Stránka 1 z 2

Kde na Slovensku reklamovat sluchatka KOSS?

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2006 21:33
od a
podarilo sa mi ich urvat, rad by som sa pozrel na tu dozivotnu zaruku, ale neviem kam sa obratit

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2006 21:43
od Chupacabras
Na predajcu?...

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2006 21:49
od a
kupoval som to cez alzasoft.cz, nechce sa mi to posielat do ceska. a je to uz davno, nekomunikovali ani vtedy, pochybujem ze budu teraz.. beriem ich ako poslednu moznost.

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2006 22:22
od benco
Hmm, neviem ci ti to poradi, ale skus pozriet sem: http://www.bisaudio.sk/faq.php?tema=1

Re: Kde na Slovensku reklamovat sluchatka KOSS?

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2006 22:27
od THeBaNDiT
a píše:podarilo sa mi ich urvat, rad by som sa pozrel na tu dozivotnu zaruku, ale neviem kam sa obratit


Tieto informacie su uvedene na stranke http://www.bisaudio.sk/faq.php?tema=1
Zhrnul som to najdolezitejsie...

1) Na slúchadlá zakúpené mimo SR sa vzťahuje Doživotná záruka.

2) No Ask naozaj znamená to, že pri uplatňovaní Ďoživotnej záruky sa nikto nebude pýtať, či ste po nich skákali a pod. a my vám ich opravíme za 200,- Sk

3) Slúchadlá zašlite do servisu KOSS:
Bis Audio, s.r.o.
Dobronivská cesta 1642/6
96001 Zvolen
tel.: 0455410711, 0455400703

Slúchadlá taktiež môžete zaniesť svojmu predajcovi, avšak rátajte s dlhšou dobou vybavenia.

V prípade zákonnej záručnej lehoty (2 roky od dátumu nákupu) priložte bloček (môže byť aj kópia)

Priložte popis závady

Priložte VAŠU ADRESU (tel. číslo, resp. email)

Slúchadlá budú opravené, resp. vymenené

Slúchadlá vám zašleme naspäť, resp. si ich osobne prevezmete v dohodnutý termín.

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2006 22:39
od benco
2THeBaNDiT: neskoro :P

Odeslat příspěvekNapsal: 16. 5. 2006 23:05
od a
diky. vyzera ze tam budem musiet zavolat, lebo po 3 rokoch uz nejaky zarucky blok doma asi tazko najdem..

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 10:53
od kupo
no po troch rokoch ti uz ten blocek je na nic. proste tie sluchadla zabal, napis kratky popis chyby, svoju spatnu adresu a posli im to. oni ti to na dobierku za cca 200SK poslu opravene alebo uplne nove.

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 13:11
od JIV
a zase je na to dozivotna zaruka?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 13:21
od Jersey II.
Jojo, takhle to může jet až do konce tvého života nebo do konce firmy.. Takže snad do konce toho života :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 13:23
od JIV
ale dozivotna... a ked uz taky typ nevyrabaju a nemaju na sklade?

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 13:30
od kromec
Tak ti ho vymeni za obdobny momentalne vyrabeny.

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 13:33
od cache
Warranty or Repair outside of the United States or Canada

Contact Koss S.A. for the distributor/repair centre nearest you: ++41-91-641.61.20
email: customersupport-intl@koss.com

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 15:10
od JIV
kromec píše:Tak ti ho vymeni za obdobny momentalne vyrabeny.


a to robia stale do nekonecna? sak to potom musim byt dost ze neziskove

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 5. 2006 16:39
od cache
JIV: ono sluchatka KOSS su pomerne predrazene, takze sa im to oplati.. Take bezne "stuple" (model P15) ta stoja nejakych 900sk, co nieje malo..
A ver tomu, ze ak mas nejake (s)portapro za 3000, tak si na ne davas taky pozor, ze je mala pravdepodobnost, ze sa ti pokazia..