Bohužel televizi jsem koupil na eshopu doobchodu.cz, který měl v Únoru 2020 nejlepší cenu. Oproti jiným byla cena o 5 tisíc levnější. Eshop měl pozitivní recenze a dokonce jsem si na ČOI zjišťoval, jestli není v nějakém blacklistu apod. Televize po cca 3. měsících vypověděla službu, respektive přestal jít obraz a běžel pouze zvuk. Tak jsem kontaktoval prodejce, jak emailem, tak i telefonicky a bez jakékoliv odpovědi. Zkoušel jsem to několikrát a nic, prostě prodejce dělal mrtvého brouka. Navíc zmíněný eshop zrušil svoje stránky a prostě nic... tak jsem psal na ČOI, co s tím můžu dělat, jestli mám nějakou páku a tam mi ani neodpověděli. Psal jsem na právníka v D-Testu, jelikož odebírám jejich časopis a tam mě říkal, že nejhorší variantou je, když eshop zkrachuje (můj případ), že pak z nich peníze asi nevytáhnu. Že se s nimi můžu soudit,a le že výsledek je nijaký. Pak jsem proléza internet a zjistil, že dodavatel zboží do eshopu doobchodu.cz je jistá firma, která má majitele a sídlo na Slovensku. kontaktoval jsem samozřejmě i ji, ale opět bez úspěchu. Volal jsem na LG linku a zkoušel uplatnit reklamaci přímo u nich. Chtěli výrobní číslo televize. Z hrůzou jsem se dozvědl, že výrobní číslo té mé televize nepochází z produkce určené pro Evropský trh, a že tedy se na ni reklamace nevztahuje a jediná možnost je kontaktovat prodejce. Tak jsem si říkal, super, prostě jsem idiot, ušetřil jsem pět tisíc a teď jsem o všech 30 přišel. U nás v blízké vesnici je opravář televizí, který funguje už asi 25 let. Tak jsem televizi naložil a odvezl mu jí, že prostě si opravu zaplatím na své náklady. Rozdělal to a říkal, že ví, který díl je vadný (něco na základové desce), ale že žádný z dílů nemá vyražené výrobní číslo, tak prostě ten díl nemá jak objednat, navíc zjistil, že ta televize je zkompletovaná v Polsku z dílů, pochybné produkce....tak jsem volal jedinému origo servisu, který opravuje LG a Samsung. Mají pobočku v Liberci. Televizi si vzali a po asi 3 týdnech volali, že je vadný OLED display a oprava by vyšla na 22 tisíc, tak to jsem samozřejmě odpískal. No tak mi doma ležela nefunkční televize, která je k ničemu. Fakt jsem byl "*****". Pak jsem se rozhodl, že na prodejce a Slovenského majitele podám trestní oznámení a nechám udělat reportáž ať alepsoň mají ostudu a veřejně se ví, co je to za šmejdy. Ještě jednou jsem se ozval emailem přímo Slovenskému dodavateli mého zboží a napsal jsem mu, že podávám trestní oznámení. Během hodiny mi přišla odpověď, že on s tím nemá nic společného, že eshop koupil od dalšího slovenského podnikatele, který eshop provozoval před ním. Dal mi na něho kontakt (byli to dva bratři z Liptovského Mikuláše, to jsem si zjistil přes ARES). Tak jsem mu napsal to samé, co v předchozím mailu a on, že v pohodě, že to bere a ať mu pošlu číslo účtu. To jsem obratem udělal a asi do 4 minut jsem měl 30 tisíc na účtě. Tak jsem čuměl, jak tele, že to najdenou šlo tak snadno a věřte, že mi spadl velký kámen ze srdce. Ptal jsem se ho také, co s tou televizí. Řekl, že momentálně do České republiky nemá závozy. Takže mi televize stojí zabalená na chodbě a nikdo o ní nejeví zájem. No a tím příběh končí. Koupil jsem si tedy nyní LG CX, která už mi druhý den visí na zdi a v pohodě jede, tak jen doufám, že déle než tři měsíce
Sorry za dlouhé psaní.