Reklamacia dlhsia ako 30 dni

Hifistudia, hifibazary a témata týkající se AV, která nelze zařadit do ostatních sekcí

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod pepekoriginal 13. 7. 2008 18:00

Ahojte.
ake su moje prava a moznosti ak reklamacna doba uz prekrocila hranicu 30 dni resp od 23.5. do sucasnosti a stale to nie je vybavene.
pepekoriginal
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eraser_svk 13. 7. 2008 18:10

Mas pravo odstupit od zmluvy, tj. vratenie penazi (pokial viem). Odporucam precitat http://www.soi.sk/_old/rspotreb/zoznam/ ... .04.04.htm a samozrejme pohrozit SOIkou, v krajnom pripade aj medializaciou.

Len tak mimochodom - o aky tovar ide ?
HP Pavilion dv7-6110 > foobar2000 > EMU 0202USB > BVaudio Headamp >
---Sennheiser HD 600 (na doma, main monitoring)
---Audio-Technica ATH-50M (na cesty, check-monitoring)
-- Sennheiser HD 555 + reflector mod (pomaly hľadajú kupcu :)
eraser_svk
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod oneill_sx1 13. 7. 2008 18:11

V ČR můžeš požadovat vrácení peněz (odstoupit od smlouvy).
oneill_sx1
Recenzent fóra
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 13. 7. 2008 18:28

A samozřejmě totéž, co v SR - vyhrožovat Obchodní Inspekcí, tentokrát Českou, klidně i soudem - pokud se budou cukat. Ta práva spotřebitele jsou daná celoevropsky, takže se neboj a vlítni na ně. Po 30 dnech už žádné výmluvy neplatí, jediným řešením je buď náhrada výrobku novým, funkčně shodným - pokud není k dispozici výrobek identický, nebo vrácení kupní ceny V PLNÉ VÝŠI bez ohledu na stupeň opotřebení reklamovaného výrobku. Volba, jestli si vezme náhradní výrobek, nebo peníze, je v případě překročení zákonné reklamační lhůty JEN A JEN NA ZÁKAZNÍKOVI. Prodejce ho nesmí nutit k výměně za jiný výrobek.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pepekoriginal 13. 7. 2008 18:43

eraser_svk píše:...
Len tak mimochodom - o aky tovar ide ?

ide o mp3ku
pepekoriginal
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RB_Wariorr 13. 7. 2008 19:47

trochu dlho na to zobudit sa ja osobne by som to riesil hned po 30 dnovej lehote. u ktoreho predajcu si to kupoval?
RB_Wariorr
Junior

Odeslat příspěvekod pepekoriginal 16. 7. 2008 18:22

RB_Wariorr píše:trochu dlho na to zobudit sa ja osobne by som to riesil hned po 30 dnovej lehote. u ktoreho predajcu si to kupoval?

pocas skuskoveho som nemal cas ani na... a nie to este riesit mp3ku a teraz niesom doma...

ale k veci dnes prisla nova mp3ka ale uplne iny typ od toho isteho vyrobcu. avsak cena tejto co prisla je o 700SK nizsia ako povodnej
keby ze poziadam o doplatenie sumy do povodnej hodnoty myslite ze mam na to pravo?
pepekoriginal
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eraser_svk 16. 7. 2008 18:54

Pokial si nepodpisal papier, kde by si suhlasil za vymenu za lacnejsi model, ide o podvod. Mas plne pravo nielen poziadat o doplatenie rozdielu sumy, ale aj produkt vratit, ziadat svoje peniaze naspat a "zbombardovat" SOIku, co ti aj odporucam. Pokial si nieco take podpisal, bohuzial, tvoja chyba :hm

Mimochodom, aspon im mozes spravit "reklamu" tu - o aku firmu ide ?

// s tou SOI to bolo samozrejme myslene obrazne, pre istotu davam do uvodzoviek ;-)
HP Pavilion dv7-6110 > foobar2000 > EMU 0202USB > BVaudio Headamp >
---Sennheiser HD 600 (na doma, main monitoring)
---Audio-Technica ATH-50M (na cesty, check-monitoring)
-- Sennheiser HD 555 + reflector mod (pomaly hľadajú kupcu :)
eraser_svk
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RB_Wariorr 16. 7. 2008 19:16

no dost divne jednanie nakolko sa vacsinovu predajca snazi dodat ak nie identicky kus tak aspon cenovo vyssi nakolko v takychto pripadoch ide o dobre meno predajcu a "bombardovat" soi to je hadam len silny vyraz kazdopadne by som ich poziadal o pomoc to je skor ten spravny vyraz. urcite jednanie tohto predajcu nie je v poriadku a minimalne je v rozpore s dobrymi mravmi. kazdopadne by som v takomto pripade vec neprevzal. ak uz si ju aj prevzal tak si vlastne suhlasil s rma ako takou a o to viac to budes mat v pripade vymahania rozdielu v cene problemy. a este ma napadlo ak ti tu mp3 vlastne dali tak by to mal byt ako novy kus a myslim ze je tu moznost vratenia tohto vyrobku tak ako by si si ho kupil do 14 dni. za pokus by to stalo. ak sa mylim sorry ale takto by som sa snazil postupovat ja. rozhodne vec najprv konzultuj zo soi urcite ti poradia daku alternativu.
mimochodom by ma tiez zaujimalo o aku firmu ide.

sorry tie uvodzovky a vysvetlenie som si vsimol neskor :-[
RB_Wariorr
Junior

Odeslat příspěvekod pepekoriginal 17. 7. 2008 17:43

problem je v tom ze brat to samozrejme uz rozbalil a ja som mimo tak neviem co mam teraz robit

btw ide o firmu focus z kosic
pepekoriginal
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod EKKAR 17. 7. 2008 19:58

Bez rozbalení nemáš jak zjistit, že Ti nacpali S.H.I.T, to na případné trvání na vrácení peněz nebo ekvivalentního výrobku nemá vliv - důležité je, jestli jsi jim podepsal ten výše zmíněný papír, ve kterém by ses zříkal veškerých dalších nároků... Jestli ano, pak jsi skutečně veeeelmi veeelmi hluboko v (_!_)...
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod RB_Wariorr 17. 7. 2008 20:52

skus i tak este kontaktovat SOI minimalne je tu ten cenovy rozdiel aj keby ti vratili peniaze za vyrobok tak by to musela byt jeho plna cena a takto sa vlastne neopravnene obohatili. no skutocne to je zle ak to bracho podpisal a vlastne suhlasil s tou nahradou. ale i tak by som to este nevzdaval. ja by som to osobne vratil dnes to do 14 dni nie je problem.
RB_Wariorr
Junior

Odeslat příspěvekod pepekoriginal 18. 7. 2008 17:54

neska to bracho bol poslat komplet balenie naspet aj s podakovanim ze su taki dobri a tak pekne si vazia zakaznika ale ze dakujem ale neprosim si a chcem vratit povodnu hodnotu a uvidime ze co mi nato povedia ale zatial este nekontaktujem soiku iba ak by mali namietky
a podpisane nic nebolo . vraj to doniesla upska a dokonca to prevzali susedia a ze urcite nic netrebalo ani podpisat
a btw to sa da vratit do 14 dni? nie do 7?
pepekoriginal
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RB_Wariorr 18. 7. 2008 18:15

zavisi od predajcu nakolko napr. nay ma na to 14 dni viem to pretoze som teraz cosi reklamoval a bolo mi povedane ze ak by sa zavada bola objavila do 14 dni tak mozem vymenit kus za kus a to iste mi bolo povedane aj v pripade ,ze nebudem z vyrobkom spokojny. az sa nemylim tak 7 dni plati v pripade internetoveho obchodu. no kazdopadne by o tejto moznosti na opytanie mal podat blizsie info samotny predajca. v pripade ak ta bude predajca kontaktovat tak radim nic nepodpisovat. a mimochodom ako to ze nezaslali reklamacny protokol uz len to je podnet na SOI nakolko zo zakona je predajca v nom povinny napisat sposob vybavenia reklamacie a taktiez aj zakaznik moze v pripade nesuhlasu so sposobom tovar neprevziat a vyjadrit sa v protokole pre aky dovod tovar neprevzal.
RB_Wariorr
Junior

Odeslat příspěvekod EKKAR 19. 7. 2008 07:40

Pokud vím, tak v ČR je možné po zakoupení do 3 pracovních dnů zboží vrátit, pokud je nepoškozené a v původním obalu a pokud je to nějaký nosič, tak V NEPOŠKOZENÉM = NEROZBALENÉM OBALU (aby si někdo neudělal přepal CD nebo DVD a nešel ho vrátit) ;-)) , a to vše bez udání důvodu nespokojenosti. To se týká KAMENNÝCH obchodů - pokud jde o nákup po internetu, je tato lhůta 14 dnů, rovněž při dodržení výše uvedených podmínek. Takže aby si někdo myslel, že odmítne vzít zpátky třeba grafickou kartu jen proto, že byla zákazníkem rozbalena (jak jinak mám zjistit, že mi nevyhovuje, než že ji rozbalím, vrazím do slotu a otestuju, že?) - narazí, samozřejmě jen pokud bude zákazník, vědom si svých práv, neústupně trvat na svém. Nenechme se oblbovat, seriózní prodejce se pozná podle toho, že reklamaci raději uzná, než by přišel o zákazníka, pověst a potažmo i riskoval dlouhé popotahovačky s posudkem znalce (znalců) a eventuálním soudem, který v těchto případech většinou dopadne ve prospěch stěžovatele = nespokojeného zákazníka.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod EKKAR 19. 7. 2008 07:41

Pokud vím, tak v ČR je možné po zakoupení do 3 pracovních dnů zboží vrátit, pokud je nepoškozené a v původním obalu a pokud je to nějaký nosič, tak V NEPOŠKOZENÉM = NEROZBALENÉM OBALU (aby si někdo neudělal přepal CD nebo DVD a nešel ho vrátit) ;-)) , a to vše bez udání důvodu nespokojenosti. To se týká KAMENNÝCH obchodů - pokud jde o nákup po internetu, je tato lhůta 14 dnů, rovněž při dodržení výše uvedených podmínek. Takže aby si někdo myslel, že odmítne vzít zpátky třeba grafickou kartu jen proto, že byla zákazníkem rozbalena (jak jinak mám zjistit, že mi nevyhovuje, než že ji rozbalím, vrazím do slotu a otestuju, že?) - narazí, samozřejmě jen pokud bude zákazník, vědom si svých práv, neústupně trvat na svém. Nenechme se oblbovat, seriózní prodejce se pozná podle toho, že reklamaci raději uzná, než by přišel o zákazníka, pověst a potažmo i riskoval dlouhé popotahovačky s posudkem znalce (znalců) a eventuálním soudem, který v těchto případech většinou dopadne ve prospěch stěžovatele = nespokojeného zákazníka.
je mi tady z toho na blití.
EKKAR
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků