Kamasu píše:Ne hochu, blbosti tu plácáš zas jen ty. Já si nic nepletu, to si naopak ty pleteš pojmy i kdeco dalšího a zjevně nechápeš a nevíš o čem mluvím (ani o čem mluvíš ty sám). Žádný "kolečko gain," to tu zas matláš pátý přes devátý aniž by chápal o čem je řeč. Gain je zisk (například zesilovače), to není regulace hlasitosti a nemá to s ní nic společnýho. Ekvalizace mění úroveň/hlasitost jednotlivých frekvencí, kolečko volume mění úroveň/hlasitost všech frekvencí naráz. Takže jak jsem řekl, ekvalizace je vlastně jen jinej způsob regulace hlasitosti. Prostá elementrátní logika nic víc.
Né hluchý páprdo. Gain a ekvalizace je to samý, volume je něco úplně jiného. Gain a ekvalizace není žádný zisk, používáš špatný pojem, jejich regulací buď uměle vybudíš nebo uměle utlumíš zvuk. Volume zvuk přirozeně zesiluje chová se úplně jinak.
Pak jen záleží na samotném výrobku a taky na posluchači jak je ta umělost kvalitně vytvořená. Já bych třeba na nějakém výrobku nesnesl ani 1,5db, ale hluchoň co si myslí, že ekvalizérem přidává volume na určité frekvenci, to nemá problém vybudit na 10db a poslouchat ten přibuzený humus. Ale takhle přibuzené to já můžu poslouchat jen na fakt perfektní mašině, třeba typu RME-ADI2. Nemyslím, že je perfektní celkově, myslím jen to, že jsem se dosud ještě nesetkal s lepším výrobkem, který umí takhle svěle pracovat s ekvalizací. Ale zvuk z něj leze pro sluchátka do max. částky 15 tisíc. Tím pádem by teoreticky mohl člověk mít k RME ADI 2 jen jedny sluchátka a s různými schématy, pak má vlastnosti všech podobně detailních sluchátek a jen si měnil schéma.