Vrácení TV ve 14denní lhůtě - pokračování v OT

Rady, náměty, připomínky, ...

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Sparks1985 20. 2. 2015 22:42

V pořádku MgX, Vy jste první, který má na celou situaci ze strany SuperaFóra.cz nějakým způsobem pochopitelný pohled a jednáte zcela čestně, za což Vám děkuji. Proti Vám nic nemám, ve srze mi jen vadí zneužití velikosti, působení, vážnosti a možnosti dosahu reakcí ze strany EKKARA a provozovatele tohoto webu. Je jednoduché bez jakýchkoliv přímých důkazů, zúčastnění se sporu a všeho označit daný eshop, jako podvodníky a 3 dny to prezentovat na hlavní stránce serveru AVmania.cz, jak se má ale danému útoku eshop bránit? Opravdu je povinností eshopu nám tu něco vysvětlovat a obhajovat se na serveru AVmania.cz? Je v pravomoci moderátora diskuze vznášet jakékoliv závěry, které poškozují tu či onu stranu? Myslím si, že celá situace především poškodila zákazníka i eshop, bez naší asistence by dána situace mohla dopadnout zcela jinak, těžko teď bude eshop hledat vstřícné kroky směrem k zákazníkovi, když ho jeho čin očividně poškodil. Také nechápu, jak mohou stránky SuperaFóra.cz, soudit zákazníka nebo eshop, na základě jakých práv?

-- 20. 2. 2015 22:51 --

Ano, na právech svobody slova, které mi tu bylo zamknutím diskuze, diskreditováním mé osoby mnohokrát odepřeno.
Názor ať si udělá každý sám. Pro mě celé téma skončilo, slibuji, že už budu hodný.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod kamil208 20. 2. 2015 23:29

o eshopu slevyelektro.cz jsem do vcerejska vubec nevedel....tak aspon diky teto diskuzi maji neznameho bojovnika,ktery je vsi silou obhajuje a reklamu zadarmo.A nevadi ze spatnou.....
sparks1985-jmeno Vaseho eshopu jsem chtel ciste z osobnich duvodu(kdybych potreboval panev a tak),nehledejte v tom zase nejakyho brouka...
kamil208
Junior

Odeslat příspěvekod Sparks1985 21. 2. 2015 07:51

pro kamil208 - nemyslím si, že by jakýkoliv zdravě uvažující majitel eshopu stál o špatnou reklamu zadarmo ve formě, která zde byla prezentována.
Brouka v uveřejnění jména svého eshopu nehledám, ale nepíši zde kvůli tomu, že hledám nové potencionální zákazníky. Můj eshop není těžké najít, není nás mnoho co dělá luxusní značkové nádobí.

To na co bych chtěl ještě podotknout jsou pravidla tohoto SuperFóra:

1. příspěvek v původní diskuzi od fferigno - nepodložené informace, špatně zařazeno v rámci sekcí diskuze - mělo být v ostatním.
- moderátor diskuze měl v rámci pravidel, které používá, uživatele ústně napomenout, diskuzi zařadit do jiné a kontaktovat protistranu, do doby než se vyjádří protistrana měla být diskuze uzamčena..

2. příspěvek od moderátora diskuse EKKARA - zavádějící informace opět nepodložené na žádném zákonném podkladu, použití nevhodných výrazů (o*jebávat), nepodložené nazvání eshopu sprosťáky.
- administrátor diskuze měl EKKARA ústně napomenout, téma uzamknout a přesunout jinam

4. příspěvek - příspěvek od moderátora diskuze EKKARA - pokus o vyvolání tzv. flameware - nabádání k násilí (je to na přes držku)
- písemné upozornění moderátora diskuze EKKARA za nevhodné vyjadřování, flameware, v případě pokračování BAN

9. příspěvek - příspěvek od moderátora diskuze EKKARA - opět text, který uvádí v omyl, flameware, urážka eshopu ALZA.cz, který nemá s diskuzí nic společného a zároveň použití nevhodného slovníku (Mall nebo i Uřvanej Zelenej Kretén...)
- BAN pro uživatele EKKARA, písemná omluva administrátora za nevhodné chování moderátora celé diskuze. Uzamčení diskuze, přesunutí..

Všimněte si, že do této doby moje osoba v celé diskuzi ještě vůbec nevystupuje. Potom jsem použil metody, které zde již byly použity před tím a jako jediný jsem za ně byl napomínám, diskriminován a nesl následky.

Již 4. den se původní téma zobrazuje na hlavní stránce serveru AVmania.cz. Důvod je zcela jednoduchý, toto téma přitahuje návštěvníky webu, každý z nás byl přeci někdy okraden zlým podnikatelem, obchodníkem, který vydělává na úkor zákazníků.
Titulek na hlavní straně Vrácení TV ve 14denní lhůtě - Velmi špatná zkušenost je tahák, počet zobrazení příspěvku 2327 také není zrovna malý.
Proč je diskuze uzamčena a odsouzena administrátorem SuperFóra.cz a přesto je na ní stále upoutáváno ze strany AVmania.cz tím, že jí umisťuje na hlavní stránku svého webu?
Kdo opravdu profituje z daného textu, hádky a rozpoutané debaty? Eshop? zákazník? Uživatel Sparks1985? NE, profit má AVmania.cz, všude samá reklama a počet prokliků a zobrazení se přeci počítá.

Pokud bych obrátil stejně hloupou teorii, že jsem spolčen s pranýřovaných eshopem, mohl bych použít neméně stupidní teorii, že serverem AVmania.cz byla záměrně vygradována diskuze z důvodu upoutání příchozích uživatelů, to že původní diskuze visí jako hlavní poutač na hlavní stránce webu by mé teorii mohla dát reálný základ. Také bych mohl tvrdit, že uživatel Sparks1985 záměrně eskaloval napětí a diskuzi, aby se stala pro příchozího čtenářem poutavou a je nasazen některým z redaktorů AVmania.cz.

Kolosální hloupost to co jsem právě napsal, ale proč je každému měřeno jiným metrem, proč AVmania.cz stále zobrazuje prvotní diskuzi na hlavní stránce webu? K pochybení došlo na všech stranách, ale hlavní pochybení vidím na straně provozovatele SuperFóra.cz kde se pravidla vykládají tak jak jsou daným nadřízeným uživatelům vhodná.

-- 21. 2. 2015 08:04 --

Projděte si všichni hlavní diskuzi a podívejte se, kdy a jak jsem začal porušovat pravidla SuperFóra.cz.
Jako jediný jsem upozornil na nesmysly, které předkládal moderátor diskuze EKKAR a ostatní uživatelé a vysvětlil a poradil zákazníkovi soudní cestu, což je bohužel jediná možnost, jak se opravdu zákazník v případě, že měl pravdu může bránit. Protože počínání daného eshopu bylo zcela zákonné a měl na něj právo.

Přijde mi to tak, že se na někoho pochybení moderátora diskuze EKKARA muselo prostě hodit a když se očistil eshop, zákazník se sám zdiskreditoval tím, že převzal promočenou TV a jediný kdo ještě kopal kolem jsem byl já, tak se veškerá negace hodila na mě, za vše může Sparks1985, hurá všichni do něj.

-- 21. 2. 2015 08:14 --

Doufám, že bude mít prostor se k celé situaci ještě vyjádřit eshop Slevyelektro.cz, hlavně by mě zajímal názor, jak mu pomohl benefit v podání negativní reklamy, který mu AVmania.cz a SuperFórum.cz darovalo a zda si myslí, že je závěr ze strany SuperFóra.cz dostačující a zcela očišťuje jeho jméno.

Také by mě zajímalo, jak bude řešit problém s promočenou TV, kterou má již koupený jiný zákazník a nebyl o tomto faktu informován, díky tomu, že to prodejce nevěděl od původního zákazníka. Vidím v tom zásadní problém.
TV díky tomuto faktu neměla být nikdy prodána, následky by měl nést původní zákazník.

Vyplatil již eshop Slevyelektro.cz zákazníkovi částku 23990,- Kč?

PS. Dostanu od Vás Slevyelektro.cz při prokázání své totožnosti nějaký benefit např. TV zdarma, nebo mi uděláte negativní reklamu mého eshopu, prý je to teď skvělý trend, kvůli benefitu z vaší strany to samozřejmě vše od počátku dělám. - POKUS o VTIP

Děkuji za zodpovězení nezodpovězeného a přeji všem dostatek rozumu, objektivnosti a pohodový život s médii a EKKAREM.

-- 21. 2. 2015 08:17 --

Jo, prosím eshop, pokud mi bude dávat nějakou tu TV zdarma, tak prosím ne tu promočenou, musel bych na Vás napsat negativní recenzi na SuperFórum.cz, jsou tam všichni hrozně fajn a objektivní, dokonce Vám zdarma udělají negativní reklamu a nic za to nechtějí, ani nést následky.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MgX 21. 2. 2015 13:04

1. Je typické, že uživatelé, kterým hrozí trest, vyhledávají na fóru, kde kdo co porušil. fferigno se zeptal, kde může příspěvek umístit, navíc se týká televizoru, takže až tolik mimo to nebylo. Neřekl bych, že něco porušil. Nechejte prosím na provozovateli fóra, jakým způsobem hospodaří, jak funguje. On se Vám taky neplete do podnikání.

2. Nechejte na příslušných osobách, jakým způsobem bude kdo případně potrestán.

4. Možná by nebylo od věci zamyslet se nad tím, zda chybně nevykládáte některé výroky. Vnímáno v souvislostech, by byly pochopeny jinak - tedy původně i jinak zamýšleny.

9. Nehrajte si na arbitra, jak sám naznačujete, vůbec nevíte jak fórum funguje, nevíte co probíhá v zákulisí atd. atd. Především by bylo vhodné zamyslet se sám nad sebou, fungovat ve vší slušnosti a korektnosti, a teprve následně si dovolit kritizovat ostatní.

Pokud máte na mysli zobrazování na webu avmania.cz - tak co je mně známo, výtažky z fóra jsou vkládány automaticky, dle příspěvků. Paradoxně tak svým přístupem a stálým opakováním již probraných věcí, přispíváte k zobrazení tohoto vlákna na webu. Tedy pokud nebude zde diskuze, nebude téma zobrazeno.

I dvanáctileté dítě ví, že reklama znamená zisk. Sepisovat zde na fóru, že návštěvnost webu/fóra má teoretický přínos pro zisk je podobné, jako vykládat, že v zimě obvykle padá sníh. Obecně známá fakta překvapí minimum osob.

V rámci pravidel fóra, obecné lidské slušnosti a zákonů této země můžete - čistě teoreticky - tvrdit co chcete, tedy i to, že jako uživatel Sparks1985 jste nasazen serverem AVmania.cz. Každý návštěvník/čtenář si sám následně udělá obrázek o Vaší osobě, k čemuž přispíváte každým dalším příspěvkem. Řekl bych, že i mírně zkušenější diskutér je schopen zařadit Vaši osobu do příslušné, jím pociťované, kategorie v rámci - promiňte mi ten výraz - „lidského druhu“.

EKKAR, stejně jako Vy může diskutovat na fóru avmania.cz. Vám přímo nepřísluší hodnotit jeho výkony, nadávat jeho osobě, osočovat ji z čehokoliv. Jestliže máte problém s jakýmkoliv vyjádřením, máte možnost podat stížnost. To jsem Vám opakovaně uvedl. Mimochodem - části ostatních uživatelů se Vaše vystoupení také nelíbilo.

Doufám, že bude mít prostor se k celé situaci ještě vyjádřit eshop Slevyelektro.cz, hlavně by mě zajímal názor, jak mu pomohl benefit v podání negativní reklamy, který mu AVmania.cz a SuperFórum.cz darovalo a zda si myslí, že je závěr ze strany SuperFóra.cz dostačující a zcela očišťuje jeho jméno.

Také by mě zajímalo, jak bude řešit problém s promočenou TV, kterou má již koupený jiný zákazník a nebyl o tomto faktu informován, díky tomu, že to prodejce nevěděl od původního zákazníka. Vidím v tom zásadní problém.
TV díky tomuto faktu neměla být nikdy prodána, následky by měl nést původní zákazník.

Vyplatil již eshop Slevyelektro.cz zákazníkovi částku 23990,- Kč?

PS. Dostanu od Vás Slevyelektro.cz při prokázání své totožnosti nějaký benefit např. TV zdarma, nebo mi uděláte negativní reklamu mého eshopu, prý je to teď skvělý trend, kvůli benefitu z vaší strany to samozřejmě vše od počátku dělám. - POKUS o VTIP

Děkuji za zodpovězení nezodpovězeného a přeji všem dostatek rozumu, objektivnosti a pohodový život s médii a EKKAREM.

Vaše absurdita v textu graduje, lze se jen zamýšlet proč, když - opakuji - více-méně vše bylo již řečeno, napsáno.
Jestliže nejste, a dle vyjádření, která opakovaně poskytujete, nejste osoba spojená s diskutovaným obchodem, obchod nemusí nijak reagovat na Vaše dotazy. Stejně tak na Vaše dotazy týkající se případné stížnosti obchodu, nemusí Vám, jakožto třetí straně, zodpovědět zástupce webu/fóra. Pokud skutečně podnikáte, lze předpokládat, že nepostrádáte alespoň základní právní přehled a tak výše vyřčené, Vámi naznačené dotazy, jsou spíše „řečnickou otázkou“, na kterou se odpověď neočekává. Bohužel, dle stále se opakujících textů z Vaší strany, působíte dojmem, že odpověď očekávána jest.

A mimochodem... i pro mě samotného by bylo přínosné, pokud se e-shop znovu vyjádří. Nevidím na tom nic špatného, ba naopak! Nikdo obchodu nezakázal sem psát. Pokud si dobře vzpomínám, výrok poskytnutý do druhého vlákna, byl napsán korektně.

Konkrétně mně (ale myslím, že i dalším lidem z AVmania.cz) nejde o „vítěze“, ale o korektní diskuzi. V diskuzi zaznívá hlas obou stran, ale i dalších diskutérů. Z dobré diskuze si následně všechny strany mohou odnést významnou zkušenost/poučení. A o tom to je. Informace plynoucí k tomu, aby se stav neopakoval. Nechyboval zákazník, nechyboval e-shop. Nejde o pranýřování kohokoliv, ale o obecnou informační rovinu s poučením.

a ještě jedna věc... pokud by krabice byla výrazně zmáčená, pak i e-shop při převzetí toto mohl - teoreticky - zaznamenat a TV od přepravce nepřevzít. Stopy výrazného smáčení vodou přeci nezmizí. Zmizí pouze přímá vlhkost. Tím nechci naznačovat, že zákazník neudělal chybu, jen se vydávám cestou k dalším myšlenkám, které zde prezentuji. Zcela jistě ale existuje jednoznačná metoda (servisní zásah) který určí, zda je televizor poškozen vlivem tekutiny, či nadlimitní vlhkosti. Nicméně si přiznejme, že k viditelnému poškození televizoru - tedy poškození horního dílu rámu, nemohlo tímto způsobem dojít. Už to psal jiný uživatel. Jestliže krabice nebyla totálně rozpadlá, pak drží vnitřní kusy polystyrenu, který sám o sobě fixuje a zabezpečuje postavení výrobku uvnitř.

Někteří výrobci dokonce uvádějí, že originálně zabalený televizor je schopen přestát určitý pád v krabici bez jakékoliv úhony.

Rád bych Vás upozornil, že jsem poskytl Vaší osobě zcela zdarma nadlimitní prostor v diskuzi. A jako podnikatel jistě dobře víte, že čas je drahý. I můj čas je velmi drahý. Opakovaně, trpělivě, ve vší slušnosti a bez emocí reaguji na Vámi sepsané texty. Bohužel však není možné stále dokola opakovat to samé. Informace o vlákně byly již před časem předány k posouzení dalším osobám a tak se může stát, že výrazně omezím reakce na texty, které píšete. Není možné také očekávat, že se kdokoliv vyjádří, respektive vyjádří okamžitě a ještě o víkendu.

Jestliže máte další dotazy týkající se k fungování diskuzních fór, jistě v rámci internetu naleznete mnoho cenných rad.

Znovu všechny diskutující upozorňuji - uživatel Sparks1985 bude posuzován pro porušení pravidel SF a slušného chování s případným udělením trestu. Trest nebude udělen za sepsané texty a jakákoliv vyjádření, ale za formu, která byla zvolena, za útoky na další diskutující a vulgaritu, která zazněla na adresu některých z nich. Uživatel Spartks1985, po kritice, která byla na jeho osobu mnou sepsána, vytvořil text, ve kterém přiznává pochybení a rozpor s pravidly, popř. slušným chování.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sparks1985 21. 2. 2015 17:52

Děkuji za reakci, nebudu dále již reagovat rozpory a komentáři proti Vám i když v s Vámi v mnoha věcech i v těch, které jste napsal v posledním komentáři nesouhlasím.
Máte pravdu, že prostoru bylo mé osobě uděleno více než dost a že se pohybuji na Vašem Fóru a měl bych tedy respektovat pravidla, která tu vládnou i když s nimi nesouhlasím a domnívám se, že byla zneužita.
Děkuji uživateli MgX za trpělivost, serióznost a ochotu. Proti Vašemu vystupování zde nemohu vznést žádných námitek i když názorově se zcela nepotkáváme.

Co se týče výtažků z fóra, visí na webu AVmania.cz původní diskuze do, které již nikdo nic nepřispívá, tedy není aktivní a neaktualizuje se, na rozdíl od této. Jen prostě dobře zní,...

Nechme všem prostor udělat si vlastní názor na předchozí, je pravda, že vyjádření eshopu bych očekával a považoval za důležité.

Omlouvám se za rušení během víkendu, pracuji dnes i zítra a nedošlo mi, že je sobota. Klidný víkend všem

-- 21. 2. 2015 18:03 --

Ještě mi dovolte jednu připomínku: zkuste si jen tak pro představu vynechat jakékoliv mé komentáře a reakce z první diskuze, která tu vznikla. Jako kdybych do ní nikdy vůbec nepřispěl a vše co jsem vyvolal ignorujte - jen pro představu, vím, že se to vše normálně ignorovat nechcete, ale jen si jí projděte bez mých komentářů.

Zdá se Vám i tak, ze strany EKKARA a ostatních zcela korektní a v pořádku?
Opravdu nebyla porušena žádná pravidla SuperFóra.cz?
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Sparks1985 21. 2. 2015 19:27

Ještě jedna malá poznámka, na titulní straně AVmania.cz v nadpisu: Vrácení TV ve 14denní lhůtě: taky máte šatnou zkušenost? máte překlep či chybu - máte napsáno šatnou, místo špatnou, chybí Vám tam písmeno P.

Při prokliku je již název diskuze správně: Vrácení TV ve 14denní lhůtě- Velmi špatná zkušenost

A tak se sám sebe ptám, když je na titulní stránku podle Vašich slov téma vkládáno automaticky systémem, bez editorského zásahu, proč se oba názvy diskuze liší?

Takže žádné automatické vkládání, ale jasná editace - udělán Nadpis a nasměrován odkaz na dané téma na fóru, které založil zákazník.

Nešlo tedy o snahu o rovnocennou diskuzi, ale spíše o snahu vyvolat senzaci a slovem Taky máte špatnou zkušenost přivolat do diskuze další uživatele, kteří tam začnou psát, jak jsou eshopy nespravedlivé k zákazníkům a podělí se o své špatné zkušenosti.

Kam se ztratila objektivita o které zde píšete, tady nejde o to vést diskuzi, pomoc zákazníkovi či danému eshopu, ale účelově se AVmanii.cz daný problém hodil.

Ať si každý udělá názor sám.

Tak už mi udělte BAN, Vaše fórum značně přestřelilo a redakce AVmania.cz také, je to jenom honba za senzací, která se pomalu obrací proti Vám.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MgX 21. 2. 2015 20:22

Sparks1985 píše:
-- 21. 2. 2015 18:03 --

Ještě mi dovolte jednu připomínku: zkuste si jen tak pro představu vynechat jakékoliv mé komentáře a reakce z první diskuze, která tu vznikla. Jako kdybych do ní nikdy vůbec nepřispěl a vše co jsem vyvolal ignorujte - jen pro představu, vím, že se to vše normálně ignorovat nechcete, ale jen si jí projděte bez mých komentářů.

Zdá se Vám i tak, ze strany EKKARA a ostatních zcela korektní a v pořádku?
Opravdu nebyla porušena žádná pravidla SuperFóra.cz?

Také pracuji i o víkendu. Díky fóru poměrně intenzivně.

Já si Vámi uvedenou formu komunikační „diagnostiky“ provedl. A vychází mně z toho, že by v diskuzi zapůsobily prvky samo-regulace díky několika mírně rozdílným proudům diskutérů. Vzhledem k tomu, že jak uvádíte, fórum zřejmě dostatečně neznáte, neznáte ani vystupování jednotlivých uživatelů. Pokud byste je velmi dobře znal, dosáhnete jiného závěru, než který vytváříte.
Bez Vás by diskuze probíhala - dle mého názoru - regulérněji s prvky samo-regulace. Vy jste do ní vnesl prvek zásadního neklidu, který křehkost pomyslné vyváženosti opakovaně bortil. Ano, jedná se o můj subjektivní názor, byť jsem se snažil vše vidět maximálně objektivně. K mému názoru přispívají i některé fragmenty z příspěvků ostatních uživatelů.

Pokud byste potřeboval projít další námitky, které máte, neshodneme se ani tam. Nadstandardně si projdeme jednotlivé fragmenty tak, jak je vnímám. Nelze mi ale podsouvat „pokřivené“ vidění situace. Uvědomte si, že já jsem na fóru dlouhodobě a mnoho uživatelů, včetně moderátora EKKARa znám (ne osobně, ale z fóra). Znám jeho způsob vyjadřování a slova tak umím zasadit do přesných/přesnějších kontextů.

Například věta od EKKARa
EKKAR píše:Já bych to tak nepojmenoval, já bych to řekl jednoznačnějc - je to na-přes-držku ... Ale to zajistí ten na místě přítomnej kontrolor ČOI.

Pokud si prohlédnete celou část, zjistíte, že sice jeden fragment poskytuje JAKOBY variantu fyzického řešení situace, ale další ve spojení s prvním ho neguje. Nelze předpokládat, že by si čtenář myslel, jak EKKAR -moderátor, předpokládá, že inspektor ČOI někoho fyzicky napadne. Onen výrok tak - čistě z mého pohledu - funguje jako vyjádření, kdy řešení za přítomnosti ČOI bude radikální a jednoznačné... a samozřejmě v souladu se zákonem.

EKKARovi podsouváte, že vyvolával potřebu řešit věc s PČR. Toto, pokud se správně podíváte do diskuze, není pravda. On k řešení volil ČOI. Po případném oznámení na PČR volali jiní, včetně mě, kdy jsem tuto variantu připustil. Lze totiž předpokládat, že PČR má s podobným chováním zkušenost a bude schopna případného oznamovatele nasměrovat správným směrem... jestliže sama věc nebude z nějakých důvodů řešit.

EKKAR píše:Jenže aby mohla ČOI skutečně postihovat šmejdy, potřebuje v takovýmhle případě PŘESNEJ PODNĚT OD POŠKOZENÝHO SPOTŘEBITELE. Tím, že je nenahlásíš na inspekci jim jen nahráváš v tom, aby mohli stejným způsobem oje.bávat další lidi.

Výše moderátor uvádí v obecné, opakuji, obecné rovině co potřebuje ČOI k počátku řešení... tedy podnět od poškozeného spotřebitele. V textu využívá moderního označení „šmejdi“, které je běžně využíváno a označuje obecně špatné chování některých prodejců. Ono označení ale přímo nevztahuje ke konkrétnímu obchodu. Vulgarita na konci není vhodnou formou komunikace, nicméně jak sám můžete vidět, nevztahuje se k žádnému diskutujícímu, jedná se o necíleně mířený výrok, navíc přerušený tečkou - forma vulgarity je tak zmírněna.

EKKAR píše:Jednoduše na to jejich jednání jsou paragrafy a oni si podobný o*ebávky nesmění dovolit - navíc, pokud máš fotky, žes to před vrácením zabalil nepoškozený, za případný poškození JIM odpovídá dopravce a ne ty.

.............

Jo a opravdu se nežinýruj sem napsat jméno tý í-šopy, i kdyby to byla kterákoliv, Mall nebo i Uřvanej Zelenej Kretén...

Zde bylo opět použito nevhodného výrazového prostředku, nicméně moderátor jej znovu zmírnil vloženým zástupným znakem. Svůj příspěvek píše v dobré víře, tedy při důvěře ke slovům stěžovatele z nichž při hodnocení vychází.

Na závěr vyzve ke konkretizaci protistrany. Jak vidno uvedl velký známý e-shop a připojuje slova - i kdyby to byla kterákoliv. Zde tedy Mall neslouží, jakožto špatný obchodník, nýbrž, jakožto obchod velký a známý. Tedy i kdyby to byl kdokoliv, prostě ho uveď...

V poslední části, kterou často zmiňujete nekritizuje žádný konkrétní obchod. Takto se, dle mých informací, žádný nejmenuje. Pokud si ve své fantazii dosadíte za onen tříslovný výrok konkrétního prodejce, děláte zásadní a neomluvitelnou chybu. Kritika totiž nepadá na prodejce, nýbrž na formu reklamy, která byla zvolena a byla - z mého pohledu - zásadně kritizována. Jestliže tedy v časové náročném sobotním večeru, najdete chvilku a v prohlížeči do Google. cz zadáte první dvě slova z EKKARova výroku, rozbalí se diskuzní příspěvky mnoha lidí, kteří způsob reklamní kampaně, která byla kritizována za mimořádnou hlučnost, kritizují.

Tento popis Vám věnuji opět zcela zdarma. Samozřejmě se jedná o vyhodnocení z mého pohledu. Kdokoliv jiný to může vidět a zdůvodnit jinak. Upozorňuji, že část textů v citacích je zkrácena o méně významné části. Nejde o mlžení, ale u lepší přehlednost a zvýraznění příslušných částí.

A teď k tomu dalšímu...

Nerozumíte psanému textu. Špatně čtete. Nechápete souvislosti. Proč?

Já psal, že cituji...
Pokud máte na mysli zobrazování na webu avmania.cz - tak co je mně známo, výtažky z fóra jsou vkládány automaticky, dle příspěvků....

Píšu, vážený pane, o webu - nikoliv fóru. Web avmania.cz je toto. Prosím klikněte na odkaz a věnujte pozornost hornímu pravému rohu.
Fórum je toto. Fórum je zde, teď na něm píšeme. Protože jsem se domníval, že myslíte web, psal jsem, co jsem psal. Na titulce fóra se stav liší. Někdo - zřejmě z redakce - procházel vlákna, všiml si nějakého zajímavějšího a tak ho tam... ano s překlepem/chybějícím znakem... linkuje.

Vy mi zde, a to beru jako nekorektní, podsouváte, že lžu. Byť nepřímo. Manipulujete tímto s ostatními diskutujícími, což jste udělal již mnohokráte. Na jedné straně mě chválíte, o což opravdu nestojím... na kritiku jsem zvyklý a je to onen motor, který mě pomyslně posouvá dál, na straně druhé přicházíte po chvilce s další a další nepravdou/omylem. Já opravdu nemohu za to, že Vaše povědomí o fungování části světa zvané internetové diskuze a webové stránky, je snížené. Za osvětu by si jiný člověk účtoval nemalé finanční prostředky. Budiž Vám tedy zmíněné informace budou k dobru a příště přispějí k lepšímu vidění a hlavně klidu a nadhledu v minimálně části vyjádření. Uvědomte si, že i já mohu vyjádřit pocit, že mě urážíte tím, jak chcete prokázat mnou vyřčenou lež.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bylinnycaj 21. 2. 2015 20:51

8-)

Moze niekto uviest na pravu mieru ako skoncil tento spor?
1, Prezval FFERIGNO 23 900kc od e-SHOPu?
2, Aky dalsi TV (znacka, typ) si FFerigno objednal (lebo v diskusii spomenul, ze caka na TV)?
3, A dalsie...z pohladu AVmanie(aspon mne to tak pride) .
FFerigno,krista tu naraz...mozes popisat ako sa chyba (zamrznutie,vypnutie) na danom konkretnom modely, co si vratil, prejavovala? Kedy nastala?
(na zaciatku je Ta plna diskusia a ted nevies na jednoduche otazky zareagovat :hm Uz predtym som sa TA pytal! )

Inak spor medzi AVmaniou a sparksom ma nezaujima. KAzdy ma v urcitych veciach pravdu, kazdy trochu pochybil. (je pravda, ze uvod diskusie sa riesil troska unahlene a jednosmerne) Myslim, ze dobre poucenie pre vsetky strany...pls. Len si tu uz nevytahujte na seba to "slovickarenie" ala "kto dalej docika, kto je bystrejsi,kto najde aku paku na druhu stranu"
Peace ;-]
bylinnycaj
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 21. 2. 2015 21:00

bylinnycaj napiš stěžovateli SZ, nechť Ti odpoví.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamil208 21. 2. 2015 21:12

pane MgX obdivuji vaši trpelivost,respect!
Takovou slovní bitvu jsem ještě nezazil,ne jenom na žádném foru,ale asi ani v reálném životě....
Docela me překvapuje ze fferigno dělá mrtvého brouka,nevím jestli z nedostatku času,nebo ho to nezajímá.
kamil208
Junior

Odeslat příspěvekod Sparks1985 21. 2. 2015 21:13

pane MgX, nepodsouvám Vám, že lžete a nemyslím si, že lžete Vy, berete to moc "sebe*tředně".... (vidíte, už se učím, používám uvozovky, tečky, znaky, abych svůj příspěvek v dobré víře zmírnil vložením zástupného znaku).

Je fajn, že Vy způsoby vyjadřování moderátora diskuze EKKARA znáte, ale pochybuji, že kdokoliv z ostatních diskutujících zná jeho výrazové prostředky stejně tak dobře jako Vy a mohl si tedy vlastně říci, že je to vlastně hodný pán, který ač používá vulgarismy, které zmírňuje používáním zástupných znaků, vše myslí dobře.
Nevím jak vy, ale, nevidím moc rozdílu ve slově ***** a ve slově ho*no.
Označení moderující bastlíř může také uvádět uživatele v omyl.

Za můj pocit o manipulaci s článkem, s diskuzí, s uživateli (ne z Vaší strany) mě tu peskujete a sám mě obviníte z toho, že záměrně manipuluji s ostatními diskutujícími.

Pochopil jsem, že Vy, EKKAR a kdokoliv z uživatelů, kteří tuto danou věc komentují nemá s AVmanií, SuperFórem.cz, MF, žádný právní vztah a jste jen stejnými uživateli, jako já, ač s většími pravomocemi.

Upozornění na změnu textu v popisku úvodu na webu AVmania.cz, využití tématu, možného záměrného vyvolání celého téma, atd. není kritika na Vaší osobu, ale kritika, která směřuje na provozovatele webu AVmania.cz a přidruženého SuperFóra.cz a měl by se k celé záležitosti vyjádřit někdo odpovědný a ne pouze administrátor MgX a moderátor diskuze EKKAR.

Nemá tedy již žádný smysl s Vámi vést jakoukoliv polemiku na dané téma a počkat si na vyjádření odpovědné osoby celého tohoto "varieté".

-- 21. 2. 2015 21:24 --

Proč jsou obě diskuze od sebe cíleně odděleny a na úvodní straně webu AVmania.cz je odkaz pouze na původní diskuzi ještě ke všemu se změnou v názvu.

Včera ještě byl v textu Vaší reakce na původní diskuzi přidružen popisek zde, který přesměroval na tuto diskuzi, dnes záhadně zmizel.
Nově příchozí uživatel na web AVmania.cz si klikne na článek, který je tam uveden a těžko se dostane k pokračování diskuze kde jsou zmíněna pochybení ač má, tak EKKARA, Vaše, provozovatele AVmania.cz, SuperFóra.cz

Záměrně je tak znemožněno udělat si ucelený obraz o celé situaci a manipulace se nedopouštím já, ale AVmania.cz, MF, SuperFórum.cz, atd..

Opravdu tedy nemá smysl, zde jakkoliv reagovat a vést diskuzi, protože vše, počínaje právy SuperFóra.cz, mojí komunikací bez používání zástupných znaků, atd. bude použito proti mé osobě, bude mi udělen BAN, a vše povede k takovému jednání, aby bylo skryto to co skryto má být a to jest přiživení se na sporu zákazníka a eshopu provozovatelem AVmania.cz a SuperFóra.cz.

-- 21. 2. 2015 21:40 --

pro bylinnycaj: mrkni zde, tady již uživatel FFerigno popisoval problémy s TV:
viewtopic.php?f=1703&t=1227922&st=0&sk=t&sd=a&start=30

Zajímavý je však i poslední komentář v dané diskuzi.
Sparks1985
Poslední varování

Odeslat příspěvekod sands1 21. 2. 2015 21:46

Je to fraška, celé to obhajovanie amatérskeho moderátora, ktorý jednoznačne porušil hneď prvé pravidlo fóra
( Obecná pravidla fóra AVMania.cz:
1. Chování a projev uživatele
Nepoužívejte neslušné výrazy, nenapadejte a neurážejte ostatní.)
a ktorý už by moderátorom nemal byť ani zďaleka.
sands1
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skeptický 21. 2. 2015 22:56

Tak tak, je to fraška. Ekkar se nechal unést emocemi (to se stane každému), ale na druhou stranu, to nesmyslné omlouvání jeho příspěvků od MgX je ještě horší. Normální a lidský by bylo se omluvit. To v dnešní době umí ale málokdo.
Skeptický
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod krmelec 21. 2. 2015 23:02

Tak ony ty pravidla jsou tak trochu nekdy fraska, na nekoho se hodi, na druheho uz ne. Ale kdyby se melo podle nich diskutovat, tak to tady muzou za chvilku zavrit. No, tak treba toto, cituji:

"V příspěvcích je nepřípustné:
Jakoukoliv formou dělat reklamu, inzerci nebo propagaci vlastním či cizím projektům a aktivitám."

Napada me hned nekolik domacich vyrobku od nasich kutilu ci nadsencu a konstrukteru, ktere se tady doporucujou, pricemz se da hovorit o aktivite a projekty ceskych jednotlivcu.
Nebo jsem jen nepochopil ten bod a vykladam si neco spatne. Co je vlastne cizi aktivita a projekt a co uz neni? Kdyz treba Lojza zacne vyrabet zesilovace a Pepa je tady zacne doporucovat, je to dle tohoto bodu pripustne ci nikoliv?
CW DAC 1 + Yamaha A-S501 + Wharfedale Linton Heritage
krmelec
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MgX 21. 2. 2015 23:30

sands1 děkuji za Vaše vyjádření.

Možná by stálo za to, abyste si přečetl text. Já se EKKARa nemám důvod, zvláště v této chvíli zastávat. Proč? Protože celé vlákno již nebudu řešit já. Myslím, že pozorný čtenář tuto „drobnou“ informaci, v trochu odlišném textu, nalezl.

Sparks1985 píše:pane MgX, nepodsouvám Vám, že lžete a nemyslím si, že lžete Vy, berete to moc "sebe*tředně".... (vidíte, už se učím, používám uvozovky, tečky, znaky, abych svůj příspěvek v dobré víře zmírnil vložením zástupného znaku).

