AZS222 i 223 hrají zcela stejně. Ten obvod s tranzistorem byl ve 222 byl jen z počátku výroby, drtivá většina vyprodukovaných strojů je naprosto shodná s 223, jen bez toho blikátka.
Kmitání slyšet nemusíš, obvykle je to v nadakustickém pásmu. Na zvuku se to projevit může a nemusí, to záleží jak vysoko a s jakou intenzitou se tak děje. Hlavní je však kontrola stejnosměrných bodů, pak ty keramiky ve zpětné vazbě, předpětí a teprve pak kontrolovat Vf stabilitu.
Ano klidový proud v každém kanále řídím dvěma tranzistory, zapojení je stejné jako třeba v DPA220, jen jsem tam myslím upravoval nějaké hodnoty odporů (z hlavy teď ale přesně nevím, ale někde jsem si to poznamenal). Je to vidět na těch fotkách když si to porovnáš s originálem.
Jak jsem psal na tom stroji se dá upravit mnohé. Výškám pomůžeš jak tím kliďákem, tak tím že si zkusíš upravit kompenzační kapacitu dle původní 222, kde byla menší. Konec se tak zrychlí a hraje to lépe. Je ale nezbytně nutná kontrola stability na osciloskopu! Pokud osciloskop nemáš nech tam původní hodnoty z 223.
Dále se dá upravit obvod korekci a zejména fyziologické regulace hlasitosti, který je v původní podobě poněkud nešikovný. Spolu s úpravou zdrojové části to velmi napomůže projevům na basech. Nemyslím tím více basů, ale spíš pevnější a kontrolovanější basy které pak nejsou tolik zahuhňané. Tomu též pomůže i odstranění různých odporů na výstupu zesilovače tvořených různými nešťastnými kontakty, pojistkami, přepínači, tenkými drátky a někdy i silně zoxidovanými konektory... Dá se vylepšit filtrace pro napájení předku rozdělením jednoho RC členu na trojnásobný (to je těch 6 kondů uprostřed desky) - zlepší se tak odstup rušivých napětí. I stejnosměrný offset se dá vylepšit - u mnoha kusů je dost velký. Změříš ho klasickým multimetrem na výstupních svorkách.