Panasonic OLED

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod SSakul 9. 2. 2020 11:33

Router by nevysvětloval , proč pouze při zapnutí není TV schopná najít žádnou wifi v okolí i třeba nastavený hotspot z mobilu až do vypnutí TV ze sítě ( poté se televize připojí okamžitě ). Nejde o výpadky, ty se nedějí vůbec ( A právě Netflix funguje celý den přes WiFi naprosto bez problémů ). Chyba nastane jen pouze po startu televize a navíc v nepravidelných intervalech párkrát za týden .

Problém jako takový mě nijak zásadně neomezuje a opravdu nemám problém TV párkrát v týdnu po zapnutí zapnout ještě jednou , popř použít LAN ( navíc poslední problém při startu byl po nové aktualizaci jen 1x a to ve čtvrtek a od té doby nic )

Spíš mi jde o to , že osobně mi to připadá jak nějaká software chybka a zajímalo mě , kolik lidí řešilo stejný " problém "
Zkusím to ještě vysledovat

Edit : Evidentně ale nejsem jediný https://www.avforums.com/threads/gz950- ... s.2256066/
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 9. 2. 2020 17:49

Udělej pokus. Router nastav napevno na kanál číslo jedna. A zkus to provozovat takto. Nenech router, aby měnil kanály.

Zkoušel jsi i experimentovat s ručním nastavením sítě v TV?

Mimochodem, jaký router máš?
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SSakul 9. 2. 2020 18:11

Modem je od UPC : compal ch7465lg
Na nastavení se dostanu večer a vyzkouším

Edit : Na 2.4ghz jsem nastavil Kanál na 1 ručně .. Na 5 ghz jsem nechal automaticky ( protože možnosti byly 36 - 128 )

Edit 2 : Tady jsou v recenzi možnosti nastavení atd https://www.cistepc.cz/compal-ch7465lg- ... nastaveni/
Naposledy upravil SSakul dne 9. 2. 2020 18:21, celkově upraveno 2
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 9. 2. 2020 18:15

Takže tam netuším, co máš možnost z uživatelského pohledu nastavit. Ale mrkni. Skoro bych si od někoho půjčil nějaký router od - třebas - TP-Linku a vyzkoušel, zda se chyba objevuje i tam. Pokud ano, fixoval bych kanál, popřípadě ještě navolil hodnoty ručně v TV, jak jsem psal o pár příspěvků dřív.

Anebo rovnou celé zapojil na kabel, vyzkoušel, zda chybuje taky. Pokud ano, pak je otázkou, zda TV nereklamovat. Respektive ještě neodzkoušet jiný router, který není „zatížen“ poskytovatelem.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maro2455 10. 2. 2020 07:51

Chlapi, pokud tv nebo jine zarizeni po startu nenajde vubec zadne site, tak problem neni v routeru (ikdyz v mnoha pripadech je router vinikem). Problem je ve wifi modulu, at uz hw nebo sw problem. U takto drahe tv bych zavolal servis at se snazi..vsak v teto cene by mela byt pridana hodnota v ramci servisni linky, navstevy servisaka, poradenstvi...
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Hydrrra 10. 2. 2020 17:50

Chlapi mám dotaz ohledně té FZ800, telka super, všechno super...jenom jeden problém. Mám přes router Archer C1200 nasdílený 6TB disk (3x2TB), HDD Western Digital MyBook. Když chci televizí z HDD streamovat UHD video, tak se to hrozně škube. Přitom kdž si pustím 4k video z youtube, tak to běží naprosto v pohodě. V čem by mohl být problém? Propustnost sítě? To mi moc nesedí, když z youtube to jede parádně. Pak mě ještě napadá, že ten router má jenom USB 2.0, není tam na UHD video malá propustnost? Omlouvám se, možná blbej dotaz, ale já tomu moc nerozumim...přece jen přibývající věk je znát :mrgreen:
Hydrrra
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MgX 10. 2. 2020 20:29

maro2455 píše:Chlapi, pokud tv nebo jine zarizeni po startu nenajde vubec zadne site, tak problem neni v routeru (ikdyz v mnoha pripadech je router vinikem). Problem je ve wifi modulu, at uz hw nebo sw problem. U takto drahe tv bych zavolal servis at se snazi..vsak v teto cene by mela byt pridana hodnota v ramci servisni linky, navstevy servisaka, poradenstvi...

Určitě není od věci prubnout servis, aby překontroloval Wi-Fi modul. Z druhé strany tazatel zde psal, že nemá chuť kvůli tomu telku řešit se servisem.

V minulosti měly třeba problém TV Samsung s některými routery (a nebyl to jen Sam). Pak druhá věc... typicky některé výrobky právě od Sama nevezmou nejvyšší kanál v ČR pro 2,4 GHz. Proč se mě neptej. Prostě na něm nekomunikují, či mají výpadky. Další věc... některé SMART TV v minulosti hlásily problém se sítí, hlavně u Wi-Fi spojení. Pomohlo ruční nastavení sítě v TV + ruční nastavení DNS serverů od Google, nikoliv DNS lokálního poskytovatele. Část televizorů sice nehlásila chybu sítě, ale nejely aplikace atd. atd.

Proto někdy není od věci zkusit i štelovat, aby člověk přišel na to, zda je chyba vždy a všude anebo jen někde a za určitých okolností. V každém případě máš pravdu. Jsou to drahé stroje a měly by fungovat. To znamená... když něco jednoznačně nejede a mělo by - dotaz servis, resp. servisní zásah/kontrola.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maro2455 11. 2. 2020 10:59

Jasne, ja nerikam ze nekdy je problem v kompatibilite s danym routerem apod. Jenze mu to nekdy vyhleda vsechny wifi a nekdy zadnou, coz z vlastni zkusenosti je chyba modulu at uz hw nebo sw a mel by to resit servis. Kdyby mu to nevyhledavalo obcas jen tu jeho wifi, nebo by mu ta jeho wifi neustale vypadavala, tak ano hledal bych problem primarne v routeru...ono ty dnesni routery jsou bohuzel spotrebni zbozi, ktere nefunguje tak jak by melo...a komunse chce priplacet zrovna za router napr. Mikrotik..
Ale samozrejme, vyzkousenim par nzmen nastaveni v routeru clovek nic nezkazi, nektere chyby dnesni elektroniky cloveku hlava nebere
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MHL1 11. 2. 2020 15:53

Zdravím pánové, řešil jsem stejný problém s wifi výpadky jak u 65GZ2000 tak u 40GX810 a u mě byl problém v tom, že jsem po sledování Netflixu standardně neopustil aplikaci a pouze jsem přepnul na satelitní příjem. Od chvíle co z Netflixu odcházím přes "opustit aplikaci" jsem problém s wifi nezaznamenal.
MHL1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maro2455 11. 2. 2020 20:17

Mel jsi vypadky wifi? Nebo ti po startu tv zadnou wifi nenasla?
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MHL1 11. 2. 2020 23:58

maro2455 píše:Mel jsi vypadky wifi? Nebo ti po startu tv zadnou wifi nenasla?

Vypadky. Pri prvnim nastaveni obe tv wifi bez problemu nasly.
MHL1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maro2455 12. 2. 2020 15:40

V tom pripade jsi resil jiny problem. To o cem se tu bavime - problem uzivatele SSakul je ten, ze mu tv po zapnuti nekdy nenajde zadne wifi site.
Kazdopadne tva rada ohledne vypadku a vypinani aplikaci urcite nekomu pomoct muze.
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MHL1 12. 2. 2020 18:55

maro2455 píše:V tom pripade jsi resil jiny problem. To o cem se tu bavime - problem uzivatele SSakul je ten, ze mu tv po zapnuti nekdy nenajde zadne wifi site.
Kazdopadne tva rada ohledne vypadku a vypinani aplikaci urcite nekomu pomoct muze.


Myslím, že se bavíme o stejném problému, jen jsem ho nepopsal detailně. V mém případě šlo o stejný problém. Při první instalaci TV se wifi chytla bez problémů. Po několika dnech přestala fungovat wifi a v nastavení se tvářila, že nenachází žádné wifi sítě. Nejprve pomohlo vypnutí TV ze zásuvky, ale to není příliš praktické navíc u 65GZ2000 tohle prostě nechceš. Prozkoumal jsem menu + návod a stále se mi nepodařilo problém identifikovat natož vyřešit. Pak jsem si uvědomil, že smart funkci využívám pouze jednu a to Netflix a po zkušenosti s Apple TV krabičkou jsem zkusil projet menu Netflixu, kde jsem zjistil, že je v menu položka "opustit aplikaci" = prostě ji vypnout/ ukončit. Od té chvíle už jsem problém s wifi nezaznamenal a TV je už měsíc bez problémů. Takže jestli to někomu pomůže, tak fajn a pokud se to netýká výše uvedeného rád se dozvím jak jste problém vyřešili.
MHL1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Achernar9 18. 2. 2020 11:39

Zdar borci.
Omlouvám se dámám pokud jsem tady nějakou přehlídl. ;-)
Napadlo mě, že bych možná mohl po 11 letech vyměnit tv. Je to Samsung 40A686 - zatím furt šlape jako hodinky ale chtěl bych něco většího, modernějšího. Chtěl jsem opět Samsunga ale přestal podporovat nějaký starý kodeky a nemá Dolby Atmos. Takže se teď rozhoduju mezi LG a Panasonicem. A zkusil jsem se poohlížet po OLEDu. Ale straší mě vypalování panelu. Co jsem viděl na Youtubu a přečetl si v některých recenzích není zrovna moc povzbudivý. Tak mě napadlo se zeptat ještě povolaných tady. :-))
Achernar9
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tanguero 18. 2. 2020 11:58

Achernar9: kdo se bojí vypalování, musí koukat na LCD (a QLED, nebo LED je pořád jen LCD) nic jiného ti nezbývá. Vypalování je problém dlouhodobého zobrazení, typicky hraní her. Samsung promo video, kde porovnávají OLED a QLED je na tom přímo postavené, nejprve 12 hodinová pařba jedné hry a pak ukážou jak je QLED obrazovka čistá a OLED má vypálené místa. I tento jev je reverzibilní, ale trvá to. Na druhou stranu se na YOUTUBE dají najít i videa, kde OLED není používán jako herní monitor a po třech letech provozu není po vypalování ani stopy. Pro mě test, kdy se na TV pustí půl roku CNN a jede 24/7, není simulace zrychleného life-time TV, ale jednorázová zátěž.
tanguero
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků