NOWOCAYN_2 píše:Ahojte.
Objednavam z aliexpressu uz par rokov. Avsak posledne dni sa deju divne veci....
8.2. som objednal kabel za 16Eur, a do dnesneho dna nebol odoslany...
To by nebolo take cudne, moze sa stat.... ALE....
12.2. som objednal viacero veci (E1DA 9038SG3, druhe KBear Lark, dalsi kabel za 17Eur, redukciu USB-C), vsetko od rozdielnych predajcov (ktori vsak maju vysoke hodnotenia) a .....dnes je 16.2., no zatial mi podla appky NIC z toho nebolo odoslane....
Je to normalne, ci... ? Pretoze doteraz sa mi nic take nestavalo, a maximalne do 48hodin mi vzdy doslo oznamenie o odoslani kazdeho produktu ktory som si objednal......
Stalo sa nieco take niekomu z vas, a ak ano, dopadlo to dobre ? ....Nie je cas ani pred Vianocami, ani tesne po Vianociach, ze by bolo pochopitelne take dlhe cakanie na odoslanie...
A prečo nenapíšeš predajcovi?
Seriózny predajca ak ti neodpovie sám tak ma nastavenú správu (uložený odkaz) pre takýto prípad.
Presne ako tu už bolo napísané tak v Číne je Nový rok a preto zásielky meškajú.
Navyše každá zásielka ma v Order Details Reminder kde sa ukazuje čas dokedy má predajca zásielku odoslať.
A až po tomto čase môžeš vznášať námietku.
Sám mám aspoň 6 drobnosti ktoré čakajú na odoslanie. V jednom prípade som oslovil predajcu ktorý sa mi ospravedlnil s odôvodnením práve prebiehajúcich sviatkov v Číne s dodatkom, že hneď ako bude po nich tak zásielku odošle.
Tu je odpoveď od predajcu kde je zrejmé, že zajtra im koncia sviatky nového roku a od 18.2. by sa to malo pohnúť
"Dear customer,
Sorry, due to the Chinese New Year holiday! our store’s holiday time is from February 3 to February 17. Orders will be sent on February 18.
Thank you for your purchase. Please do not worry, our products will be disinfected in customs and warehouse. It will be ok if you wear mask and keep distance with courier.
Store is fine and work as usual. Your order will be delivered to you safely.Stay safe, stay stronger!❤"
No treba i tak počkať pretože bude toho veľa a nie na každého príde hneď v prvý pracovný deň.