Kiwi Ears Orchestra

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod amarok 13. 6. 2021 21:58

Poslouchám je teprve dva dny, tak zatím jen první postřehy

Nikde netlačí a jsou lehounké. Sedí dobře, jen mají kratší krček.
E0mCJDiVUAAuhNk.jpg


Zvuk se mně líbí, je krásně ucelený s neutrálními středy a rychlým transientem. I když jsou výšky vytažené, tak jsou hodně detailní a smooth. Dobře doplňují středy a překvapivě nejsou tolik vystrčené před scénu, ale prokreslují ji pěkně do hloubky. Středy jsou neutrální, detailní, podobné jako u Moondrop S8, ale naturálnější a plnější. Basy mají trochu teplejší zabarvení, jdou hodně hluboko (jsou ventilované), jsou detailní a oproti grafu vůbec ne tak výrazné, skvěle doplňují středy bez rušení.
Pro zaměření nástrojů jsem musel chvíli pronikat vrstvami, ale potom jsem si užíval obklopující hudby. Hodně uchvacují komplexní výšky.
Orchestra.jpg


Ještě k výškám. Ty jsou moc pěkně vyladěné a znějí rafinovaně. Jsou celkově zasazené do vyšších pásem, takže nezní tak typicky teple jak jsem u BA zvyklý. Nižší výšky jsou tak akorát potlačené, hezky se vyhýbají nepříjemným frekvencím. Třeba perkuse mně tak znějí neskutečně muzikálně s takovou tou tenčí hi-fi jiskru, podobnou jako u Starfieldů, ale tady je dotažená téměř k dokonalosti. Vzdušnosti je akorát, ani málo ani moc. S výškami jsem nadmíru spokojený, určitě jsou vychytanější než u S8 nebo u Solarisů, kde nejsou tak prokreslené potažmo příjemné.

Přesto je budu muset vrátit, protože je vadný 2-pin konektor u pravé mušle. Kabel dokážu zasunout jen do půlky a víc ani ťuk, uvnitř jednoho z otvorů je nějaký výčnělek. Takže QC nic moc. Určitě ale půjdu do dalších.
amarok
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pbl1978 15. 6. 2021 13:46

Díky za pěknou recenzi.
pbl1978
Junior

Odeslat příspěvekod amarok 18. 6. 2021 14:35

Reklamační od Linsoulu objednalo dopravu sluchátek zpět do Číny přes DHL. Doprava zdarma, pokud by se neukázalo, že je reklamace neoprávněná. To mně přijde jako dobrá služba.

Včera jsem tedy krabičku předal kurýrovi a ten se dnes vrátil s tím, že zásilka se během přepravy poškodila. Po otevření pytle, do kterého DHL zásilku vložilo jsem ale zjistil, že zásilka je totálně rozšmelcovaná. Pravděpodobně jí párkrát přejeli 6ti tunkou a potom na ní ještě pustili plnou paletu.

20210618_135449s.jpg

20210618_135544s.jpg
amarok
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SSakul 18. 6. 2021 14:50

Už se k tomu někdo vyjádřil co a jak dál ? Nic takového se mi naštěstí s poštou nikdy nestalo a držím ti palce, ať to nakonec dopadne dobře
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod amarok 18. 6. 2021 15:00

Zatím jsem sesmolil mail s fotkama pro reklamační. Ale nevím, jestli to vůbec budou řešit se mnou, když nejsem objednatel dopravy.
amarok
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SSakul 18. 6. 2021 19:36

Tak snad pokud Linsoul pojistil zásilku na dostatečnou hodnotu, tak by to měla být jen formalita, ale určitě dej vědět, jak to dopaldo. Držím palce
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pseudomagick 18. 6. 2021 20:18

To je právě ono. :-\
Není lepší si připlatit a koupit in-eary v ČR či alespoň v Evropě? :roll:
Astell&Kern A&futura SE200, Noble Kublai Khan, 64 Audio U12t, Shanling M6 Pro, Astell&Kern AK300, Heco Ascada 2.0, Sennheiser IE8i, Harman Kardon Go+Play, Sony XDR-V1BTDB,Yamaha NX-50
pseudomagick
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod flatliners 18. 6. 2021 21:29

Rozhoupal sem se a objednal IT07, takze pokud mi sednou, budu prodavat Dunu SA6, kdyby byl nahodou zajem;)
flatliners
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod amarok 29. 6. 2021 08:17

SSakul píše:Tak snad pokud Linsoul pojistil zásilku na dostatečnou hodnotu, tak by to měla být jen formalita, ale určitě dej vědět, jak to dopaldo. Držím palce


Zatím to vypadá blbě. Reklamaci řeší Linsoul vs DHL Hong Kong a to moc šancí na úspěch nedává. Několikrát chtěli přeposlat mail, co jsem dostal od DHL, až nakonec napsali, že je falešný. Plus si vymysleli dalších několik lží, jako že je DHL nerozbilo atd... Možná v tom má prsty i DHL Hong Kong. Dobrý je, že se to řeší dál přes naše DHL.

-----------------------
Hello there.

Thank you for the e-mail and information provided.

We have done a thorough investigation with regards to this issue.

We have reconfirmed with DHL and they informed us that they did not return the parcel to you for product damaged after retrieving it from you. It was returned to you because you requested for it.

Moreover, according to our Quality Assurance and Technical department, the earphones were intentionally damaged.

Since you cannot provide the original email (the previous emails were confirmed to be not forwarded). As such, we will close the case, and we will not be doing a refund or replacement for your earphones. DHL also mentioned that they may have been impersonated and would like to look into this. They also claimed that they reserve the right to pursue legal action against your claims.

Thank you.
Best Regards,

Linsoul Audio

Customer Service Team
-----------------------
amarok
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SSakul 29. 6. 2021 08:38

Uff no hele snad se k tomu naše DHL postaví čelem, každopádně přímo číňanovi do Linsoulu bych natvrdo napsal, že pokud to okamžitě nevyřeší, tak to hodíš na headfi, reddit, sbaf a audio discord skupiny jako e1da, Crinacle atd, ať každý vidí, jaky mají customer servis, kde vyhrožují zákazníkovi, lžou a dal bych jim časové ultimátum na vyřešení
Naposledy upravil SSakul dne 29. 6. 2021 11:40, celkově upraveno 1
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delgar 29. 6. 2021 10:53

Ahoj, něco podobného se mi párkrát stalo (storno letenek a lístků na koncert kvůli Covidu, reklamace kterou nechtěli uznat, nedoručení zboži z Kickstarteru atd.) a vždy dělali debila ze mě a poslali mě k šípku.

Jenže v těhlech případech je jedna věc o které moc lidí neví a má velmi vysokou úspěšnost. Všechny platby kartou přes internet jsou pojištěné přímo u platební společnosti (já mám Mastercard).

No takže v podobných případech se stačí obrátit na tvojí banku (mám Airbank a řešili to vždy ochotně) s tím, že chceš reklamovat karetní transakci a tvoje banka si již kontaktuje vydavetele tvojí platební karty. Vysvětlíš jim proč tě poslali k šípku, jaké máš důvody k tomu že lháři jsou oni a zašleš jim komunikaci. Případný soudní spor si pak již vede vydavetel tvojí karty a prodejce a ty to vůbec nemusíš řešit.

Víc neřešíš a voala za pár dní/týdnů máš peníze zpět.

Osobně jsem takhle reklamoval transakce již minimálně 5x a úspěšnost mám zatím 100% :)
Delgar
Junior

Odeslat příspěvekod SSakul 29. 6. 2021 11:39

Dík za info i za mě . To je super tip a do budoucna si ho určitě budu taky pamatovat, tím se všechno hodně ulehčí
SSakul
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pbl1978 30. 6. 2021 08:07

To je tedy nehezky příběh. V těchto případech rad využívám PayPal, kde ty reklamace taky funguji.
Držím palce s reklamaci a dej vědět, jak to šlo.
pbl1978
Junior

Odeslat příspěvekod amarok 16. 8. 2021 09:40

Nedávno vyšla recenze na https://www.headphonesty.com/2021/07/re ... orchestra/

Jinak konec případu zničených Kiwin je na dohled. Byl to zdlouhavý boj, ale dneska mně z Linsoulu poslali dotaz, jestli chci Refund nebo Repair. Beru Refund, protože sluchátka byla napadrť.

Zkráceně: Vadný 2-pin u nových Kiwi -> Uznáno, odesláno přes DHL(objednal Linsoul) -> Balík totálně zničen v Praze -> Linsoul odmítá řešit, mnoho obstrukcí -> České DHL se zapojuje, Linsoul začíná řešit s DHL Hong Kong -> Po měsíci získávám důkaz z DHL, že je případ pozitivně uzavřen -> Linsoul toto musí přiznat, požaduje vrácení zničených Kiwin -> Odesílám Č. Poštou jako express dopis -> Balík jim dorazil, snad už je konec.

Pro info: Express dopis u ČP je do dvou kil, může to být i balík. Zatím vždy spolehlivě a rychle dorazil do Číny. Cena 240 kč, dostanete Tracking number.
amarok
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pbl1978 16. 8. 2021 13:27

Tak fajn. Dobry konec. Co bude místo nich? V mezidobí máme několik žhavých novinek :-)

ThieAudio Oracle & Excalibur
Dunu SA6
Moondrop Variations
A nějaký nový ISN tribrid
A za příplatek 200$ Softears RSV (nadřazená značka Moondropu)
pbl1978
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků