Stránka 2 z 2

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 2. 2019 11:37
od _daRK
V SR je to az rok (predpokladam aj u vas), odmietnutie reklamacie pocas prveho roka musi byt dolozene vysledkom od nezavislej skusobne.

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 2. 2019 12:52
od standavfr
Je to jen 6 měsíců.Jsme v Čechách.
https://www.dtest.cz/clanek-6219/jak-se ... zicim-pasu

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 19. 2. 2019 22:28
od BEEBO
U nás je to 6 měsíců. Sluchátka jsem měl 16 dnů, než jsem je poslal na reklamaci. Nějakou dobu byla zabalená, než jsem je dostal. Na uši jsem je dal dvakrát, mezi tím se nějakou tu hodinu rozehrávala. Určitě se nedám, sluchátky jsem nikde ani neťuknul. Předpokládám, že v Čechách to bude běh na dlouhou trať...

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 2. 2019 11:26
od The Wolverine
BEEBO píše:Sluchátka hrály, ale poslech nebyl příjemný.
Tak to bys snad poznal, kdyby byla jedna(!) strana poškozená, ne? :roll:

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 2. 2019 21:36
od BEEBO
Pokud pošta křápla s krabicí a v důsledku toho prasknul šroub, který drží měnič, tak membrána mohla být poškozená lehce a až při rozehrávání měnič odešel. Jinak si to vysvětlit neumím. Sluchátka na povrchu při odeslání neměla nikde žádné poškození. Pochopitelně jsem je nijak neotevíral, abych zjistil, co se vlastně stalo. Na obrázku byl ze servisu vyfocený jeden šroub kratší, zbytek nikde vyfocen nebyl, což mě mate. Když něco praskne, tak jsou 2 kusy. Má někdo jiný nápad, co se mohlo stát?

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 2. 2019 00:02
od The Wolverine
Vzhledem k "úrovni" QC, jakou předvádí poslední dobou HiFiMAN, zvláště u modelu Sundara, je klidně možné, že špatně upevněný měnič tam byl už z výroby.

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 2. 2019 08:01
od standavfr
Nespekuluj, důkazní břemeno nesou oni jak už ti tu bylo několikrát napsáno.

Re: Reklamace sluchátek - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 15. 3. 2019 21:11
od BEEBO
Servis v Bratislavě reklamaci sice zamítnul, ale Audigo mi nakonec vyšlo vstříc a sluchátka mi vyměnili za nová. Je zajímavé, že když jsem je vyzkoušel, tak hrají slyšitelně lépe než ty předchozí. Trochu zastřená jsou, ale nechám je rozehrát a uslyšíme, kam se posunou.