevyskytují možná právě proto jsem si vybral tuto značku v domnění že bude vše OK barvy super ovládání jednoduché ale ani ve snu by mě nenapadlo že chytím takový ŠMEJD !!! V německu se tyto věci řeší okamžitě a hlavně rychle zákazník musí být spokojený !!
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 5. 12. 2018 22:44

DRSG píše:
Ryan Giggs píše:
DRSG píše:To je to slavné edge, no!
Nie, nie je. To ta moze kludne postretnut aj u direct. To je proste odflaknuty kus/seria.

Já se nechci hádat, ale toto je primárně problém u edge. Po takové zkušenosti bych už edge určitě nechtěl...

Hádat se nemusíš, názor vyjádřit můžeš. Stranové podsvícení k tomu má blíž, ale BOHUŽEL, se to týká i direktivního, přímého zadního. Když se někde něco nepovede, může to být ze zlata...

-- 5. 12. 2018 21:46 --

pepa 2 mimochodem, jaký obrazový profil jsi měl aktivní, když jsi fleky fotil?
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ryan Giggs 6. 12. 2018 08:02

DRSG píše:Já se nechci hádat, ale toto je primárně problém u edge. Po takové zkušenosti bych už edge určitě nechtěl...
Tak sa ani nehadaj, lebo pravdu nemas. Direct je na tom uplne rovnako (bavime sa o tychto lacnych TV). Aj tu na fore mas za tu dobu co existuju led lcd viac nez dost prikladov.
Direct led v tejto kategorii NIE je o kvalitnejsom podsvieteni, to je mylna predstava, aj ked to evokuje. Je to cisto o menej nakladnej a jednoduchsej vyrobe. O setreni nakladov vyrobcov. Uz to tu svojho casu komentovali aj ludia co tie TV priamo vyrabali. Je jednoduchsie flaknut tam par diod za panel, ako zlozito u edge led vymyslat difuzory.
Ale ked je tam par desiatok diod za panelom, z toho rovnomerne podsvietenie nevyrobis, to je proste fyzika, ktoru neochcijes. To by si sa divil, ze moze byt kludne horsie ako u edge.

Ano direct tym netrpi, ale to sa tyka drahych TV, kde su tisicky diod a kde je fald.
Ryan Giggs
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 6. 12. 2018 21:46

Pro admina/ fotil jsem při obrazovém režimu "dynamický"ale ostatní režimy se chovají obdobně a vyzkoušel jsem snad všechna nastavení včetně osobního s plným omezením podsvícení a maximálním řízení podsvitu omezení kontrastu ale těch fleků se nazbavíš kdyby ses postavil na hlavu vždy se ty fleky objevují.
Pokud vše omezíš nedá se na to koukat!!!
Je to šmejd !!
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 9. 12. 2018 10:48

No, na fotce u dynamického režimu to prostě vynikne nejvíc. V režimu film/kino by vše mělo vypadat podstatně klidněji. Z druhé strany... když Tě to obtěžuje, jejich problém. Mají si dávat bacha. Až budeš mít nějaké nové info, napiš. Díky
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pepa 2 9. 12. 2018 17:21

Díky za tip /je pravda že v kino režimu se to podsvícení trochu zklidní nicméně musím podotknout že ty fleky vylézají stále, už sice ne v takové míře ale pořád je to nadmíru rušivé hlavně u filmů které mají tzv. černé pruhy nahoře a dole a těch je většina.
Při sledování TV programů to ani nepostřehneš ty jsou většinou fullscreen ale jakmile se objeví konec filmu a titulky tak je to tam zase. Podle mého názoru by se tato televize měla prodávat za maximálně 12000 Kč to by možná odpovídalo její kvalitě !!!
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod peppies 11. 12. 2018 17:23

Pepo já už mám na své nové Samsung TV 3 panel a bude se měnit za čtvrtý. Už pomalu začínám být skeptický.
Panasonic 65FZ800 + Samsung HW-450 + Yamaha RX-V863 + Nvidia Shield TV + Tannoy Mercury M3 + S10 plus + Galaxy Watch + Shanling M1 + Noble Sage
peppies
Junior

Odeslat příspěvekod pepa 2 11. 12. 2018 19:13

No peppies já už čekám jenom na vyjádření výrobce a pokud se bude kroutit tak se na to asi vykašlu už jsem z toho unavenej a navíc blíží se svátky tak to chci ukončit a moje paní navrhla že si ji nechá že jí to nevadí...Já už jsem zakoupil PHILIPS UHD /65/ a jsem spokojený.
Má to DIRECT LED a žádné fleky se nekonají obraz jako plazma...
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pepa 2 16. 1. 2019 16:37

Tak konečně přišla odpověd od výrobce/samozřejmě jsem nic lepšího neočekával :
Na základe našej korešpondencie by som Vás informovala o vyjadrení spoločnosti Panasonic vo veci reklamácií Vášho vyrobku TX-58EX703E/ SN : NE-7460039 a ,TX-58EX703E /SN : NE-7460028 ktorý ste predložili s cieľom reklámácie.

Po prešetrení všetkých skutočností a podkladov spojených s výrobkami Panasonic a jeho reklamácií v autorizovanom servise, podklady zo servisu jednoznačne poukazujú na to, že skúška prístroja preukázala funkčnú testnosť výrobku. Spoločnosť Panasonic zastáva vyjadrenie autorizovaného servisného centra.
pepa 2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 16. 1. 2019 18:58

Je to mrzuté rozhodnutí. Bohužel LCD různých výrobců se s tímto perou....
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků