Já se u Alzy bohužel potýkal jen s neochotou co se týká reklamací a nejsem v mém okolí sám. Mně trvalo taky chvíli, než jsem zjistil, že tam vlastně nikdo není, samoobslužný kiosek už byl jednoduchý naklikat. Na velkou TV ovšem člověk stejně musí ze strany budovy a odložit ji tam fyzicky do rukou personálu. Email ohledně přebrání TV, jejího stavu a vlastně začátek reklamace byl o 1,5 dne později nebo-li přijímací technik reklamaci sepsal až den a půl poté, co jsem tam TV odložil. Ovšem, pokud by pán, který přebírá mou TV s ní například uhodil(ne technik ale skladník), nebo tam přišla k úhoně (někdo o ní zavadí a upadne, spadne na ní předmět) ještě před ověřením technikem, tak bych měl po srandě protože by to v protokolu bylo popsáno jako předáno poškozené
Netuším jak mají tohle vyřešeno. Co mi přišlo ale špatně je právě příklad se staršími lidmi, kteří neholdují tolik dotykovému monitoru se samoobslužným kioskem, nebo lidmi co neumí tolik s výpočetní technikou. Starší paní, kterou jsem tam potkal, byla opravdu na místě bezradná. Museli jsme jí tam asi 2 další napomáhat a stejně nepomohli. Měla pouze malý daňový doklad, kde není číslo FA, takže ho nešlo zadat. Měla rozbitý telefon (chtělo ho reklamovat), takže se ani nemohla dovolat na to nouzové číslo "v případě problémů volejte", stejně tohle nouzové číslo bylo obsazené a nikdo ho nebral, když ho zkoušel vytočit někdo jiný. Takže není nad to, aby někomu za pultem řekla jmenuji se Anna Nováková, oni si ji v systému i s FA dohledali a sepsali to s ní. Tohle je za mě velké ne.
Ano nechat třeba telefon, nebo malou věc někde v Alza boxu kdekoliv po ČR a tímto způsobem reklamovat je super, ale samoobslužný reklamační kiosek na kamenné prodejně mi už přijde trošku zvláštní.