Stránka 52 z 100

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 11:04
od vecino
Existuje pro tv něco jako root co se používá na Android telefonech? Případně nějaký alternativní fw?

Na vysvětlenou - nechci nelegálně používat nějakou aplikaci apod. Spíš bych jako majitel tv chtěl mít pod kontrolou, které aplikace budou v mojí televizi vs předinstalované aplikace, které si myslí výrobce, že tam mám mít.

Díky

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 12:10
od MgX
Nedoporučuji zasahovat do televizoru jakkoliv "neuživatelsky".

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 12:19
od _daRK
vecino píše:Spíš bych jako majitel tv chtěl mít pod kontrolou, které aplikace budou v mojí televizi vs předinstalované aplikace, které si myslí výrobce, že tam mám mít.
Díky

Tento pristup mi nie je cudzi pri mobiloch, robim to uz dlho, ale prave v telkach by som sa na to asi vykaslal a lepsie nechat, ako je. Neviem o nejako obmedzeni z predinstalovanych appiek.

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 12:52
od vecino
Díky za reakce - zkoušeli jste třeba YouTube Vanced?

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 13:03
od neis
Pokud chceš testovat, tak si kup android box za pár korun, než riskovat že si dodrbes docela drahou tv. Vanced jsem sice nezkoušel, ale podle mě by to nedělalo dobrotu, ale v mobilu nedám na vanced dopustit :)

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 13:08
od vecino
Já jsem letitý Androiďák - měl jsem všechny Nexusy a bez rootu ani ránu (AdBlock, apod.). Určitě ho vyzkouším - nedá mi to. Factory reset + převalit fw půjde vždy.

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 13:19
od _daRK
Diky aspon za ten tip na appku, YT nepozeram len kvoli tym pridrbanym reklamam. Este som zvladol, ked bola jedna na zaciatku, teraz tam byvaju dve a este aj pocas videa. Na porazenie.

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 14:18
od anton12345
vecino píše: Určitě ho vyzkouším - nedá mi to. Factory reset + převalit fw půjde vždy.


Alebo nepojde
viewtopic.php?f=1703&t=1303270

Tiez to skusal...

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 14:50
od vecino
Kdo se bojí - nesmí do lesa :D

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 22:52
od MgX
vecino píše:Já jsem letitý Androiďák - měl jsem všechny Nexusy a bez rootu ani ránu (AdBlock, apod.). Určitě ho vyzkouším - nedá mi to. Factory reset + převalit fw půjde vždy.

Jen by bylo vhodné, pak ty televizory nevracet, ale zaplatit servisu za opravu adekvátní sumu.

Absolutní hnus je, když uživatel dodrbe stroj, pak ho v rámci zákonné možnosti vrátí a další si ho koupí. Ten samozřejmě nic netuší o předchozím „Androiďákovi co se nebojí a tak jde do lesa“ a nadává na nekvalitní TV s Androidem od Sony, všude kde může... neoprávněně, byť v jeho případě je v tom nevinně.

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 4. 12. 2019 23:38
od paulo78
Velky hnus je aj to ked predajca,výrobca da tento vrateny tv do dalsieho predaja

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2019 00:04
od vecino
@MgX Já jsem nikdy nic takovýho neudělal. Pak drtivá většina těchto zařízení je blbu-vzdorná a téměř vždy lze problém vyřešit v domácích podmínkách. A v neposlední řadě si myslím, že je právo každýho používat své vlastní věci tak jak chce. Nikomu zde nic nevnucuju - pokud vám vyhovuje tv tak jak je tak není co řešit.

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2019 10:09
od gustoh
paulo78...a co ma podla Teba predajca urobit s takym vratenym TV ktory dodrbal uzivatel?
Ma ho dat ako elektroodpad do zberneho dvora?Alebo ho dat do servisu nech ho prekontroluju a daju do povodneho stavu a pravidelne im za to platit nemalu sumu?

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2019 16:02
od 0055
Bezne se to resi tak, ze se opetovne proda a prodejce si na tom zbozi snizi marzi a proda jej jako pouzity kus. Lzou zakaznikovi ze to je 'rozbaleno skladem' a podobne. Temer vzdy je to vracene zbozi v zakonne lhute.

Re: Sony KD-55XF9005 [obecná diskuze]

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 12. 2019 18:55
od MgX
vecino píše:@MgX Já jsem nikdy nic takovýho neudělal. Pak drtivá většina těchto zařízení je blbu-vzdorná a téměř vždy lze problém vyřešit v domácích podmínkách. A v neposlední řadě si myslím, že je právo každýho používat své vlastní věci tak jak chce. Nikomu zde nic nevnucuju - pokud vám vyhovuje tv tak jak je tak není co řešit.

Právo „každýho“ končí tam, kde se stav mění ve formu podvodu. Ať v morální, či jiné rovině. Vím o čem píšu. Málokterý „tester specialit“ si nechá doma „cihlu“ za třicet táců.

Jako každý OS má i Android TV jistě řadu hluchých míst a děr. Takže lze předpokládat, že nevhodným zásahem je uživatel schopen cosi v televizoru nabořit, zavirovat, zlikvidovat. Ano, mohu se mýlit - nejsem odborník na Android. On je trochu rozdíl instalovat oficiální aplikaci, která jen není dostupná na Android TV a instalovat aplikaci, která má svůj základ v činnosti, kterážto se snaží obejít určitou funkcionalitu, zabezpečení atp. No to se pak jeden nemůže divit, že se mu telka roznemůže.

Ostatně „nejlepší“ (to je ironie) je se do takových věcí pouštět hned, když ještě uživatel ani neví, zda vše běžné funguje korektně.

0055 píše:Bezne se to resi tak, ze se opetovne proda a prodejce si na tom zbozi snizi marzi a proda jej jako pouzity kus. Lzou zakaznikovi ze to je 'rozbaleno skladem' a podobne. Temer vzdy je to vracene zbozi v zakonne lhute.

Jenže - vrácené zboží musí být označeno. To, co si kdo nechá navykládat je jeho věc. Ale když si projdeš toto fórum a další, mnohdy lidé vrátí výrobek jen proto, že jim nějak nevyhovuje. Oni mu nijak neublížili, pouze ho rozbalí, vyzkouší, nabalí a vrátí. To pak samozřejmě další zákazník nemá žádný problém s koupí. Bere za levněji, přitom plně funkční výrobek. Ano - vždy existuje riziko - kupříkladu, že je tam... typicky u LCD... clouding... a proto bylo vráceno. No tak vrátí taky.

Rozdíl ale je, když někdo vrátí chybující věc (navíc ještě chybující kvůli němu) a necekne o tom. Prodejce výrobek prohlédne, vyzkouší... no jo - vše OK, určitě ho nenechá hrát půl dne, že ano. No a pak přichází na řadu chudák, co si podobné zvěrstvo koupí. Sám jsem kdysi vracel router. Chyboval. Vrátil jsem ho ve 14 denní lhůtě, ale při sepsání dokladu jsem prodavači oznámil, že využívám zákonem stanovené lhůty pro vrácení výrobku, nicméně ho vracím kvůli chybování, nikoliv proto, že bych ho nechtěl z jiných důvodů. Je pak na prodejci, co s takovým zbožím provede. To už nejsem schopen dohledat. V mém případě ale bylo jasné, že na pult nepůjde. Prodavač si vypsal „nálepku“ - něco jako vadné/přezkoušet a krabici s routerem dal bokem.