Je fajn, že Vy způsoby vyjadřování moderátora diskuze EKKARA znáte, ale pochybuji, že kdokoliv z ostatních diskutujících zná jeho výrazové prostředky stejně tak dobře jako Vy a mohl si tedy vlastně říci, že je to vlastně hodný pán, který ač používá vulgarismy, které zmírňuje používáním zástupných znaků, vše myslí dobře.
Nevím jak vy, ale, nevidím moc rozdílu ve slově ***** a ve slově ho*no.

Sparks1985 sebestředný bych byl, kdybych Vám neposkytl informace, které zpochybňujete ve svém příspěvku. Já, pokud se nepletu, uvedl, že na webu se témata střídají dle aktuálnosti - automaticky. Vy jste toto zpochybnil a naznačil, že nemluvím pravdu.

Kdokoliv z diskutujících nezná EKKARa. Zná ho komunita, která zde působí. A jak jste jistě při podrobném čtení první části vlákna - toho zamčeného - zaznamenal, část uživatelů vyjádřila negativní hodnocení k jeho projevu.

Co se týká vložení zástupných znaků. Možná jste již zaznamenal - například v televizi, že se vulgarity za jistých okolností - částečně - „vypískají“. Každý ví o čem je hovořeno, nicméně vulgarita v její jasné a jednoznačné podobě nezazní.

Dovolím si pro všechny citovat své „nesmyslné omlouvání“ EKKARa.

MgX píše:Vulgarita na konci není vhodnou formou komunikace, nicméně jak sám můžete vidět, nevztahuje se k žádnému diskutujícímu, jedná se o necíleně mířený výrok, navíc přerušený tečkou - forma vulgarity je tak zmírněna.

I podprůměrně pozorný čtenář zaznamená, že já nepochybuji o tom, že se jedná o vulgaritu. Pouze vysvětluji její cílení, formu a „hrubost“.
MgX píše:Zde bylo opět použito nevhodného výrazového prostředku, nicméně moderátor jej znovu zmírnil vloženým zástupným znakem.
Opět nepopírám nevhodnost výrazového prostředku. Opět vysvětluji jeho formát a sníženou „závadnost“.

Pokud máte zájem, ten text si znovu celý přečtete, možná v něm najdete ještě pár zajímavostí, které doposud unikají.

Sparks1985 píše:Označení moderující bastlíř může také uvádět uživatele v omyl.

Jeho označení „moderující“, jasně naznačuje příslušnost. Dále pak je jeho osoba vyjmenována v příslušné části fóra, kde jsou uvedeni všichni členové moderátorského týmu avmania.cz. Pokud má kdokoliv dotaz, může se zeptat. Dotaz vměstná do příslušné části fóra, anebo využije soukromou zprávu směřovanou, ke kterémukoliv moderátorovi, či administrátorovi. Toto je drobnost, která je historicky tolerována na fóru, neboť onen moderátor patří k - takříkajíc - jeho „zakladatelům“.

Sparks1985 píše:Nemá tedy již žádný smysl s Vámi vést jakoukoliv polemiku na dané téma a počkat si na vyjádření odpovědné osoby celého tohoto "varieté".
Ještě jednou, snad naposled. Netvrdím, že se někdo z vedení nevyjádří. Tvrdím, že jaksi postrádám nárokovost takového skutku zrovna od osoby, která ...
a) zcela nevhodným způsobem komunikovala a za běžných okolností, by jí již dávno byl udělen trest
b) jak sama uvádí, nemá s e-shopem nic společného, proto se jedná o třetí osobu, která se může těžko čehokoliv podobného domáhat. Jestliže někdo má nárok na vyjádření, tak jistě zástupce společnosti - obchodu, popřípadě stěžovatel.

Skeptický děkuji za Vaše vyjádření. Jen by mě zajímalo, komu by se měl moderátor omluvit. Omluvit obecně za nevhodné výroky? Nebo omluvit konkrétní osobě?

Mimochodem - EKKAR nepřispívá do této diskuze, neboť jsem ho požádal, zda tak může učinit. Jistě by se rád vyjádřil, ale určitý závazek vzniklý z našeho vzájemného postavení mu v tom brání.

A teď pro všechny
Uvědomte si, že jsou skutečnosti, které zde nemohu a tudíž nebudu komunikovat a ventilovat. Tyto mohou - teoreticky - celou diskuzi uvést do jiného rozměru. Jejich uvedení by - zřejmě - mohlo výrazně ovlivnit váš náhled na toto i minulé vlákno.

-- 22. 2. 2015 00:05 --

krmelec píše:Tak ony ty pravidla jsou tak trochu nekdy fraska, na nekoho se hodi, na druheho uz ne. Ale kdyby se melo podle nich diskutovat, tak to tady muzou za chvilku zavrit.

Máte pravdu, kdykoliv ale uživatel - diskutující zaznamená, že je někde něco řešeno špatně, nebo neřešeno vůbec, má možnost buď příspěvek nahlásit, nebo napsat komukoliv z vedení. Myslím, že mohu hovořit za všechny moderátory - upřesnění pravidel by neškodilo. Když jsme o tom před časem diskutovali, tak jsme se ale shodli, že bohužel by došlo k nárůstu složitosti a stejně by musela existovat nějaká „výkladová část“, aby se jednoznačnosti učinilo více-méně za dost. Ono to není úplně jednoduché.
S pozdravem MgX
MgX
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků