Taky předpokládám zlost až si nasadím SR 60tky. Je mi jasné, že tam nebude ta živost a údernost v bassech jako u Port, ale očekávám vyváženost a hlavně urovnání všech nástrojů do jedné roviny a malé vyzdvihnutí vokálu. Maslím tím opravdu málo, nemám rád vyzdvihnutí určitého prvku, protože pak dochází k utlumení ostatních, popř. zkažení celé skladby.
Pokud poslouchám porty, nejsem spokojený, protože je prostě až moc cítit zdvih bassů a zastření ostatních složek.
V reálném zvuku, při koncertu, vás výšky příjemně štípnou, bicí jsou úderné, ale nepřehlcené a nakonec vokál je prostě vokál, tam se nedá nic jiného říct
Poslech, který se line z koss je pro masy, ne pro audiofila, protože jak bylo řečeno, zvuk vás okouzlí a baví, jak vše duní, hutnost bassů atd. ale takhle to v reálu prostě nechodí a když si člověk na tu zkreslenost zvykne, může být pak zklamán, když dostane do rukou opravdoví kousek audia, nevědomost bolí, ale jen do chvilky, dokud se opravdu nezamyslí a neuvědomí si balanci reálného rozhovoru s přáteli, zvuky okolo sebe a jejich barevnost, vyváženost.
Uvedu příklad, poslouchám nějaký chiiloutový remix od Miles Davis a při znění trubky se objevují bassy, trubka se zatahuje dozadu a zase jsou bassy vepředu, na repro. je to vše v rovině, bassy jsou doplněním a uvolněním, jakýmsi podtónem, ne základním prvkem a pokud si uvědomíte při skladbách takových nesmyslů, tak je na čas změnit sluchátka.
Snad se mnou někdu bude souhlasit
Poslouchej, co to dá, protože pak už neuslyšíš nic
Audio: Iaudio X5L, Samsung YP T10, Ipod Shuffle, Ipod Nano.
Sluchátka: GRADO SR 60, Koss KSC 15/17/22/ Porta Pro.