Reklamace KOSSaku

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod ProdavacMobilu 18. 10. 2008 13:35

Zdravim vsechny,
mam uz asi ctvrtym rokem tyhle pluginy, ale celkem mi za tu dobu odesly (kontakt nakej blbej, trosku chybi guma na tech dratkach...) Mate nekdo zkusenosti s reklamaci tehle sluchatek, ktere maji dozivotni zaruku. Mam je poslat na nake jejich reklamacni oddeleni nebo tak neco? Prosim o odpovedi ty, kteri se s tim uz setkali.
Dal sem se na on-line poker
ProdavacMobilu
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 18. 10. 2008 15:29

Použij tlačítko "HLEDAT" - respektive si klikni na "Hledání" a zadej si tam slova "reklamace" a "KOSS" - nemá cenu to roztahovat po novém vlákně.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod ProdavacMobilu 18. 10. 2008 16:56

Vsechno o te reklamacce uz mam precteno, ale zajimalo by me, kdyz jim je chcu poslat do servisu (uz bez 2lete zaruky) tak se prej plati 200,- a dotaz - ty jim zaplatim jak??

to EKKAR: me zkusenosti s tlacitkem hledat sou neuspokojive, nikdy tam nenajdu to co presne pozrebuji
Dal sem se na on-line poker
ProdavacMobilu
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zara 18. 10. 2008 18:39

zaplatíš dobírku

katastrofa tady...
zara
Junior

Odeslat příspěvekod ProdavacMobilu 19. 10. 2008 00:18

Tak diky, ale katastrofa to tady je, kde sou ty casy, ze si lidi radily aniz by u toho blbe kecali. Klidne uz to muzete zamcit.
Dal sem se na on-line poker
ProdavacMobilu
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xxxdvorixxx 19. 10. 2008 02:14

pokud jsi vubec polozil takovy dotaz,tak je videt, ze jsi nehledal spravne. Bud na google nebo zde. Nedivte se jinym uzivatelum, ze netrpi tupost lidi, co neumi hledat zname informace.hehe ted me kamenujte...
Cowon D2 / Lumia 920 / Fubar IV+Sennheiser HD-25
xxxdvorixxx
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 19. 10. 2008 09:43

Jenom co si vzpomínám, tak reklamace KOSSů se tady probírala za posledního půl roku nejméně dvakrát. A hodně podrobně, včetně otázek týkajících se registrovaných a neregistrovaných majitelů (= poplatek za reklamaci/opravu ano nebo ne a jak vysoký). Kdo tvrdí, že tuto informaci nenašel, tak asi neprojevil dostatek trpělivosti si pročíst ona poměrně dlouhá vlákna, která mu vyhodilo HLEDÁNÍ. Ano, čas jsou peníze - ale je to i čas těch, kteří na takové dotazy odpovídají (téměř) pořád do kolečka...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Czulibrk 27. 10. 2008 01:54

Dobrá, prošel jsem různá fóra, ani google nepomohl, tak mě prosím nekamenujte, že se ptám. Ale k věci...

Rád bych věděl, jestli je možné Porty reklamovat prostřednictvím třetí osoby? Vysvětlím ->

Moje situace:
budu mít k dispozici poničené Porty Pro a rád bych si je nechal opravit. Nemám ponětí, jestli k nim dostanu záruční list, nevím jak jsou staré, ale předpokládám jen to nejhorší :) Samozřejmě přeýšlím, jak se vyhnout 300,- manipulačnímu poplatku...

Moje myšlenka:
pokud si seženu nějakého známého, který má Porty se záručním listem a kódem, nechám ho, aby *moje* Porty vydával za ty *jeho* a reklamoval, projde to a já budu mít opravené sluchátka za 50,-, popř. zdarma? Nezdá se mi totiž, že by jednotlivé kusy byly nějak rozlišené, aby šlo poznat, které mají nárok na opravu zdarma (popř. za 50,-) a které ne...

