Jakou 100Hz 65" TV do cca 30 000?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod maro2455 20. 6. 2020 10:40

To je pravda, oboustrannou dokonalost holt clovek asi uplne nenajde
maro2455
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod kultus 25. 6. 2020 08:23

Asi ne no, proste mne to jen zarazilo...

chci se ale zeptat jak je to s registraci toho samsungu, je nutne pro nejaky premiovy servis Q85r registrovat? Stranky jsou strasne neprehledne a kdyz jsem se k registraci doklikal, tak stranka nefunguje. Nerad bych neco prosvihl a pak litoval...
kultus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MrazyC 25. 6. 2020 08:29

Jakou registraci? Vraci se do 90 dnu u mallu primo. Mam to takto potvrzene primo od mall.cz
MrazyC
Junior

Odeslat příspěvekod kultus 25. 6. 2020 09:33

Myslel jsem, jestli neni potreba pro premiovy servis kdy prijedou opravit TV domu, televizi zaregistrovat u samsungu. O vraceni jsem nic nepsal :roll:
kultus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MrazyC 25. 6. 2020 09:58

Premiovy servis zrusily ne kvuli koronaviru? Aspon tak jsem to nekde cetl...
MrazyC
Junior

Odeslat příspěvekod kultus 25. 6. 2020 11:18

Docasne, ale kdyz ho zase po pul roce obnovi a ja nebudu mit registrovanou telku, tak ji muzu akorat tak posilat do servisu...tak treba budou nejake vyjimky je to prijemny bonus.
kultus
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MrazyC 25. 6. 2020 11:44

Moje QLED: pokud jsi to koupil na mallu tak to asi nemůžeš využít dle sdělení níže, takto to aspoň chápu já.

Zákazník s QLED TV zakoupenou v ČR a SR může využít prioritního servisu Moje QLED. V rámci služby přijedeme TV opravit přímo k vám domů. Pokud nebude možné váš televizor opravit přímo na místě a oprava by trvala déle než 48 hodin (od následujícího pracovního dne od vámi nahlášené žádosti o servis na vyhrazené infolince 800 24 24 77), poskytneme vám po dobu opravy bezplatně náhradní QLED TV.

Prioritní servis Moje QLED platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.)*.

* Vážení zákazníci, omlouváme se za dočasné pozastavení služby Moje QLED. Pro aktuální informace prosím kontaktujte naší zákaznickou linku zasláním zprávy na WhatsApp nebo telefonicky na čísle 800 726 786.
MrazyC
Junior

Odeslat příspěvekod thzrthzrt 3. 7. 2020 17:48

Moje nastavenie SAmsung QE65Q85R:
Velikost obrazovky: 65 ″
Režim obrazu: Film
Nastavení velikosti obrazu: Standardně 16: 9
Přizpůsobit na obrazovku: Zapnuto
Expertní nastavení
Podsvícení: 13 (Max)
Jas: 0
Kontrast: 45
Ostrost: 0
Barva: 25
Odstín (G / R): 0
Použít nastavení obrázku: Všechny zdroje
Digitální čisté zobrazení: Vypnuto
Nastavení Auto Motion Plus: Vypnuto
Local Dimming: Low
Contrast Enhancer: Off
Režim HDR +: neoznačený
Filmový režim: Vypnuto
Barevný tón: Teplý2
Vyvážení bílé
Gamma: BT.1868
BT.1868: 1
Pouze režim RGB: Vypnuto
Nastavení barevného prostoru: Auto
thzrthzrt
Kolemjdoucí

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků