zesilovač a regálové repro 2.0 ke gramofonu Thorens TD 203

Zdroj zvuku+zesilovací prvek+reprodukční zařízení. Rady, dotazy a zkušenosti.

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Specs 28. 9. 2019 18:46

Dobrý den,

je mým dlouholetým snem postavit si nějakou lepší domácí audio soustavu a konečně nastal správný čas. Hned v úvodu se omlouvám, ale jsem naprostý laik.

Dostal jsem darem gramofon Thorens TD 203 a k němu předzesilovač Pro-Ject AD Box S2 Phono. Koupit si chci nyní zesilovač a regálové repro 2.0, to vše bych rád napojil i na Macbook. Rozpočet bych viděl dohromady někde okolo 20-30 tisíc.

Co se týče beden, tak se mi zatím nejvíc líbí Xavian Bon Bonus, nicméně se nebráním ani jiným modelům (a to klidně i bazarovým).

U zesilovače ale netuším vůbec, která bije, co hledat a co bych od něj měl vlastně chtít. Doporučili byste mi případně nějaký zesilovač, u kterého není předzesilovače pro gramofon již potřeba? Kdybych se zbavil výše zmíněného Pro-Jectu, budu si moct dovolit za zesilovač připlatit a navíc bude o jeden prvek v soustavě méně. Nebo je to blbej nápad a je lepší mít jak předzesilovač, tak i zesilovač?

Jak následně na tuto soustavu dostat co nejlépe zvuk z PC? Doma se mi váli zvuková karta CAKEWALK UA-1G, ale nebráním se nějaké lepší obměně.

Díky moc za jakoukoliv radu a doporučení!
Specs
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tombas 1. 10. 2019 06:32

Většina nových integrovaných zesilovačů má opět Phono vstup a tedy zabudovaný předzesilovač. Je pravda, že kvalita se různí, ale v recenzích většinou najdeš, zda je dostatečně kvalitní nebo ne.
Výběr značky a modelu je silně individuální podle zvukových preferencí a jediné správné doporučení je osobní poslech vybrané kombinace zesilovače a beden, nejlépe zapůjčených k tobě domů.
Pro připojení PC k zesilovači je několik možností, podle toho, co nabízí tvůj počítač. U stereo nemusíš řešit multikanálový výstup, takže možnosti jsou coax, optika, USB, analog.