Čínske DAC - FX audio DAC X6

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Stefxx 29. 9. 2016 19:38

Zdravím...chcem opýtať znalých veci, aký majú názor na čínske DAC...napr. toto:

https://www.aliexpress.com/store/produc ... 51491.html

Má význam objednávať to k slúchadlám Sennheiser HD600/650. Podotýkam, že som hudobný amatér, doteraz som hudbu počúval tak na špuntových sluchadla a integrovanej zvukovke na notebooku, resp. z mobilu.
Stefxx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod n_a_m_e 29. 9. 2016 20:09

Čínské Dac/Amp jsou široký pojem. Senny Hd6x0 by asi potřebovaly přece jen něco lepšího než ten X6. Výstupní výkon je asi trochu kec viz. http://www.head-fi.org/t/815593/fx-audi ... mpressions . Přesto to bude velice pravděpodobně znít o dost lépe než z integrované zvukovky.
AKG K702 + Aune T1 + O2
X10 + HiSenior Hybrid CIEM, Trinity Icarus III
DAP na hřbitově: Colorfly C3, Xuelin 770C
n_a_m_e
Junior

Odeslat příspěvekod Stefxx 29. 9. 2016 20:18

Aké DAC by si k tým Sennheiser HD6x0 odporučil? v rozumnej cenovej hladine.....dík
Stefxx
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod n_a_m_e 29. 9. 2016 21:04

Nemám zas takové zkušenosti. Sám mám Aune T1 k k702, což je též pro AKG asi nedostatečné (hodlám k tomu pro zkoušku připojit ještě O2). Zrovna T1 si k Sennům myslím docela chválili, MK2 verze by měla mít víc šťávy než ta moje. Pravda je, že jsem se už pár let po Dac/ampech nedíval, tak nevím, kam se to posunulo. Kdybys dokázal sehnal T1 MK2 v ceně nejlépe do 2500/3000 (z druhé ruky) považoval bych to za kauf hodný zkoušky. Aune má obrovskou výhodu v tom, že pouhou změnou elektronky můžeš pozměnit charakter zvuku.
AKG K702 + Aune T1 + O2
n_a_m_e
Junior

Odeslat příspěvekod Stefxx 29. 9. 2016 21:31

zaujimavé...a kde zháňaš tie elektrónky?....chcel by som aby to malo okrem usb i digitalny vstup (toslink) cez ktory by som to vedel napojit aj na telku a ked tak pozriet aj film.......v zaujimavej cenovej relacii sa hýbe toto: