Zdravím. Řeším jeden poměrně zásadní problém s novou TV a nevím si s ním rady, tak třeba někdo poradí.
Koncem roku jsem koupil TV Hisense H43A5100, pro maminku, z důvodu přechodu na DVB-T2, naprosto vyhovuje. Bohužel od začátku používání se projevuje jedna chyba, TV se několikrát za den jakoby restartuje, vypadne obraz, vyběhne logo Hisense a po cca 3-5 vteřinách zase obraz naskočí. To je nejčastější případ, někdy, výjimečně, ale ještě nastane jeden, že to zpátky nenaskočí vůbec a pomůže až vytažení ze zásuvky. Řešil jsem to s podporou Hisense, tam jako první doporučili upgrade firmwaru, to jsem udělal, bohužel nepomohlo, naopak, možná to bylo horší, častější (subjektivní dojem). Takže jsme se domluvili na reklamaci, pro TV poslali svoz, včera ho vrátili, s tím, že po dobu testování, cca. 5 dní, se problém neprojevil. A samozřejmě, hned od rána 3 případy. Tak jsem volal do toho servisu, pán mi tvrdí, že to měl puštěné v kuse a neudělalo to ani jednou. Říkal, že problém může být u nás, rozvody atd., ale teď tam máti měla po dobu reklamace starý Samsung, který roky používala a teď samozřejmě taky bez výpadků. Takže teď nevím, jak dále postupovat, problém je evidentně dál, akorát nevím kde
Nemá někdo tip, jak dál postupovat, nebo co by to mohlo být?