špunty 800-1500

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod avenged 10. 5. 2010 13:36

Zdravím, chystám si kupovat nějaká lepší sluchátka okolo 1 tis. Chtěl bych špunty. Poslouchám metal, rock, trance, dnb.. dá se říct že kromě evy a vaška a hip hopu vše. Na hudbu používám iphone 3G. Chtěl bych od vás radu co si mám koupit. Přemýšlel jsem o něčem jako CX 300 II, soundmagic pl50, s-jays, j-jays... -bohužel opravdu nemám ponětí jak hrají a byl bych rád kdyby mi někdo poradil, klidně i odkázal na něco lepšího na trhu. Jde mi o to aby sluchátka něco vydžela a jelikož jsem chudý student taky bych rád koupě nelitoval, tedy slušný zvuk. Děkuji za odpovědi.
avenged
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bína 10. 5. 2010 13:39

Co tyhle? Musíš je ale koupit ze zahraničí:
http://head-direct.com/product_detail.php?p=23
CIEM: qdc 8CS|AAW W500|HEIR 10.A|HIFIMAN RE1000
IEM: NOBLE Katana & Sage
DAP: SONY WM1A|SHANLING M5s & M2X & M0
TWS: Shanling MTW100BA

Zaměstnanec firmy Shanling, tohoto času v Číně
Bína
Sluchátkový recenzent

Odeslat příspěvekod avenged 10. 5. 2010 13:46

a ty jsou lepší než třeba ty pl50? Protože pl50 mě celkem zaujaly. Ikdyž svým vzhledem ve mě vyvolávají smíšené pocity, jinak se mi dost zamlouvají po přečtení pár recenzí. RE2? zahraničí... no nejradši bych byl kdyby to bylo někde z čr například kvůli reklamaci nebo tak něco... nevím jak se to řeší se zahraničím. poštovné, reklamační doba atd atd.
avenged
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod The Wolverine 10. 5. 2010 15:11

Pl50 nejsou špatné. Dají se sehnat v ČR, navíc jsou uzpůsobené k vedení kabelu za uchem.

Je tu podobné téma, kde jsou navrhovány Fisher Audio Eterna a další, ale povětšinou jenom ze zahraničí.
Schiit Bifrost 4490 ► Schiit Asgard 2 ► Audeze LCD-X │ Grado GH4
The Wolverine
Pokročilý

Odeslat příspěvekod avenged 10. 5. 2010 15:36