Samsung QE75Q7F - defekt v obraze/oprava?

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Spirit. 4. 6. 2020 09:57

Zdravim Vas vespolek, obraciam sa na Vas s otazkou, ci existuje akakolvek sanca na opravu tohto, co sa mi z nicoho nic objavilo na TV? Samozrejme TV je par mesiacov po konci zaruky. :-( Kebyze je to kram za par tisic, tak leti z domu, ale dva a pol roka dozadu stala 120 tisic a to mi pride trochu moc na tak kratky zivotny cyklus.

https://i.imgur.com/OifPFby.jpg

https://drive.google.com/file/d/1cl90ut ... sp=sharing

Dakujem predom za kazdu pripomienku.
Spirit.
Junior

Odeslat příspěvekod eiben 4. 6. 2020 10:43

Kupovat televizu za 120 000Kc to je pekny mazec.
eiben
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Spirit. 4. 6. 2020 11:28

Mal som ju za VO cenu a k tomu na nu mal pred Vianocami Samsung cashback po zaregistrovani a to v hodnote 20800Kc, takze vo vysledku som za nu 120k nedal, ale to nic nemeni na tom, ze tolko proste stala.. Taky je si treba uvedomit, ze sa jednalo o TOP model z produkcie Samsung tenkrat a to v uhlopriecke 75", co bolo samo o sebe velky nadstandard. Cena zodpovedala kvalite, o tom som presvedceny aj po tych 30 mesiacoch.. Len co s tou vadou? :(
Spirit.
Junior

Odeslat příspěvekod Cz_Luky 4. 6. 2020 11:31

Zdravím, mám se závadou obrazovky krátce po záruce také svoje zkušenosti a existuje jistá naděje na opravu v rámci vstřícného kroku ze strany Samsungu (viz. mé příspěvky zde: https://eu.community.samsung.com/t5/TV/ ... 538/page/2 ).
Doporučuji celý svůj problém podrobně popsat, přiložit foto a kopii faktury na mail voc@samsungpartner.cz, mě sice nějakou dobu trvalo vše doložit a vyřídit dle požadavků Samsungu, nakonec jsem ale dostal nový LCD panel a stálo mě to pouze náklady na dopravu do nejbližšího servisního střediska a 600kč za práci technika.
Cz_Luky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Spirit. 4. 6. 2020 12:10

Luky, diky moc!!! 8-D Nadej ako vidim, zomiera posledna. Urcite to vyskusam, drz mi prosim palce. :love:
Spirit.
Junior

Odeslat příspěvekod Cz_Luky 4. 6. 2020 12:23

Budu udržet palce, kdybys potřeboval nějaké informace jak to probíhalo u mě, tak se klidně ptej.
Upřímně řečeno, už jsem taky nevěřil, že mi Samsung tu televizi opraví, už jsem jsem měl i vyhlídnutou novou OLED, takže jsem trochu zklamanej, že mi teď manželka OLED nedovolí, když máme doma TV s novým LCD panelem.
Jinak v tvém případě by oprava mohla být reálná, máš novější model než já, takže náhradní díly snad budou k dispozici. Když jsem to řešil já, tak někdo řešil stejný problém ještě u staršího modelu než mám já a na něj už Samsung neměl díly, tak nakonec dostal poukaz na 20 tisíc.
Cz_Luky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Spirit. 4. 6. 2020 12:40

Precital som si tvoje vlakno, nuz medzi nami je jeden velmi podstatny rozdiel.. :( Ty si to uhral na vymenu, uz vymeneneho panelu, kde by opravdu mala po vymene plynut nova zaruka, alespon na vymeneny diel. I preto si myslim, ze sa s tebou nechceli natahovat a radsej ti ho vymenili (aj ked v reklamacnom protokole nebola uvedena obnova zaruky) - na servisovany diel je minimalne zo zakona zaruka 6 mesiacov, ak sa nemylim. Kazdopadne diky moc za cenne info a idem si na ten support zalozit vlastne vlakno a budem dufam, ze sa nado mnou zlutuju. Alebo aspon ponuknu servisnu podporu. Mam ale obavy, ze ten panel ma tak 80% hodnoty celej TV, tak jestli to vobec bude mat pripadne vyznam. Nic to, uvidime a budem urcite informovat, ako som pochodil.. Este raz velke dik!
Spirit.
Junior

