Tv Sony 55XE9005 vs 55XE8505

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Kawex 17. 4. 2018 15:56

V nastavení - o zařízení, a tam mam jen verze 7.0 nic jiného jsem nenašel
Kawex
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 17. 4. 2018 16:25

jindral píše:
jindral píše:Co ale nyní dost řeším, že jsem provedl ráno nabídnutou aktualizaci na verzi PKG6.2858.0082EUA (poté reset do továrního nastavení) a zhrozil se brutáně navýšeného šumu v obraze, na to se nedá koukat... TV mám na pozemním digitálu a před aktualizací byl obraz naprosto perfektní... Navíc se nyní nelze připojit k 5g wi-fi... Napíše připojeno, internet není k dispozici... Na 2.4g to funguje.


Obrátil jsem se na Sony podporu - odpovědí bylo děkuji za zakoupení Sony výrobku a obraťte se na servis. Servis mi raději doporučuje vrátit ve 14 denní lhůtě - bezva servis, bezva podpora... Tak nechci že, za ty peníze ji jinde nekoupím...
Něco o downgrade jsem našel zde https://community.sony.cz/t5/android-tv ... -p/2451101
Mohl byste mi prosím někdo z majitelů telky napsat verzi firmware před aktuálním update 6.2858?
Děkuji moc!

Jestli jsi ještě nedělal downgrade, což se občas nemusí povést korektně...

Předpokládám, že jsi po upgradu udělal obnovu přepravního nastavení, tedy totální reset TV, včetně výmazu úložiště atp. Navíc bylo dobré ještě před tím, tedy ihned po dokončení aktualizace, telku odpojit od zdroje napájení. Při aktualizaci bych v USB neměl žádná zařízení... HDD a flešky.

Jestli nic nepomohlo, ještě je možné z webu výrobce stáhnout aktuální verzi firmwaru a přes USB tuto znovu dostat do TV. Některé telky naládování stejné verze umožní, jiné nikoliv - nutno odzkoušet.

A ještě jiný pohled. Někdy podpora neřekne, proč Ti doporučuje TV vrátit. Ovšem třeba tuší, že v tomto konkrétním případě, je ve hře nějaká jiná chyba, která se takto projevila a do budoucna může dělat větší problémy.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jindral 17. 4. 2018 18:41

Ano, udělal jsem hned po update totální reset TV, žádné zařízení jsem v ní neměl, ani v úložišti, nic jsem nestahoval, telka byla den v používání. Jen jsem tedy po update neodpojil zdroj od sítě...
Servis mi přijde, že se s tím nechce zaobírat, jen mi suše doporučují vrátit. A že se údajně s tímto problémem nesetkali.
Zkusím znovu nahrát aktuální firmware, uvidíme...
Díky.

-- 17. 4. 2018 19:43 --

Kawex píše:V nastavení - o zařízení, a tam mam jen verze 7.0 nic jiného jsem nenašel


Je to na obrazovce vpravo nahoře (verze softwaru), když dáš help na ovladači, díky.
jindral
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Kawex 17. 4. 2018 19:44

A jo díky, já to hledal jak vůl :) automatickou aktualizaci mam vyplou tak jestli se neaktualizovala po prvním zapnutí tak asi ne.. verze je tam 2671.0070
Kawex
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků