LG 55SK8500 vs SAMSUNG QE55Q6FN vs Hisense h55u7a

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod anonym41 5. 11. 2018 18:34

Ahojte,
Už dlhšiu dobu sa rozhodujem medzi podmetenými TV. Využitie najma filmy Hd obsah ale aj SD plus 4k z netu,youtube a športové prenosy ako je futbal a hokej, prepojenie tv a pc a stabilita pehravania a podpora obsahu 4k z netu,usb a pod..
Moj favorit bol LG 55SK8500 aktuálna cena 899 vie mi ju spravit alza.sk,ale postupne začala klesat cena SAMSUNG QE55Q6FN cena 940 EUR, tak som začal váhať. Taktiež ešte váham nad Hisense h55u7a kde ju možem kupiť za 660 eur
Preto, ak mate niekto skúsenosti s predmetnými TV bude rád, ak sa podelíte so skusenosťami a odporučaním aký TV si vybrat s tejto trojice.
Ďakujem
anonym41
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hildaman 5. 11. 2018 20:43

Nejsem žádný odborník, ale po dvou měsících každodenního pročítání tohoto fora, kde se stále tyto televizory probírají dokola, mohu napsat, že rozhodně Samsung. Pokud chceš ušetřit tak ten Hisense, opakovaně zde na poměr ceny a kvality opěvovaný. Mám to podobné a nyní jen vyčkávám na ty správné akce. Osobně se zaměřuji na Samsung QE55Q6FN nebo Samsung UE55NU8002. Pokud by byla hodně zajímavá cena tak i Sony KD-55XF9005.
Ale určitě vyčkej na zdejší znalé...
hildaman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod indeshit 5. 11. 2018 20:44

Pokud koukáš spíše čelně, tak obě jsou lepší než LG SK8500

https://www.rtings.com/tv/reviews/lg/sk9000 = toto je u nás označeno jako SK8500 (nenech se zmást tím sk9000)

https://www.rtings.com/tv/reviews/samsu ... 6f-q6-2018 = toto je klasicky Q6FN

Pokud nepotřebuješ koukat z boku (beztak koukat z boku nedává moc smysl, není to komfortní), tak není o čem a Q6FN bude v mnoha disciplínách lepší volbou. Jen vocas by koukal na film od začátku do konce z boku :) ... z boku je jen "nouzovka" v moment, kdy tě to moc nebaví a máš to jako kulisu třeba.