TCL 2023 [Obecná diskuze]

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod veesa1 20. 7. 2024 12:02

Dokonce dle té turecké stránky to má i design jako C745 (podstavec uprostřed), ale tady v EU má T8B nožičky
veesa1
Junior

Odeslat příspěvekod thomass34 22. 7. 2024 19:39

tak to je pak ulet a dost neserioznost značky TCL
Pak nějaký celosvětový recenze nebo datasheet konkrétního modelu jsou úplně k ničemu, jelikož může jít vlastně o úplně jinou TV pod identickým typovým značením.

Já jsem obecně zvyklej si zadat do vyhledávače typ a slovo PDF nebo review a nikdy mne nenapadlo řešit, že to může být past.
Tedy do tohoto okamžiku s TCL se mi to nikdy nestalo.

Pak ale nechápu, proč se horší TV prodává za 26 tis( T8B) a lepší za 21(C745)
ten pidisubbas na zadní straně zas cenu tolik neovlivní
thomass34
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 22. 7. 2024 22:05

Takto se to dělá i jinde.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retros1 4. 9. 2024 11:55

Ahoj, chtěl bych požádat o radu, případně pokud má někdo stejné zkušenosti. V pondělí jsem vybalil TCL 65C655 PRO, objednanou přes Datart, a zjistil jsem, že má zřejmě výrobní vadu. Na horním okraji je viditelně vyboulená, nevím jestli je to lepené, nebo šroubované, nicméně je tam něco špatně. Ptal jsem se na to na nejbližší pobočce a tam mi řekli, ať to reklamuji přímo přes stránky výrobce. Ten mě nicméně odpálkoval, že záruka výrobce se na mechanické poškození nezvtahuje a mám si to nechat nacenit jako opravu přes ofiko servis. Bojím se, že se v té mezeře může časem hromadit prach a způsobit nějaké další problémy. Jak byste to řešili vy? Díky za názor
Přílohy
IMG_20240902_132815.jpg
IMG_20240902_133337.jpg
retros1
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MgX 4. 9. 2024 12:49

Vrátit 14 dnů od zakoupení… bez udání důvodu.
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tombas 4. 9. 2024 16:44

Podobné problémy s nekvalitní montáží měly i starší modely TCL, určitě se nenech odbýt, to není mechanické poškození, ale výrobní vada. Pokud můžeš, vrať to.
tombas
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod veesa1 5. 9. 2024 08:23

Zavolej tam ještě jednou a říkej, že se nejedná o mechanické poškození, ale výrobní vadu. Požaduj servis. Nemusíš to nikam vozit (a ještě riskovat poničení při transportu), od 50" jezděj.
veesa1
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků