Subwoofer a Receiever - Dotaz

Stereo a vícekanálové reprosoustavy, subwoofery

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Maverick5 30. 4. 2021 08:00

Zdravím.

Mám v plánu dokoupit si nový Subwoofer Klipsch R-100SW a napojit ho do Denon AVR-S650H, který má přístup na dva subwoofery. Jenže teď nevím jakým kabelem to mám propojit, jelikož jsem v tomhle fakt amatér.

Subwoofer má vstup 2 Cinche (nebo co to je) a reciever má výstup taky 2 nějaké díry, ale to je na 2 suby. Takže potřebuju nějaký Y CINCH kabel nebo čím se to má propojit?

Možná jsem popletl i vstupy a výstupy, sorry.
Přílohy
2021-04-30_8-59-57.png
- B&O Beoplay H6 2nd + Trinity: Delta Hybrid, Hyperion
- Audioengine D1
- Audioengine A5+, Microlab solo6c
Maverick5
Junior

Odeslat příspěvekod viking81 30. 4. 2021 08:44

Jeden z tych SW pre-outov staci napojit na L/LFE vstup toho SW. Mal by to byt ten biely hore na sw. Kabel tu potom staci 1x cinch na 1x cinch. NIeco taketo napr.

https://www.alza.sk/vention-1-rca-male- ... tm#recenze

Ale kabel vyber podla potrebnej dlzky a rozpoctu co mas. Nepouzivaj tie najlacnejsie co pridu v baleni ;-)
Stereo: Wharfedale Diamond 11.4/Yamaha A-S701/Yamaha CD-S700
Headphones/Amp/DAC: Sennheiser HD650/Schiit Vali 2/Cambridge Audio DacMagic Plus
DAP/Headphones: Shanling M2X/iBasso IT01s
TV/BD: Samsung UE55KU6472/Xbox One X
viking81
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SmokeMan 1. 5. 2021 18:44

uff, no kdyz vidim tu nitku, co couha z izolace u centeru, tak bych to asi prekabloval cely :) ne nutne draze, ale tohle jsou kabliky jak od domaciho kina za pet svestek i s repraky... nehejtim, jen davam namet na zlepseni .)
FX 8300@4,4GHz@1,38V, MSI 970 Gaming Pro Carbon, Sapphire Rx 480 8GB nitro+ @580 nitro+ undervolted, 16GB Corsair@1886MHz, Scythe FenrisWolf, KC2000, As2000, Scythe chlazeni
SmokeMan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Abox 2. 5. 2021 06:54

Abox
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Maverick5 2. 5. 2021 08:49