rok staré repro dýha změnila barvu

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Sowa 17. 7. 2017 22:40

Zdravím,
dnes jsem z repro sundal krycí mřížky a zjistil že pod nimi je dýha(indická třešeň) značně světlejší. Bedny jsem kupoval nové sotva před rokem tak mě to trochu zaskočilo že se to děje tak rychle, podotýkám že sluníčko na bedny nikdy nesvítilo. Jako řešení mě napadlo mřížky nechat sundané, časem to doufám ztmavne :-l

Nemá někdo podobnou zkušenost?
Foobar> USB > Pro-ject DAC BOX S2+ > Audioquest Tower > Creek Evo 100A > Dynavox PS > VMA II-S
Sowa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hifionania 18. 7. 2017 06:30

Skôr by som čakal opačný efekt.
Zosvetlenie tam kde mriežky neboli.
Ak je to rok staré tak by si možno šlo uplatniť nárok na reklamáciu z dôvodu nestalofarebnosti. Rok je podľa mňa príliš malo.
Nie som odborník. Je to len čisto môj dohad.
Asi je podstatne aj to aká je cenovka Repro a aká povrchová úprava.
Vrstvy laku, materiál atď.
hifionania
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Kocmeister 18. 7. 2017 08:46

No to mě teda taky zaráží, že zesvětlení může nastat pod mřížkama. To jsem v životě neslyšel. Že by VMA II-S z podpisu?
REPRO: PKAudio Ghibli, SUBY: 2x B&W ASW 825, AMP: Audionet SAM G2, DAC: Chord Qutest battery powered, SLUCHÁTKA: Sennheiser HD800, FILTR, DRÁTY A DALŠÍ SNAKE OILY: vlastní konstrukce.
Kocmeister
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zino333 18. 7. 2017 11:26

O aké repro sa jedná?
Hifiman EF600 + Schiit Lyr 3 > Meze 109 Pro + Hifiman HE6se V2
zino333
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sowa 18. 7. 2017 17:02

Zdravím, jedná o repro VMA II-S jak je v popisu, jo a je to indická jabloň ne třešeň.

Kocmeister píše:No to mě teda taky zaráží, že zesvětlení může nastat pod mřížkama. To jsem v životě neslyšel. Že by VMA II-S z podpisu?