Jaký zesilovač k repro Wharfedale Diamond 220?

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod TheoVic 24. 5. 2018 07:24

Zdravím, chci se zeptat jaký zesilovač byste doporucily k repro Wharfedale Diamond 220 https://elektro.bazos.cz/inzerat/896310 ... -black.php Jsem amatér. Převážně by to bylo k poslechu hudby. Diky
Naposledy upravil Nick Cave dne 24. 5. 2018 09:11, celkově upraveno 1
Důvod: upraven název tématu na výstižnější
TheoVic
Junior

Odeslat příspěvekod petison 24. 5. 2018 16:00

Tak nejprve napiš rozpočet a zda nový nebo může být i bazar.
petison
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TheoVic 24. 5. 2018 20:33

Rozpočet cca 10-15k může být i bazar, ale u mě by to jelo několik hodin denně tak aby mi ten zesilovač po půl roce neodešel. Pouštěl bych hudbu přes TV YouTube asi nejvíce a 70% hudba a 30% filmy.
TheoVic
Junior

Odeslat příspěvekod johanx 24. 5. 2018 22:31

Vím že požadavek je na zesilovač ale když jsem uviděl Cambridge Audio Azur 650R na bazaru https://www.hifionline.cz/hifibazar/pro ... azur-650r/ tak mi to nedalo. Cena výborná, zvuk taktéž. Než jsem si pořídil nový zesilovač, tak můj CA 650R hrál denně a bez jediného problému. Kupoval jsem ho taky kdysi z bazaru, tuším za 22. A tento je za 7. Navíc získáš spoustu užitečných funkcí a ještě ušetříš. Tady je ukázka toho mého, sice z toho nic nepoznáš ale aspoň vidíš že nekecám. :-) https://www.youtube.com/watch?v=0IuqLL7-yFc&t=20s A ještě něco na čtení https://johanx.rajce.idnes.cz/Skeny_A_V ... CA650R.jpg Ber to jen jako jeden z tipů, nic víc. Přeji šťastný výběr. :-)
Stereo: Naim Supernait 3, Naim Ovator S-400, Technics SL-G700, Tv: TCL65X925, sluchátka: AKG K701, Beyerdynamic Lagoon, Kino: Arcam HDA AVR 11, centr+surr. Swans
johanx
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod starší 24. 5. 2018 22:57