od alice1805 20. 1. 2022 09:01
Mám pár dní 65X93J, je to vynikajúci TV. Nepoužívam TV na príjem terestriálneho či satelitného vysielania, takže našťastie nemusím riešiť tieto problémy.
Ale ja by som dal TV hneď do servisu, z eshopu by som si zobral inú TV, ktorú by som do 14 dní vrátil a tak by som to opakoval, kým by mi nevrátili TV v prevádzkyschopnom stave, alebo by mi vrátili peniaze za neopraviteľný výrobok.
Je to do určitej miery neseriózne voči eshopom, ale koľkokrát sa mi stalo napr. v Alze, keď som vyberal TV pre seba, či pre známych, že mi predajca povedal zoberte si oba televízory na vyskúšanie a jeden vrátite späť.
Sony má so spracovaním obrazu asi dlhodobo problémy, lebo niečo podobné som mal na 55X8005C, kde pri HDMI vstupoch boli problémy s obrazom. Aj tu to riešili dosť dlho, ale podarilo sa to relatívne skoro vyriešiť kvôli anglickému vysielateľovi Sky, ktorý tlačil na opravu.