Sony XR-55X93J artefakty v obraze

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Petr Lut. 15. 1. 2022 12:35

Toto mi nahral servisni technik ze sony v doměni že tato aktualizace firmware tento problem vyřeši ale nevyřešila tak bude měnit desku v televizi s tim že nebudu aktualizovat firmware do te doby nez vydaji opravnou aktualizaci přimo na tento problem.

-- 15. 1. 2022 12:49 --

Přílohy
20220115_112932.png
20220115_112932.png (92.96 ) Zobrazeno 2287 krát
Petr Lut.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tonulik 15. 1. 2022 20:35

Jobee78 píše:https://youtu.be/f3YVX4xAxEQ


Tak přesně takovou „diskošku“ mi to dneska (15.1. 19:30) dělá, jiné dny je to čajček :D jedu přes UPC a CA kartu na XR-65X93J ;-)
Tonulik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jobee78 15. 1. 2022 20:39

jito píše:To video ale není z Vodafone-UPCcable?


Telemach ve Slovinsku je ve skutečnosti bývalé UPC, takže věřím, že je vše při starém

Jak jsem již řekl, pokud vyjmu CI modul, mohu sledovat "odemčené" programy bez jakéhokoli artefaktu. Ale jakmile vložím CI modul, stejný program dává čtverce
Jobee78
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jito 15. 1. 2022 21:52

Jasně.
Možnost půjčit si jiný modul s kartou asi nemáš.
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 15. 1. 2022 22:36

Takže pánové, u mé staré LG+CI modul od UPC se to takhle občas projevuje stejně, ale ne vždy. Bez CI modulu, krom placených kanálů, vše OK. Měl jsem i jejich set top box a tam bylo vše OK. Takže samozřejmě nevylučuji chybu ve FW Sony, ale opravdu to vypadá, že to není jen problém Sony, ale spíše kompatibility CI modulu od UPC, případně nějakých problémů na straně UPC s přenosem a dekódováním signálu v jejich CI modulu.

Jinak sorry, že vám do toho kecám, počkejte si na nový FW a snad bude vše OK, pro mou LG už bohužel žádná aktualizace nebude.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jito 16. 1. 2022 10:37

Dříve byl problém s kompatibilitou modulů CI+,s CI problém nebyl.
Já mám doma TV Samsung,Philips a Sony.Vše bez problémů.
jito
HD SATan
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 16. 1. 2022 16:50

Ano, v mém případě se jedná o CI+ Conax.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 16. 1. 2022 17:00

Nové prostředí CI+ má vyšší formu zabezpečení, proto tam byly problémy. Samozřejmě dnes již by vše mělo být vychytáno.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jobee78 16. 1. 2022 19:19

jito píše:Jasně.
Možnost půjčit si jiný modul s kartou asi nemáš.


Mám další starou TV Sony s CI modulem a conax kartou. Věřte, že jsem vyzkoušel všechny kombinace a dokonce jsem vyměnil CI modul u Telemach (ex. UPC)
Jobee78
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hombergCZ 17. 1. 2022 16:06

Mam starsi TV Sony XE, kde tyhle artefakty nepozoruji. Na nove TV Sony XR bohuzel ano. V obou pristrojich mam Cl modul (bez +) od UPC.
hombergCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod radiuss111 17. 1. 2022 18:48

Ano mám stejné problémy u televize XR-65X93J kostičkování a artefakty jsou i v případě připojení na satelit přes modul ke Sky-link a stejné problémy i na anténě pozemního vysílání .
Servisní technik proměřil obě antény a vše je OK .Po připojení staré televize je vše Ok.
Pokud připojím novou nastane kostičkování a artefakty. Pokud ji restartuji , chvíli je vše OK a pak to začíná znovu .
radiuss111
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod smileboy 19. 1. 2022 11:11

Ahojte. Mam doma 75XH9096 a tymto problemom s artefaktami v obraze sa potykam tiez. Zacalo to prvou aktualizaciou na Android TV 10 niekedy v Oktobri. Kontaktoval som po par tyzdnoch podporu SONY ktora tvrdila ze o tom vie a oprava pride v buducom FW, ten prisiel 1.12.2021, no neopravil nic, naopak to zhorsil (samozrejme som urobil aj reset do tovarenskych nastaveni) teraz je to uplne nepozeratelne. Odkazali ma teda na servis, vraj je to zavada HW. Kontaktoval som autorizak na Slovensku, tam mi odpovedali ze to nieje HW chyba ale SW chyba s tym ze SONY o tom vie a pracuju na naprave a pocas pretrvavania chyby mi pozastavia plynutie zaruky az do vyriesenia chyby. To je sice pekne s tou zarukou, TV inak funguje ale co to ma znamenat? Uz to trva skoro 4 mesiace a SONY je neschopne opravit tak zavazny problem? Mne vraveli ze sa to ma vyriesit niekedy na prelome rokov... S TV som inak spokojny ale ta podpora je otras, ak by existoval sposob (nenasiel som) ako sa vratit k Android TV 9 ktory fungoval fantasticky tak to urobim. Vsimol som sa aj ze niekedy (nepravidelne) ak ide z Nvidia Shield do TV signal Dolby Vision tak hadze take zelene artefakty, ale len niekedy (skusal som aj iny HDMI kabel aj slot), osobne si myslim ze maju nieco zle s napajanim vsetkych vystupov a vstupov z TV. Pre upresnenie mam v TV Skylink cez DVB-S (karta bola v module SMIT, vymenil som za Viacess s integrovanou) a je to to iste, takisto to robi aj cez klasicke DVB-T/T2 na antene. Na inych TV bez problemu. Tesi ma ze niesom jediny s tymto problemom, na zahranickych forach som nedohladal nic ale uz mi prestava dochadzat trpezlivost, telka lacna nebola a najradsej by som im ju otrepal o hlavu a videl peniaze spat. Takto je to len obycajny monitor s Android TV a je to smiesne kedze neplni ani tu funkciu TV.
smileboy
Junior

Odeslat příspěvekod ppepko 19. 1. 2022 12:08

To je fakt zufale, clovek aby sa bal kazdej novej aktualizacie ...
ppepko
Junior

Odeslat příspěvekod MgX 19. 1. 2022 13:59

Chtělo by to obrátit se na nějakou spotřebitelskou poradnu. Nicméně postup, který bude doporučen je… dat TV do servisu. Klidně opakovaně a pak vrátit peníze. Samozřejmě, člověk bude bez TV a oni mezitím vydají aktualizaci.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 19. 1. 2022 15:47

Servis by přece měl umět nahrát funkční verzi Android TV 9 a tím televizi zprovoznit do použitelného stavu. Výrobek musí fungovat jako celek, to přece není jen HW, ale i SW a pokud jedno z toho nefunguje, tak 3x vyreklamovat stejnou závadu a pak vrátit peníze.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků