Pomoc s výběrem první audio soupravy (20k)

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod REY89 8. 11. 2011 14:25

Dobrý den,
Nastala situace kdy chci vybrat nějakou tu audio sestavu. Jsem v této oblasti laik a nejsem žádný extrémně náročný uživatel. Chtěl bych pomoci s výběrem receiver+repro (pouze 2.0). Dosud jsem nic neměl, jedná se o mé první uvažované audio vybavení a jelikož bydlím stále „provizorně“ tak nechci investovat více než 20K.
Pokoj: 4x5m, plovoucí podlaha, panel
Současná sestava: TV+PS3(přes který pojedu hry,DVD a BD i audio)
Účel: filmy, hry (70%) a poslech hudby (30%)…žánry: vyloženě dle nálady, je mi 26 let a „divoká“ léta mám za sebou – funky,grime, George Michael,Hapka,Morcheeba, ale třeba i šansón…rock ani vážná hudba ne-e.
Uvítal bych spíše sloupy (umístění na zemi), regály nemám kam usadit, ale nějak by se to řešit dalo.
Platový strop: cca do těch 20K.
Uvítám komplexní návrhy a budu rád za každou radu. Poslech v prodejně je u mě trochu obtížnější, ale když bych dostal pár typů tak bych někam zajel.
REY89
Junior

Odeslat příspěvekod Marek_K 8. 11. 2011 14:39

Ahoj vhodne je rozdelit rozopocet na tie veci cca na polku.A pri cene cca 10000kc za nove by som volil urcite len regalovky a usadil ich na podstavce. Tak ich mozes umiestnit rovnako ako stlpy do priestoru, to ze sa volaju regalovky neznamena ze musia byt na polici. Prave naopak, najlepsie hraju ked sa umiestnia do priestoru.
Receiver chces koli digitalnym vstupom atd, alebo nejaky iny dovod? Pretoze na 2.0 nema skoro ziadny zmysel a podstatne lepsie bude hrat stereo zosilovac.
Precitaj si toto pochopis viac: viewtopic.php?f=1709&t=1152993

Ked si teda ujasnis ci chces stlpy/regale a zosik/receiver mozeme davat aj typy.
Riesenie regale+zosik je pri cene 20k uz velmi slusna zostava, mas z coho vyberat a porovnavat ju zvukovo s kombinaciou receiver+stlpy nema ani zmysel.

A odkial si aby sme vedeli odporucit najbliszie studio.