Hisense H43A5100 - vypadávání obrazu

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod alibagil 29. 1. 2019 12:22

Zdravím. Řeším jeden poměrně zásadní problém s novou TV a nevím si s ním rady, tak třeba někdo poradí.

Koncem roku jsem koupil TV Hisense H43A5100, pro maminku, z důvodu přechodu na DVB-T2, naprosto vyhovuje. Bohužel od začátku používání se projevuje jedna chyba, TV se několikrát za den jakoby restartuje, vypadne obraz, vyběhne logo Hisense a po cca 3-5 vteřinách zase obraz naskočí. To je nejčastější případ, někdy, výjimečně, ale ještě nastane jeden, že to zpátky nenaskočí vůbec a pomůže až vytažení ze zásuvky. Řešil jsem to s podporou Hisense, tam jako první doporučili upgrade firmwaru, to jsem udělal, bohužel nepomohlo, naopak, možná to bylo horší, častější (subjektivní dojem). Takže jsme se domluvili na reklamaci, pro TV poslali svoz, včera ho vrátili, s tím, že po dobu testování, cca. 5 dní, se problém neprojevil. A samozřejmě, hned od rána 3 případy. Tak jsem volal do toho servisu, pán mi tvrdí, že to měl puštěné v kuse a neudělalo to ani jednou. Říkal, že problém může být u nás, rozvody atd., ale teď tam máti měla po dobu reklamace starý Samsung, který roky používala a teď samozřejmě taky bez výpadků. Takže teď nevím, jak dále postupovat, problém je evidentně dál, akorát nevím kde :-(

Nemá někdo tip, jak dál postupovat, nebo co by to mohlo být?
alibagil
Junior

Odeslat příspěvekod biter 30. 1. 2019 15:22

Bohužel měl jsem obdobné potíže se zamrzáním obrazu, a dokud jde o nahodilé chyby, reklamační oddělení věc zamítne. Doporučuji natočit na video, i když mně tehdy bohužel řekli, že jsem mohl natočit jinou televizi...
biter
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 30. 1. 2019 15:43

Když by točil chybu na video u své TV, může bez střihu po zobrazení chyby zabrat i zadní štítek s výrobním číslem a dalšími údaji.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod biter 30. 1. 2019 15:53

Ano, jsem již poučen.
biter
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alibagil 12. 2. 2019 14:58

Tak pánové, já už nevím :-( Mám tu TV teď 2 dny doma a zatím to neudělalo ani jednou, samozřejmě to budu ještě sledovat, zatím moc krátká doba na to říct, že to opravdu nedělá. Ale spíše bych fakt řekl, že ne, protože už by se to asi projevilo. Takže na 90% opravdu záležitost čistě toho konkrétního místa, v bytě u mamky. Ale v čem??? V elektrice? Ale na té konkrétní zásuvce má také stolní hodiny, které by se při výpadku vymazaly a tady nic. Navíc náhradní TV Samsung funguje teď bez problémů. A ještě navíc, máti tvrdí, že když si pouští film z usb disku, že to nedělá. Takže anténa? Ale jak může anténa vyresetovat TV? Navíc když to ostatní nedělá a nedělá to ani u náhradní TV? Fakt záhada.
alibagil
Junior

Odeslat příspěvekod zoul 12. 2. 2019 15:15

Ahoj, já si jen tipnu:
Je to kolísáním signálu DVBT / DVBT2.
Mě to dělá něco podobného, sleduju TV a najednou černo a nic, pak to během chvíle zase naskočí.
Neudělá to restart TV, ale pokud je výpadek delší než cca 1vteřinu, naskočí na TV její logo a pak zase zmizí, když je signál dostačující. Mě to dělá naprosto pravidelně, bydlim v údolí, kde je špatný signál.
Jenda
Sony KD-70XF8305, Yamaha HTR-4065 + Yamaha NS-F150 set 5.1, Zyxel NAS326, Samsung A51, Peugeot 308 SW, Yamaha MT-03, Gladiator X450, Dell Inspiron 17, Nikon D3100
zoul
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alibagil 12. 2. 2019 19:52

Díky za reakci, ale nemyslím si, že je to ono. Totiž, při výpadku signálu se neobjevuje logo Hisense. Obraz buď zmizí a je černá obrazovka a nebo, při delším výpadku, naskočí hláška, že není signál. Logo Hisense je viditelné opravdu jenom v okamžiku, kdy TV startuje.
alibagil
Junior

Odeslat příspěvekod alibagil 13. 2. 2019 09:48

Tak nic, teď se to projevilo. Takže chyba je evidentně v TV. Je to mžik, pokud ten pořad aktivně nesledujete, nebo nemáte štěstí, že se zrovna v tu chvíli podíváte, jako teď já, ani to nezaznamenáte. Což byl asi případ jak mě předtím, protože jsem si u toho dělal jinou práci, tak technika, co to měl puštěné u sebe v dílně, ale nevěnoval tomu pozornost. Takže se to teď pokusím natočit na mobil, abych měl důkaz a šup s tím zpátky na reklamaci.
alibagil
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků