Sony KD-65XG9505 První dojmy

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Tas3 19. 1. 2020 17:52

Zdravím,
tak jsem se stal majitelem nové Sony KD-65XG9505 z Datartu za cca 36 tis se slevou, nyní už stojí 45 tis. :)
Zatím jsem neměl čas na všechna nastavení a teprve s ní seznamuji. Obrazově se mi líbí.
Co už se mi líbí méně jsou problémy se zvukem. Zvuk přehrávám přes ARC - Receiver Marantz SR7007.
Defaultně byl nastavený formát DOLBY DIGITAL +. V tomto případě filmy v DTS se přehrávaly jako DD+.
Když jsem tuto volbu zrušil tak DTS formát přehrát lze, ale občas dochází k výpadkům nebo zakolísání zvuku.
Dolby True HD nebo DTS HD master nepřehraje buďto vůbec nebo příšerným vynecháváním. Stará LG s DTS neměla problém a DTS HD převedla do DTS a přehrávala v pohodě. Používám KODI - laboruju s nastavením, ale zatím marně :(
Na stránkách SONY píšou že od prosince je aktualizace na android 9.0 kde se mimo jiné řeší problémy se zvukovými formáty. Má televize píše že má Android 8.0.0 z 1. srpna 2019 a když dám kontrolu aktualizací tak píše že SW je aktuální, takže se žádný update nekoná.
Máte někdo zkušenost s aktualizací Android 9 nebo s přehráváním HD zvukových formátů?
Tas3
Junior

Odeslat příspěvekod danix386 19. 1. 2020 18:15

U sony musíš aktualizaci provést manuálně.Online se jí nikdy nedočkáš.
https://www.sony.cz/electronics/support ... /downloads
danix386
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tas3 19. 1. 2020 18:28

Dík, ale manuálně nevím jak to udělat.
Na Sony píšou že mám nechat zapnuté automatické aktualizace (což mám) a aktualizace by se měla objevit v následujících týdnech a měsících....
Tas3
Junior

Odeslat příspěvekod danix386 19. 1. 2020 19:03

Tak pro tvůj model TV firmware ještě není ke stažení .To jsem přehlédl.Jedině průběžně sledovat zmíněnou stránku.Popř. si můžeš naistalovat apku/support by sony/ do mobilu a tam sledovat jestli vyšla aktualizace.
danix386
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tas3 19. 1. 2020 19:29

Ok, dík.
Budu vyčkávat. Teď se mi seká i obyčejný DTS zvuk - to je děs.
Tas3
Junior

Odeslat příspěvekod ChilliMeat 20. 1. 2020 09:21

Ahoj, máš v KODI nastavené "passthrough" pro tento formát audia?
PC->Burson Audio Conductor 3X Performance->Dan Clark Aeon 2 Noire
SONY KD-65AF8, SONY UBP-X700
ChilliMeat
Junior

Odeslat příspěvekod Paveljr 20. 1. 2020 09:54

Mám XE 9305 a s DTS / Atmos jsem dlouho bojoval, nakonec jediné KODI které přeposílalo plný zvukový signál bylo a je SMPC. Možná už nové verze KODI jsou spravené, ale mě to funguje takto...
SONY 65XE9305
Sony DN1080 receiver
Paveljr
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 007.tom 20. 1. 2020 17:54

A jinak ještě nějaké postřehy?Obrazově říkáš paráda?Já jsem ji dnes objednal tak su zvědavý jestli bude wow efekt.Ted mám doma starší sony kd-55w805c rok 2015 tak snad budu mile překvapený
007.tom
Junior

Odeslat příspěvekod Tas3 20. 1. 2020 19:16

V KODI jsem se snažil nastavovat průchody a povolovat DTS, DTS HD ale moc to nefunguje. SMPC zkouším, ale pro změnu nenajde nic nasdíleného v síti - hodí timeout.
Co se týká obrazu tak oproti starší plazmě LG je to posun, černá je černá, barvy živější, ostřejší obraz. Akorát kontrast se mi zdá nepřirozeně vysoký. Bílá září až moc, ale je to o nastavení - parametrů pro obraz je tam dost, ještě jsem to pořádně neprošel.
Tas3
Junior

Odeslat příspěvekod 007.tom 27. 1. 2020 17:18

A nepátral jsi po nějakém super nastavení obrazu na nějakých zahraničních forech?co je lepší zapnout a naopak nechat vypnuté raději.Nebo kde přidat nebo ubrat hodnoty něčeho?
007.tom
Junior

Odeslat příspěvekod PedA 27. 1. 2020 19:48

Ví někdo, kdy přijde konečně aktualizace na android 9.0 ?
PedA
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod znas 28. 1. 2020 13:47

viz nize kolegove !!!!

Od: uzivatel
Komu: customersupport.cs@eu.sony.com
Datum: 2020-01-06 16:13:22 +0000
Předmět: RE: RE: Sony Support E-mail | Sony Support Email 19515841 [case:19515841][email:348431378]
Vážený pán Uzivatel,

Ďakujeme za kontaktovanie Sony podpory.

Tieto aktualizácie boli zastavené, a ohľadom nasledujúcich termínoch (kedy budú dostupné) bohužiaľ nemáme žiadne informácie.

Váš případ byl zaregistrován pod tímto identifikačním číslem 19515841.
Pokud budete potřebovat další informace ohledně Vašeho dotazu a budete odpovídat na naší zprávu, prosíme neměňte "Předmět".

S přátelským pozdravem
Zákaznické informační středisko
Sony Europe Limited, org. složka Česká republika

Otevírací doba: Po. – Pá., 9:00 až 17:00 hod.
Tel: +420239016607
+E-mail: support.cz@eu.sony.com
Web: http://www.sony.cz

SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.cz/support/cs

Sony Europe B.V., odštěpný závod. společnost registrovaná v Anglii a Walesu
V Parku, 2309/6 - 14800 Praha 4 Chodov - Czech Republic


__________________________________________________________
From: uzivatel
To: customersupport.cs@eu.sony.com
Cc:
Sent: 03/01/2020 22:02:19
Subject: RE: RE: Sony Support E-mail | Sony Support Email 19515841 [case:19515841][email:348282945]



Dobry den,
dekuji za odpoved ale na Vasich strankach se pise ze je to jiz v procesu - viz odkaz

https://www.sony.cz/electronics/support ... s/00236430

Ptal jsem se na presny termin a obdrzel jsem odpoved ze vubec zadne info nemate ale Vase stranky rikaji neco jineho (viz vyse). Rad bych tedy opet pozadal o fundovanejsi odpoved.

pekny den

Uzivatel


---------- Původní e-mail ----------
Od: customersupport.cs@eu.sony.com
Komu: uzivatel
Datum: 3. 1. 2020 17:23:46
Předmět: RE: RE: Sony Support E-mail | Sony Support Email 19515841 [case:19515841][email:348282945]


Vážený pán uzivatel,

Ďakujeme za kontaktovanie Sony podpory.

Žiaľ, ešte nemáme žiadne informácie ohľadom vydania aktualizácie na Android 9.
Prosíme Vás aby ste sledovali našu stránku http://www.sony.cz, pre bližšie informácie v budúcnosti.

Váš případ byl zaregistrován pod tímto identifikačním číslem 19515841.
Pokud budete potřebovat další informace ohledně Vašeho dotazu a budete odpovídat na naší zprávu, prosíme neměňte "Předmět".

S přátelským pozdravem

Zákaznické informační středisko
Sony Europe Limited, org. složka Česká republika

Otevírací doba: Po. – Pá., 9:00 až 17:00 hod.
Tel: +420239016607
E-mail: support.cz@eu.sony.com
Web: http://www.sony.cz

SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.cz/support/cs

Sony Europe B.V., odštěpný závod. společnost registrovaná v Anglii a Walesu
V Parku, 2309/6 - 14800 Praha 4 Chodov - Czech Republic


__________________________________________________________
From: uzivatel
To: customersupport.cs@eu.sony.com
Cc:
Sent: 30/12/2019 23:47:57
Subject: Sony Support Email 19515841


Dobry den,
rad bych s zeptal kdy presne bude k dispozici aktualizace na Android 9 pro zde uvedenou tv ?

pekny den

uzivatel
znas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PedA 29. 1. 2020 20:06

Ahoj, android 9.0 je už ke stažení
https://www.sony.cz/electronics/support ... 79#install
PedA
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tas3 29. 1. 2020 22:24

Zdravím,
tak se Sony podporou mám podobné zkušenosti. Tvrdili že nemají informace kdy bude aktualizace dostupná.

Už někdo vyzkoušel tu aktualizaci na Android 9.0? Nějaké změny k lepšímu nebo horšímu? Já jsem zatím neměl čas to vyzkoušet.
Tas3
Junior

Odeslat příspěvekod Tas3 2. 2. 2020 16:30

Tak jsem provedl aktualizaci na Android 9. Aktualizace přes USB byla celkem rychlá a bezproblémová. Změnila se nabídka nastavení, jestli k lepšímu je diskutabilní. V Defaultním video přehrávači lze přehrát DTS zvuk, ale přehrávač nic moc. Podpora True HD neexistuje. Pár krát se mi stalo že při změnách nastavení zvuku nešel zvuk vůbec pomohl až restart TV.
Kodi stále některé DTS filmy nepřehraje - zvuk se seká. Občas se stane že se začne sekat i zvuk DD - pomůže restart Kodi. Oproti 6 let staré LG kde tyto problémy neexistovaly celkem zklamání.
Existuje nějaký použitelný přehrávač který přehraje ze sítě video DTS,DD, ideálně i HD master nebo True HD bez sekání?
Tas3
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků