Ahojte chlapi,
prišiel som sem po radu, kedže veľa z Vás je tu odborníkov a rád by som bol, ak by mi poradil niekto, kto sa do toho vyzná viac ako ja, kedže v tejto oblasti som laik. Preto Vás prosím, o Vaše skúsenosti.
Vyberám novú televíziu, ktorá by sa mala pohybovať do sumy 500€ a uhlopriečka by mala byť 50". Pozorovacia vzdialenosť je 2,5 - 3m. Primárne určená na sledovanie streamovacích služieb ako Netflix alebo HBO GO a príležitostné hranie PS4 hier, čo sa týka televíznych kanálov, tak tam sledujem poväčšine len športové.
Posledné dni som teda ohľadom výberu televízie strávil dosť času a našiel 4 kandidátov medzi ktorými sa neviem rozhodnúť. Preto by som bol rád, keby ste mi vedeli poradiť, ktorá z nich je vhodná, alebo prípadne poradiť nejakú inú ktorá by spĺňala moje požiadavky.
1. Hisense H50U7B link
Pri tejto televízií som zistil, že má VA panel a čo ma zaujalo, že v popise vlastností sa uvádza, že obsahuje zvukovú technológiu DOLBY Atmos, čo neviem akej kvality môže byť, keď je zabudovaná v televízií, alebo som to zle pochopil a táto televízia len podporuje niečo ako soundbary s DOLBY Atmos? Takisto, keď som videl vidorecenzie, tak obraz bol jasný a ostrý. Ale čo ma zamrzelo, tak vraj nemá podporu aplikácie HBO GO. Čo som zistil, tak vraj nie je vhodná na hranie PS4, lebo má vraj zlý input lag. Čiže by ma zaujímal váš názor, ak ju tu niekto z vás má.
2. Samsung UE50RU7452 link
Pri tejto TV som si neni istý, či má VA panel, ale podľa tunajších diskusií a článkov, je určite lepšie, ak má TV VA panel, preto by som bol rád keby mi niekto túto info potvrdil. Pri tejto TV som zistil, že má herný mód a ako hlavný rozdiel oproti TV od Hisense má viac aplikácii, čiže nechýba jej ani appka ako HBO GO. Obraz sa mi zdal horší ako pri Hisense, aspoň podľa videií. Ja viem, najlepšie je všetko overiť naživo, ale vzhľadom na situáciu ohľadom korony sa to nedá no.
3. LG 50UM7600PLB link