Díky za odpovědi.
Olé!
Czulibrk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod worech 27. 10. 2008 09:22

řek bych, že to proskočí 8-)
Koss Porta Pro s iRiver T60 4GB black
Sansa Clip 4GB + 8GB silver, Altec Lansing UHP306
worech
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pHp 27. 10. 2008 15:15

No šulibrku, řek bych akorát to, že seš xindl podrazácká. Chápu, cos to vlastně tady hledal a nenašel. Tady se do teď záležitosti, jak někoho vočubat moc neřešily. Že by s změna?
pHp
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 27. 10. 2008 15:28

No, je to na hranici kandidatury na smazání příspěvku - nebudeme diskutovat o tom, zda je či není takové jednání podvod. Fakt je, že český človíček si bude vždycky hledat cestičky, jak oje*at něco, co by ho stálo pár peněz. A vůbec bych se nedivil, kdyby podobné jednání výrobce už někdy potkalo a on se proti němu pojistil - na to není potřeba nikomu nic říkat, ale stačí někam do "vnitřností" na nenápadné místo umístit mikrotečku s kódem - a při případné opravě ji porovnat s kódem/číslem záručního listu, nebo i jen s pouhým datem a místem vystavenítohoto ZL... Takže ano, Czulibrku, udělat to můžeš. Je ovšem otázkou, zda Ti to projde. Beztrestně projde...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Jersey II. 27. 10. 2008 15:45

Pokud to ale vezmeš, pHp, do důsledků a vynecháš z toho morální hledisko. Zase takový problém v tom nevidím. Sluchátka pravděpodobně nemají žádné výrobní číslo, nejsou tedy přímo vázána na konkrétní záruční list, popř. kód. Vzhledem k tomu, že Koss změnil podmínky uplatnění reklamace, musí také počítat s tím, že si lidé najdou možnost, jak to zase obejít. Výrazně odsuzuji odzicení samotného kódu někde v obchodě. Toto je ale bohužel prakticky neodhalitelné a kde "není žalobce, tam není soudce".
zde odstřihnout
Jersey II.
HiFi kuře
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Czulibrk 27. 10. 2008 15:51

Opravdu myslíte, že jsou takové výrazy na místě? Nechci se přít o to, jestli je to úplně fér nebo ne - jsou zavedené nějaké podmínky a ty by se měly dodržovat, o tom žádná... na druhou stranu já to prostě necítím jako žádný velký podvod.

Jaké myslíte, že jsou skutečné náklady na opravu takových sluchátek? Jaké kvanta jich asi opraví každý měsíc? Kolik lidí už to asi napadlo přede mnou? Nevím, jak to funguje ve státech, ale také tam platí tzv. "manipulační" poplatek? Dle mého je oprava za 300,- velice slušný byznys... atd. atd.

Navíc, na porty platí Lifetime warranty, to je základ. U nás to bohužel není tak jednoduché a záleží kdy a kde si je člověk koupil. To znamená, že v důsledku vás může pár měsíců nebo jiný obchod dělit od prodloužené záruky nebo zlevněné pozáruční opravy. Nepřijde vám to alespoň zarážející?

Každopádně jestli jsem vás nějak pohoršil, je mi to líto a budu rád, když moje nábádání k velkému kriminálnímu deliktu století smažete.

Hezký den.
Olé!
Czulibrk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pHp 27. 10. 2008 18:41

Sorry Jersey, ale o co jiného jde než o morálku? Chceš tu za chvíli řešit, kde nevidí kamery v hypáču?
pHp
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jersey II. 27. 10. 2008 19:02

To určitě řešit nechci a myslím, že se nemá smysl bavit o tom, kde nevidí kamery. Krádež je delikt a jako takový je postižitelný, to je bez debat. Vzhledem k tomu, že ale nejsou sluchátka vázáná přímo na konkrétní záruční list. Navíc byla pravidla upravena v poslední době i do minulosti. Nejsem si jist, jak je to tam s právní stránkou věci. Ano, namítneš, že z morálního hlediska je to odsouzeníhodné a s tím budu souhlasit, mě by ale zajímalo čistě právní hledisko. Pokud by to nebylo protiprávní, neviděl bych v tom já osobně zase tak velký problém.

Nestavím se ani na jednu stranu. Myslím ale, že se o tom dá diskutovat i věcně bez osobního napadání.
zde odstřihnout
Jersey II.
HiFi kuře
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků