Porovnanie t-jays, klipsch S2, SoundMAGIC PL50

Stereo a vícekanálová sluchátka

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod leroyjackson 16. 5. 2011 13:21

Zdravím,

mohol by mi niekto pomocť s výberom? Mám na výber medzi T-jays two resp. one, klipsch S2 a soundMAGIC PL50. SoundMAGIC a Klipsch sú na rovnakej cenovej úrovni T-jays sú o 10, resp. 15 - two, euro drahšie. Ide mi hlavne o kvalitu, ale v prípade kvalitatívnej vyrovnanosti by som zobral do úvahy aj cenu. Počúvam viacmenej všetky žánre.

Díky :-)
leroyjackson
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod The Wolverine 16. 5. 2011 14:09

Klipsch a T-JAYS basové.
PL50 světlé.
Ty musíš vědět, jaký zvuk preferuješ.
Schiit Bifrost 4490 ► Schiit Asgard 2 ► Audeze LCD-X │ Grado GH4
The Wolverine
Pokročilý

Odeslat příspěvekod leroyjackson 16. 5. 2011 14:34

Takže sú zvukovo kvalitatívne vyrovnané, ide iba o osobné preferencie?..Ja som zas nejaký velký odborník neni. Počúvam všetko od beatles, cez the cure, underworld atď. Dosť gitaroviek, metal moc nie ( čo sa týka tvrdšej muziky tak led zeppelin a pod. Asi by som preferoval skôr vzrovnaný, prirodzený zvuk.
leroyjackson
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Pingu2221 16. 5. 2011 14:51

Zmiňované Klipsche defacto mám a můžu říct, že s clipem+ hrají na svojí cenu moc hezky. Navíc jsou poměrně pohodlná, lehká a skladná, podle mého to není špatný kauf. S tvrzením, že jsou hodně basová ale úplně nesouhlasím, basů je dost, ale není to žádný bass cannon. Za tu cenu prostě docela fajn.
Pingu2221
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod The Wolverine 16. 5. 2011 16:50

Schiit Bifrost 4490 ► Schiit Asgard 2 ► Audeze LCD-X │ Grado GH4
The Wolverine
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Pingu2221 16. 5. 2011 17:04

Kdyby někdo chtěl, mohl bych napsat něco k těm Klipchům, ale nějak si nejsem jistý zájmem..:-D
Pingu2221
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Broslowski 16. 5. 2011 17:06

ja som na ne pisal recku, poslem do SS, kazdopadne napis nazor, to sa ceni vzdy :-)
Beyerdynamic dt990 PRO