Samsung LE26R86BD

CRT, LCD, Plasma, projekční TV, projektory a jiné technologie zobrazování

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Floutek 1. 11. 2007 10:21

Dobrý den,koupil jsem novou televizi Samsung LE26R86BD.
Jsem s ní spokojen,ale.......
Jsem uplný laik,a tak nevím vlastně o připojení a ostatnich věcěch
nic.Přijímám tv signál přes kabel od UPC,dříve Karneval.
Tady není v podstatě žádný problém.Nevím ale,co v případě,když
UPC vypadne a TV nejde,jak přijímat dig.signál vzduchem, o kterém se říká,že stačí kus drátu a je to.Nechce se mi tomu věřit,když se prodávají ant. na dig.příjem.Nevím ani,zda je to možné připojit do toho samého konektoru,jako klasickou anténu.Asi tato otázka vyvolá úsměv,ale nejsem vůbec tech.typ.Prosím o radu,vás zkušenější.Díky floutek
Floutek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod janzat 3. 11. 2007 11:43

Mám tutéž televizi (nevím proč zakládáš nový topic když už tu jeden je ode mě :-) )
a chytám DVBT i na kus drátu, ale stejne to mám raději v anténě. Kabelovku jsem zrušil bo to jsou vydřiduši :-):-)
Teď jedu jenom přes DVBT nebo analog.
Stačí v menu podle návodu spustit vyhledávání DVBT příjmu a počkat co ti to najde. Jinak je zapotřebí strčit coaxial do zdířky vzadu v TV a dát to aspoň trochu do vzduchu nebo z okna prostě záleží kde bydlís....
Compal HEL80 - Core™ 2Duo T7200 2x2.00GHz, 4MB L2 Merom, 15.4" WXGA, mechanika SuperMulti,Kingston 2GB DDR2, Seagate Momentus 100GB 7200 ot./min. VGA GeForce Go 7600 256MB, WiFi, Bluetooth,web kamera, ctecka karet, ctecka otisku prstu
janzat
Junior

Odeslat příspěvekod mazim 18. 11. 2007 11:41