Pioneer VSX-531D-B

AV receivery, stereo zesilovače

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod LuCZiano 5. 3. 2019 14:52

Ahoj vespolek,

jsem audio začátečník, nemám doma teď nic a chtěl bych si udělat radost a pořídit si AV receiver. Moje požadavky jsou optický vstup, abych mohl připojit zvuk z televize a DAB. Bude to v obýváku, cca 20 m2. Můj favorit je prozatím Pioneer VSX-531D-B
https://www.iviki.cz/av_receivery_5.1-p ... receivery/
Prodává se za velmi příznivou cenu.

Prozatím bych k receiveru připojil staré repro ASR 717 a do budoucna repro Magnat Monitor 202, nebo nějakou obdobu (Dali, Polk...)

Teď proč to tady píšu, chtěl bych se vás, zkušenějších zeptat, zda-li má někdo praktické zkušenosti s výše uvedeným receiverem a pak jestli tento receiver je vhodný vzhledem k mým požadavkům.

Díky
LuCZiano
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bazi 36 5. 3. 2019 18:11

Budeš kupovat set repro 5.1?
Bazi 36
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod LuCZiano 5. 3. 2019 19:12

5.1 ne. Ale centr ano a pokud bude třeba, tak to podpořím sub.
LuCZiano
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pekr77 6. 3. 2019 06:31

Úplně přesně nevím, jak to funguje, ale pokud chceš centr, tak to už ti nebude stačit stereo, nebo 2.1, ale bude to muset být už 5.1, tedy receiver?
pekr77
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bazi 36 6. 3. 2019 07:42

To pekr:
Doporucuji ti,precist si uvodni prispevek tazatele.
Bazi 36
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod pekr77 6. 3. 2019 09:37

Ten jsem samozřejmě četl. Ale také jsi na dotaz, zda bude kupovat 5.1, dostal poměrně jasnou odpověď, že nikoliv. Mě jen přišlo docela zvláštní, že pak někdo chce centr, protože pokud by to byl pouze front, maximálně sub, tak by vyhovovala řada stereo zesilovačů, nebo receiverů, kdežto pokud bude vyžadován centr, stejně to musí být AVR s minimálně 5.1, nebo se pletu?
pekr77
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bazi 36 6. 3. 2019 11:00