Panasonic OLED

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Hydrrra 5. 2. 2020 12:19

Hele, já tu 65ku mám doma druhej den a už včera jsem věděl, že kdybych koupil 55ku tak bych toho asi litoval.
Já ji měl z onlineshopu za 41 (se slevou), a už tam není, takže asi poslední kus. Víc bych za televizi nedal, už to
mi přijde dost peněz, ale na druhou stranu vim, že tu cenu v následujícíh několika letech "užiju".

Ps: já nejsem nováček do rodiny Panasonic, jen držim basu, nikdy jsem žádnou jinou značku televize neměl :D
Hydrrra
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SSakul 6. 2. 2020 21:47

Ahoj

Nesetkal se někdo s podobkou chybou u GZ950e ? Skoro každý druhý den, aspoň 1x při zapnutí TV vůbec nevidí žádné wifi sítě ( a v paneláku jich je přitom dostupných požehnaně ) a je úplně bez připojení ,dokud tv nevypnu a nevytáhnu z elektřiny .. Je to sice jen otázka chvilky , ale otravuje to ( Tovární nastavení jsem zkoušel jako první a nevyřešilo to nic )

K Televizi jsou připojené jen 2 HDMI , žádné USB
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PNP-NPN 6. 2. 2020 22:04

Prečo používaš wifi?Prečo nie LAN?
PNP-NPN
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod SSakul 6. 2. 2020 22:36

Mám ve stejné místnosti 150mbit wifi a nechci tahat další kabel
Přílohy
IMG_20200206_223834.jpg
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 7. 2. 2020 06:06

Vysvětlení je možná právě v tom, že.... v paneláku je jich požehnaně...

Má rada -> alespoň vyzkoušej kabel.

U Wi-Fi navol hodnoty ručně a v routeru odzkoušej rezervovat pro TV, co nejméně zarušený kanál.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SSakul 7. 2. 2020 11:26

Vyzkouším , ale problém je , že když nastane ta chyba , tak televize do vypnutí není schopná najít vůbec žádnou síť , jako by Wi-Fi vůbec nejela ( což teda moc nevysvětluje přehlcení pásmem v bytě ). Navíc to dělá jak 2.4ghz , tak 5ghz .

Pokud se s tím nikdo jiný nesetkal , tak vyzkouším , ruční nastavení , pak i kabel a nejspíš i přímo podporu Panasonic
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tony70 7. 2. 2020 12:36

Pro někoho je možná připojení kabelem "historie", ale stále je to nejkvalitnější, nejspolehlivější a nejstabilnější varianta ...

Taky není od věci zkontrolovat si poslední software v televizi. Před pár dny vyšla už čtvrtá aktualizace pro všechny loňské modelové řady OLED-ů ...

Aktuální verze je 3.210 Improve system stability

https://av.jpn.support.panasonic.com/su ... is_02.html
Home cinema : OLED PANASONIC TX-65JZ2000E * Ultra HD Blu-Ray PANASONIC DP-UB9000EGK * PANASONIC SA-BX500EG-K * 4 x PANASONIC SB-PF800E-M * 3 x PANASONIC SB-PS800E-M * PANASONIC SB-WA800E-M *
Music : TECHNICS SC-A600 * TECHNICS SB-C600
Tony70
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maro2455 7. 2. 2020 13:27

SSakul píše:Vyzkouším , ale problém je , že když nastane ta chyba , tak televize do vypnutí není schopná najít vůbec žádnou síť , jako by Wi-Fi vůbec nejela ( což teda moc nevysvětluje přehlcení pásmem v bytě ). Navíc to dělá jak 2.4ghz , tak 5ghz .

Pokud se s tím nikdo jiný nesetkal , tak vyzkouším , ruční nastavení , pak i kabel a nejspíš i přímo podporu Panasonic

Pokud takto vypadava wifi (at uz u tv, telefonu, tabletu,...) tak je vetsinou vadny modul - reklamace
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SSakul 7. 2. 2020 20:07

Dík za rady

Aktualizaci jsem dostal a právě , že problém nevyřešila , tak se ptám tady

Reklamovat TV jen skrz tohohle se mi moc nechce a protože ta wifi blbne jen při zapnutí TV a pak bez problémů funguje až do vypnutí TV klidně celý den , tak to zas tak neomezuje ( Jak říkám pokud nenajede při zapnutí , tak stačí vypnout a vytáhnout z elektřiny a zapnout znova ) No zkusím objednat a vyzkoušet LAN a uvidím .

Každopádně dík za veškeré info .
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 7. 2. 2020 21:11

Netvrdím, že nemůže být chyba v HW, nicméně - a potvrzují to Tvá slova - blbne při zapnutí. Ona se prostě nechytne, protože tam zřejmě je velké zarušení.

Teoretickým řešením by bylo kompletní zadání ručních hodnot do TV a rezervace IP v routeru. Anebo zadání komplet hodnot do TV z rozsahu routeru, ale mimo rozsah DHCP.

Po zkušenostech, kdy i na vesnici měl známý problém s Wi-Fi u TV Samsung, kdy jednou za čas totálně zkolabovala síť v TV, přičemž její obnova trvala celkem dlouhou dobu, radím vždy zkusit připojit telku kabelem. Vím, někdy je to problém, Wi-Fi je pohodlnější. Nicméně pro mě stále platí, že kabel je kabel. Zaznamenávám neskutečně méně problémů, přehmatů a výpadků.

Mimochodem, pakliže TV provedla update/upgrade softwaru, měl bys následně provést obnovu do přepravních hodnot a TV znovu nastavit a naladit. Tímto způsobem zajistíš skutečné provedení všech změn, respektive očistu od případného bordelu, který by tam někde visel.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tony70 7. 2. 2020 21:31

MgX napsal to, co si myslím i já.

Vyresetoval bych kompletně nejen televizor, ale preventivně i router, který bych nechal na pár minut odpojený od sítě a poté bych ještě zkontroloval všechny parametry ...
Home cinema : OLED PANASONIC TX-65JZ2000E * Ultra HD Blu-Ray PANASONIC DP-UB9000EGK * PANASONIC SA-BX500EG-K * 4 x PANASONIC SB-PF800E-M * 3 x PANASONIC SB-PS800E-M * PANASONIC SB-WA800E-M *
Music : TECHNICS SC-A600 * TECHNICS SB-C600
Tony70
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dado71615 7. 2. 2020 22:17

Ja mám rovnaký problém s wifi na GZ2000. S káblom ide všetko bez problémov.
Dado71615
Junior

Odeslat příspěvekod maro2455 8. 2. 2020 14:21

Pokud wifi modul v jakemkoliv zarizeni po zapnuti nevyhledava zadne wifi - je s velkou pravdepodobnosti vadny. Zarusenym pasmem to neni, to by ty wifi vzdy nejake naslo, ale treba nepripojilo k wifi s potencialne silnym signalem, kdyby spojilo tak by mohla vypadavat apod. Takovych pripadu jsme meli na servise spoustu (od mobilu, pres tablety, recevery, tv az po notebooky..)
Zapoj tam kabel, lanka je jina sitovka a ta by ti mohla jit naprosto bez problemu.
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 8. 2. 2020 18:45

Problém je, že v TV se občas objevují hlášky, které při chybování neodpovídají zcela a přesně situaci. Takže tam pak vypadne, že nenajde síť atp. Jejich tolerance k excesům v síti není tak rozsáhlá, jako třeba u mobilních telefonů. Nikomu nebráním TV reklamovat, respektive dořešit kontrolu Wi-Fi části.

V každém případě i restart routeru není od věci.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sarga 9. 2. 2020 10:31

Taky bych nejdříve zkusil router, nebo si od někoho v baráku půjčit jiný a vyzkoušet, jestli se to nezmění. Nezdá se mi, že by to mohla být tv, určitě je na sítové funkce testována ve výrobě. Včera jsem odpojil kabel a jel wifi s Netflix 4k úplně v pohodě, vše šlapalo. Až jsem to neočekával. Nepoznal jsem rozdíl v kabelu a wifi.Jen to chce rychlý net. Ale router mám blízko tv a bydlíme celkem osamotě, moc wifi sítí zde není. Obytný dům, to je asi jiná.
QP1R,MojoPoly,Tidal,Roon
sudekl@seznam.cz
sarga
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků