Proc pouzivate sluchatkovy zesilovac?

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod Bunuel 25. 1. 2010 11:40

Jelikoz jsem laik a mam totalni zmatek v hlave, polozim mozna hloupy dotaz, ale potrebuji znat odpoved. Chci si koupit AKG K701 a je mi jasne, ze bez zesilovace to neni ono. Prohlizel jsem AVmanii a zjistil, ze snad vsichni, kdo maji sluchatka za 6000-20000 Kc, pouzivaji sluchatkovy zesilovac. Muzete mi vysvetlit, proc prave sluchatkovy zesilovac a ne klasicky integrovany zesilovac? Nerozumim tomu technicky, ale zda se mi divne, aby miniaturni krabicka o vaze 100 g hrala lepe nez klasicky zesilovac o vaze 5-10 kg. Chapal bych sluchatkovy zesilovac pro cestovani, ale HD600, HD800, AKG K701 atd. jsou snad domaci sluchatka, ktera snad clovek pouziva jen v byte, ne? Muzete mi to prosim nekdo vysvetlit, z jakych duvodu vsichni pouzivaji sluchatkovy a nikoliv integrovany zesilovac? Mne se zda integrovany vyhodnejsi i po prakticke strance, ze umoznuje pripojeni vice pristroju, pripojeni klasickych repraku, ma dalkove ovladani zvuku, tak proc vsichni davaji 5000-10000 Kc za malinkaty sluchatkovy zesilovac, ktery ma minimum moznosti?
Dik za vysvetleni, potrebuji tomu porozumet, nez neco koupim spatne.
Bunuel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Odar 25. 1. 2010 11:49

Odar
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Kocmeister 25. 1. 2010 12:11

Jo to je dobrej odkaz co postoval Odar. Když to zjednodušíme tak nějakym výstupem z integráče by si tomu zvuku mohl dát u lepších sluchátek pěkně na pr.del. Navíc by si musel mít integráč za pěknejch pár (hodně) desítek tisíc aby to konkurovalo absolutní kvalitou zvuku některejm lepšim sluchátkáčum. Ono těžko třeba předzesilovací část NAD 352 bude na stejný úrovni jako Dispre :-) Mimochodem jednoúčelový zařízení to ve většině případů neni, obvykle je to zároveň právě i předzesilovač. Takže už pak potřebuješ jen koncový stupně a máš pravý dělený hifi ;-)