Hi-Res

Zdroj zvuku+zesilovací prvek+reprodukční zařízení. Rady, dotazy a zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod jadeda 12. 11. 2015 11:38

Dobrý den.
Snad jsem na správném místě. Má tady někdo skušenosti se zvukem ve vysokém rozlišení ? Nikde na netu nemohu sehnat radu na minimum zařízení na zvuk v Hi-Res. Přehrávač od SONY za 59000,- je na mne příliš a přes PC to nechci. Poradí odborník?
jadeda
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Petulda 12. 11. 2015 12:59

Nejsem odborník, jen zanícený fanda.
Tvoje otázka je formulovaná až moc stručně, řekl bych, takže budu jen odhadovat.

Z toho co píšeš, odhaduju, že celková cena hraje důležitou nebo možná i klíčovou roli. Takže cesta kupovaných SACD patrně nebude tou pravou. SACD přehrávač koupíš za nějakých 12 tis., ale pak cena disků...

Přes PC to nechceš.

Takže zbývá nějaký úložiště dat + multimediální streamer + DAC (buďto separátně nebo v jednom).
Noble Audio Sunrise
Denon DCD-2020
Parasound Halo Integrated
Focal Electra 926
JBL LS 120P
Petulda
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod jadeda 12. 11. 2015 15:13

Zdravím.
Nevěděl jsem, že SACD patří do kategorie Hi-Res. To taky znamená, že DVD to nepřehraje.
Přes PC ne. Ale k čemu potřebuji multimediální přehrávač ? Mám sice multimediální přehrávač DUNE ale nevím, proč bych to měl honit přes něj. Když by nebyla jiná cesta než SACD tak potom teda skutečně SACD s připojenín na AV receiver, přes např. DAC FiiO D03K TAISHAN . A desky zkopírovat na HDD a pak případně přes DUNE.
Pořád mi ale něco říká, že SACD ještě není Hi-Res. Že je to jen na optice. Ale asi se pletu.
jadeda
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod farnell 12. 11. 2015 15:18

Ten Taishan urcite hires nebude ani omylom...
Lepsie DVD vedia DVD-A a aj SACD.
Branis sa sice PC no ver ,ze prave tam prehras ako iso DVD-A ,SACD a aj DSD.
Skor mam pocit,ze ty ako hires beries iba analog LP.