Odeslat příspěvekod Cz_Luky 4. 6. 2020 12:57

Ono v mém případě je to celé trochu zamotanější, ale to že proběhla výměna už v záruce na celou věc podle mě nemá až takový vliv, i po výměna televize rok fungovala normálně a problém se objevil 2 měsíce po konci záruky. Ihned jsem se obrátil na Samsung se žádostí o reklamaci vyměněného panelu, s tím jsem ale neuspěl. Dva měsíce jsem to pak neřešil ,ale začalo se to zhoršovat, tak jsem se znova obrátil na Samsung a napsal pár příspěvků na support, tam mě odkázali na info@samsung.cz kde se se mnou moc nebavili a na mojí opakovanou žádost s trochu kritiky výrobků Samsung jsem dostal kontakt na voc@samsungpartner.cz a tam se konečně dali věci trochu do pohybu, i tak ale výměna panelu proběhla až před dvěma týdny, takže se to celé táhlo půl roku.
Ale i v tvém případě bych to neviděl nereálně, když si pročteš příspěvky na Samsung community, tak hodně lidí uspělo s opravou po záruce i když předtím neproběhla žádná oprava. Být tebou, určitě bych se obrátil na VOC Samsung, nikdo jiný o pozáruční opravě nemá možnost rozhodnout a běžná podpora Samsungu tě odmítne.
Cz_Luky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gustoh 4. 6. 2020 13:03

No do buducnosti by som pri kupe TV za 120 tisic uvazoval o zakupeni rozsirenej zaruky na 5 rokov na Tvojom mieste. Myslim ze to menej boli ked tu zaruku nevyuzijes pocas 5 rokov ako ked prides o tak drahu TV hned po zaruke, popripade platit nemaly peniaz za opravu.
gustoh
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spirit. 4. 6. 2020 14:14

gustoh, nieco ti poviem a nebudem si delat *****... Je to moja 3. TV, mal predtym Samsung 55", kupeny tusim mall.cz a priplatena rozsirena zaruka na 5 rokov, bolo to hadam 7 rokov dozadu a dodnes denne mnoho hodin sluzi u mojich rodicov, ktorym som ju daroval tenkrat. Presiel som na 65" model a znovu si priplatil za rozsirenu zaruku na 5 rokov. Je tomu presne 5.5 roku a dodnes sluzi u znameho, ktory si ju odo mna odkupil tenkrat. 5 rocnu zaruku som si priplatil i u chladnicky, pracky, el. trouby, mikrovlnky... Snad vsade. Toto bol vyhodny kauf z nemenovaneho Ostravskeho elektra, za velice prijemnu cenu, tenkrat. Priplatok za rozsirenu zaruku tusim ani nebol mozny, mozna po osobitej domluve s nejakou poistovnou Allianz a pod, ale pri tejto cene by to stejne bolo snad +20 tacov navrch. Tam uz clovek rozmysla, ci ano alebo nie. Obzvlast, ked mi moje byvale Samsung TV sluzia dodnes, jedna ma 7 rokov, druha 5.5 a obe su denne v provoze a ich porizovacka bola zlomok sudobej TV. Jak sa hovori, toto je Murphyho zakon. Kazdopadne to skusim s tym supportom.

@Luky: Prosim ta, este jedna vec.. Mam si zalozit vlakno na tom support/eu stejne ako si sa postazoval ty tam, alebo mi doporucis rovno napisat na ten voc@samsungpartner.cz a riesit to priamo s nimi?
Spirit.
Junior

Odeslat příspěvekod Cz_Luky 4. 6. 2020 16:26

Zakládat vlákno asi nema smysl, mě tam jenom dali kontakt, tak se mám se svým problémem obrátit, takže doporučuji rovnou oslovit VOC, kde opravdu mají tu možnost něco řešit. Mě hned v první odpovědi sdělili, že vše posuzují individuálně a požádali me o kompletní zdokumentování závady a kopii faktury, když jsem jim to zaslal, tak navrhli řešení v rámci vstřícného kroku s tím, že si musím zaplatit diagnostiku ve vybraném servisnim středisku a poté mi sdělí další postup.
Cz_Luky
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Spirit. 4. 6. 2020 21:25

Uzasne, si moc hodny a toto su pre mna najcennejsie info. :oboze Hned rano im poslem email, kde sa pokusim v ramci moznosti vsetko popisat. Dakujem ti a pokial tato sranda dopadne v moj prospech, tak ta odmena neminie! o<:)
Spirit.
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků