Philips 50PUS7303 první dojmy

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod kozuch82 29. 8. 2019 13:30

Provozuje někdo Skylink na PUS7303? Jde mi hlavně o automatické přelaďování kanálů (říkají tomu FastScan) - pokud se změní frekvence nějakého kanálu, FastScan to automaticky opraví, jinak je nutno přelaďovat ručně. Případně nevím, zda znovu zvolení běžného automatického vyhledávání kanálů též věc napraví (nebo znovu vyhledá všechny kanály a uloží je duplicitně?)...
kozuch82
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kvok 29. 8. 2019 16:25

Philips umí FastScan u Skylinku už dlouhá léta.
kvok
TV expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sxorpio 29. 8. 2019 20:35

Nemáte náhodou niekto od O2 TV sport balíček ? Pretože, som si vedomý, že TV je 50hz, ale ak pozerám šport priamo cez satelitný kábel či youtube, tak je to v pohode, ale akonáhle buď spustím cez prehliadač O2 TV, alebo len pretiahnem okno na televíziu, má to nepríjemný lag a seká to. Neviete poradiť ako zmeniť nastavenie, prípadne kde by mohol byť problém? Díky moc :-)
Sxorpio
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 31. 8. 2019 10:33

kozuch82 FastScan s AutoDiSEqC uměl Philips dávno. Netuším, jak je to přesně u Tebou zmíněného modelu. Předpokládám, že FastScan, tedy volba, kdy vybíráš z nabídky operátorů SkylinkCZ/SK tam normálně je. Pokud tuto volíš, nemůžeš měnit pořadí kanálů, můžeš je ale naházet do favoritní skupiny a tam měnit pořadí.

FastScan - povětšinou několik minut po vypnutí TV dálkovým ovladačem dokáže v TV aktualizovat celý balíček stanic. Staré vymaže, nové přidá. O nic se nestaráš.

Jestliže jsem neodpověděl přesně na položený dotaz, ptej se dál.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kozuch82 31. 8. 2019 11:26

No vzhledem k tomu, že Skylink už neuvání konkrétní seznam televizí (modelů), které podporují FastScan, ale pouze výrobce (Samsung, LG ...), mezi kterými tuším Philips není, situace mi přijde trochu nepřehledná.

Pokud uměly/umějí FastScan Philipsy bez Androidu, nevím, jak dalece je toto přenositelné na Android TV. V nějaké recenzi jsem viděl, že u některých Android TV je část nastavení TV jakoby přes staré menu (=SW/firmware výrobce?) a ty dodatečné funkce přes Android TV menu... třeba že tuner atd jede přes FW výrobce a přehrávání medií přes Android TV nebo tak něco.
kozuch82
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 1. 9. 2019 10:25

Oni se k FastScanu nehlásí ani přímo výrobci. Povětšinou toto ve specifikaci není jednoduše dohledatelný údaj.

Znám Philips bez/s OS Android, se satelitním tunerem a nevzpomínám si, že by některý neuměl FS. Samozřejmě jsem neviděl a nezkoušel všechny modely. Ale dříve už šlo předpokládat, že pokud má TV Philips DVB-S/S2 tuner, tak automaticky nabízí FS.

S touto funkcí nebyl schopen a ochoten si dlouhodobě poradit Panasonic. Snad se již zablýsklo na lepší časy. Poslední OLED, který byl v testu na avmania.cz, již FastScan podporuje, a to včetně AutoDiSEqC.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kozuch82 7. 9. 2019 11:38

Umí tato TV tzv. "ambientní" režim Chromecastu (Ambient Mode for Chromecast), který zobrazuje slideshow náhodných fotek z Google Fotky nebo z jiných zdrojů?

Myslím tím přesně ten řežim, ve kterém je samostatně zapojitelný Chromecast dongle po svém spuštění, když ho připojím do běžné TV přes HDMI.

V manuálu k TV jsem našel, že po zvolení TV na mobilu se začně přehrávat obsah z mobilu, ale nic o ambientním řežimu.

PS. A jak je to s HbbTV u této TV? Koukám Philips má (nebo snad míval?) s HbbTV často problémy...
kozuch82
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martyy 8. 9. 2019 08:43

Zrovna kvůli HbbTV jsem televizi reklamoval, ale jiní s tím snad problémy nemají....
Martyy
Junior

Odeslat příspěvekod Sxorpio 9. 10. 2019 09:54

Ja by som sa len chcel podeliť o skúsenosti s reklamovaním Philips, u modelu 7303 mi z nejakého dôvodu prestala fungovať klávesnicová časť ovládača. Tak som zavolal na Philips podporu minulý piatok, vyriešené to bolo, že mi už včera dorazil nový ovládač, veľmi rýchle riešenie ak má človek TV v záruke :-)
Sxorpio
Junior

Odeslat příspěvekod Belfegor 5. 11. 2019 21:05

Zdravím, mám problém s televizorem 43PUS7303 tak bych poprosil o radu. Včera se mi zdálo, že TV mírně blbne, zasekává se nastavení, start trvá déle, než je obvyklé. Myslel jsem si, že problém bude v systému, tak jsem přes nastavení nechal TV přeinstalovat. Ale co čert nechtěl, už při prvotním náběhu, kdy na obrazovce lítají barevné kolečka, se tato animace nehezky sekala, i když nnakonec doběhla. Dostal jsem se do úvodního nastavení, spároval ovladač, vybral jazyk a pak nastal problém. Po podezřele dlouhé době se otevřelo nastavení sítě, které ale jistou dobu bylo mírně zašedlé, poté se otevřelo normálně, ale zde už TV nijak nereagovala, nebylo možné pohybovat se v nabídce, ani potvrdit nastavení, prostě nic. Po další chvíli obrazovka zčernala a vrátila se do nastavení jazyka. Od té doby se nikam dál nedostanu. Ještě mě napadlo, že bych mohl TV vynutit nainstalovat update při spuštění z USB, ale to také nezabralo. Má někdo tip, co bych mohl zkusit svépomocí, nebo je nutné reklamovat (TV je stará sotva rok)? A pokud už bych volil reklamaci, obrátit se na prodejce (Alza) nebo raději rovnou servis?
Belfegor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 6. 11. 2019 09:34

Jestliže jsi zkusil totální obnovu, včetně reinstalace/aktualizace OS, už bych do toho moc nesahal a raději reklamoval. Nicméně pokud rád experimentuješ, zakazovat Ti to nelze.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gustoh 6. 11. 2019 12:55

Skus este vypnut TV,potom odpojit vsetky zariadenia z HDMI a z USB portov....A skus znova.
Ak nepomoze tak ako pise MgX ...reklamacia.
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 6. 11. 2019 12:57

gustoh to je dobrá a cenná rada. Jestli neodpojil natvrdo ze sítě na - řekněme - více než pět minut a neodpojil vše z USB/HDMI, no prostě vše... může ještě odzkoušet. Ale stejně tam cítím nějaký zádrhel.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Belfegor 7. 11. 2019 23:09

Tohle všechno jsem zkoušel, stav stejný, nedostanu se dál, než do nastavení sítě a pak už se mnou TV nekamarádí. Zkusím tedy brnknout do servisu, uvidím, co mi na to řeknou. Každopádně díky za snahu.
Belfegor
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gustoh 8. 11. 2019 06:54

Predpokladam ze aj sietovy kabel si mal vytiahnuty z TV z konektora RJ45.Ale urcite napis co Ti v servise poradili a ako to dopadlo.
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků