Audio k PC (uplny laik)

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Zoof 3. 4. 2016 09:07

Dobry den,
rad by som sa spytal, co by ste mi odporucili ako audio k pc cca do 200eur. Doteraz som mal Harmann Kardon Soundsticks II, ale mi odisli a napadlo ma, ci sa neda za nejaku takuto sumu kupit nieco, co hra lepsie.
Co sa tyka audia, som laik, repro chcem pouzivat na pocuvanie hudby v izbe (studujem a byvam na byte s par ludmi este, v izbe som sam, takze ziadne extrahlasitosti pouzivat nebudem), ale rad by som siel kvalitou zvuku vyssie, ak to je mozne v tejto cenovej hladine, inac som bol s tymi HK reproduktormi relativne spokojny.
Co som len tak zbezne pozeral na internete, tak k niektorym repro treba aj zosilnovac, tak ak mi nahodou niekto vie poradit, tak idealne aby sa to voslo do tych max 230eur.
Dakujem pekne
Peter
Zoof
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod sands1 3. 4. 2016 09:20

A neuvazoval si nad sluchadlami? Za tu cenu by boli uz slusne, a ked je vas tam viac nerusil by si tych ostatnych
sands1
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Zoof 3. 4. 2016 09:26

Sluchadla mam Audio-Technica ATH-PDG1. Na izbe som sam, steny su hrube, tie HK ked hrali na pomerne hlasito, tak to prakticky nebolo pocut. Mne ide aj o to, aby som nemal stale na hlave sluchadla.

/EDIT
+este byvam prakticky cely den na byte sam (student mediciny)
Zoof
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ico33 3. 4. 2016 11:37

Ľudia ktorí lpia na svojich poučkách,sú na 100%neomylní pre samých seba,vyhýbaju sa novým veciam,ostanu VŽDY zakrpatení vo svojom vlastnom svete,nemaju nič iba prázdne slová,ktoré väčšinou končia rýpaním,závisťou,napádaním druhého,nevediac čo vlastne chcú
Ico33
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod partizann 11. 4. 2016 21:50

V tej cene by som uz isiel radsej do niecoho vecsieho ako tie Audioengine:
napriklad http://www.thomann.de/cz/fostex_fostex_pm04d_black.htm
pripadne http://www.thomann.de/cz/alesis_m1_active_520_usb_b_stock_2.htm