vecino píše:Já mám na to jinej názor. Android je otevřený software (open source). Jeho přínos je právě ta otevřenost / možnost ho přizpůsobit. Chápu názor, že někdo nic takového řešit nechce a stačí mu jen přepínat programy a je spokojen. Co člověk to jiný názor a požadavky a tak to má být.
Já žádný cihly do obchodů nevracím, protože jsem nikdy nic nebricknul (nezcihlovatěl).
Možná, kdyby sis lépe přečetl co píšu, tak už nereaguješ, či reaguješ jinak. Nevadí.
V každém případě nemáš pravdu. Představa, že open source licence Ti dává jakékoliv možnosti si systém upravit je nesmyslná, zvláště pak v návaznosti na užívání dalších služeb třetích stran, resp. služeb, u kterých přijímáš nějaké podmínky atp. Tato diskuze je však zbytečná. Nejsem a nechci zde být za mravokárce a zakazovat si někomu vyrábět z TV cihličky. Mně jde jen o to, aby se taková zařízení nedostávala znovu do oběhu. Tudíž... když si vyrobíš nefunkční telku - je to Tvé právo. Ale už bys neměl očekávat, že ji někdo přijme zpět pro sekundární prodej, nebo Ti ji opraví zadarmo v rámci záruky. Ano vím, Tobě se podobná věc nikdy nestala a nikdy nestane.
0055 nebylo by na škodu přečíst si veškeré podmínky a návod k televizoru. Následně byste nepsali podobné věty. Výrobce má servis, a když se z jeho výrobku stane cihla - řeší to servis. Bohužel zde se snažíte o vyrobení cihly vy, a to svým přístupem, který výrazně koliduje s předpokládaným užitím výrobku.
Snaha očernit zrovna Sony kvůli stavu, který sis možná způsobil sám, využitím nepodporované aplikace, která ještě omezuje fungování jiné služby, je více než srandovní. Samozřejmě - pokud jde o možnost přehrát software stejnou verzí, tam problém nevidím. Zde by výrobce takový krok umožnit mohl.
Zákazník je pokusná krysa dlouhodobě, nejen u televizorů. Jestli sis toho všiml až nyní, a ještě až ve chvíli, kdy se v tom hrabeš, zřejmě jsi doposud žil v jiném světě.
Sony se řadí mezi výrobce s velmi dobrým HW, ale software pokulhává jen v rukou někoho. V dobách dávno minulých při větším nástupu Androidu na tom byly hůře, a to hlavně kvůli zvláštnímu chybování, které nešlo znovu vyvolat a u stejných modelů se stejnou verzí OS se vyskytovaly různé problémy. Ovšem poslední roky šly jejich zařízení hodně dopředu a software je v rámci Android TV jeden z nejvíce odladěných a stabilních. Některé zmínky o zjištěných zádrhelech, jdou napříč Android TV systémy, takže se nejedná o výsadu Sony.
Nasazování nových verzí Androidu není ani u mobilních telefonů vždy jednoznačné. Bohužel. Samozřejmě by nebylo od věci zajistit softwarový upgrade po nějakou dobu, tak, aby výrobky mohly být aktualizovány napříč kategoriemi na nejaktuálnější OS. On ten vývoj a úprava ale něco stojí, takže...
// a ještě dovětek... netvrdím, že jsi nemohl narazit na vadný kus, což se může stát komukoliv, kdekoliv, kdykoliv a s čímkoliv.