Nastavení internetu na Denon AVR 1713

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod duff74 17. 2. 2019 14:22

Zdravím. Už jsem celkem rozchodil výše uvedený AVR, ale problém setrvává s nastavením netu.Vůbec ce mi nezobrazuje tabulka

IMG_20190217_135920.jpg 1.jpg

bez které net nenastavím. Internet přes ethernet kabel do AVR jde, je tam i platná IP, jen nezobrazuje MAC, tudíž se mi AVR nepřipojí. |Co se týče netu, tak prostě nemůžupřes menu cokoliv změnit.

Napadlo mě, že by mohl být zastaralý FW, ale vůbec mi nevypisuje jaká je aktuální verze. Je nějaký způsob, jak aktualizovat FW bez netu ( třeba přes USB)?, Příp. zjistit jaký FW tam vůbec je? Jsem amatér, tak budu vděčen za každou radu. Díky
duff74
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Viktor69 17. 2. 2019 14:44

Kdyz ten kabel pripojis do PC, tak internet funguje? Mas v routeru zapnuty DHCP nebo pridelujes adresy rucne?
Viktor69
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jito 17. 2. 2019 14:54

Musíš mít nastavenou Gateway i DNS.
jito
HD SATan

Odeslat příspěvekod duff74 17. 2. 2019 15:54

Viktor69: Ano internet funguje. Měl jsem tady kluka z Vianetu, který mi dodává net. Všechno je funkční až po AVR. Mimochodem kabel jsem odpojil od krabičky kde mám KODI a to normálně jede. Navíc pokud mám zapojený kabel do AVR, tak najde IP 192.168.1.12 a když ho odpojím, tak adresa zmízí. DHCP je zaplý na automatické přidělování adres.

jito: No dobře, ale bránu i DNS nastavuje DHCP server a ten je zapnutý. Navíc na ten router mi jede TV LG a ta čínská krabka s KODI. Jde mi o to, že v manuálu jsou v Network settings tabulky, které se mi nezobrazují.
duff74
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod marcelcz1 17. 2. 2019 17:27